Zeer behulpzaam met een laagdrempelige sfeer.

Je proeft een losse maar professionele houding naar de klant en een goede band tussen de collega's.

Zeer vriendelijke en goede service!

Al jaren komen wij bij Schutrups in Exloo. Men is altijd klantvriendelijk en levert een goede service. Goede kennis in huis, zeer meedenkend en een fijne sfeer!

Schutrups is winkelen met een lach van oor tot oor!

Als je bij Schutrups gaat winkelen loop je de hele tijd met een grote lach op je gezicht! Een fantastisch mooie winkel, groot assortiment, goede hulp, een lekker bakkie koffie en een heel gezellig team!

Top service en kwaliteit

Ruim assortiment en goeie kwaliteit en je word met zorg geholpen

Ongelofelijk goeie service en schoenen

Mijn schoonzus die in het westen woont en met ons bij jullie schoenen kocht kwam er thuis toch achter; half maatje te klein Ze heeft gebeld en verklaard er niet buiten mee te hebben gelopen Reactie van jullie; stuur maar op, de goeie maat komt er aan Dan blijf je wel klant van een zaak aan de andere kant van Nederland

Aardig deskundig advies.

Altijd aardig deskundig advies. Vind de keuze van de modellen wel wat oubolliger dan een paar jaar geleden. Maar als je steunzolen nodig hebt is het niet anders.

Goede zorgen voor de voeten

Met mijn probleem voeten goede zorg gekregen heel tevreden

Toppie

Goed advies en in alle rust word je geholpen

Fijn bedrijf goede service

Goede ervaringen met zowel de voetzoeker als de schoenen.

Ik kom als oud Drent vanaf de Veluwe voor schoenen bij Schutrups

15 jaar geleden kwam ik voor het eerst bij Schutrups. Als medewerkster van stichting de Trans werkte ik op een buitengroep en moest ik goede stevige schoenen , en via de stichting mochten we deze halen bij Schutrups. Ik waande me in dromenland prachtige schoenen (iets waar ik maar weinig geld aan uitgaf). Dat veranderde nadat ik mijn eerste schoenen daar kocht. Ik kwam uit bij Lowa's half hoge wandelschoenen. Ik stapte erin kreeg tips wat betreft het strikken van mijn veters en maakte een proef loopje. Bij de eerste stappen was ik al om.. heb ze niet hoeven inlopen.. zaten als wolkjes om mijn voeten en kwam nooit meer met zere of vermoeide voeten thuis. Inmiddels woon ik dus op de Veluwe , maar mijn schoenen.. die haal ik alleen bij Schutrups. Geweldig team! , welkom gevoel en kundig personeel. (En de koffie is ook nog eens zalig) top zaak!

zeer tevreden over vakmanschap,sfeer en service

wij komen beide al jaren bij jullie bedrijf en zien geen enkel verschil tussen toen en nu. doorgaan op de weg die jullie al lang geleden zijn in geslagen.

Vakkundig en vriendelijk

Omdat ik hele smalle voeten heb is het mij in het verleden nog nooit gelukt om wandelschoenen te kopen die perfect om mijn voeten sluiten. Voor het laatste paar ging ik naar Schutrups. Ik werd vakkundig en vriendelijk geholpen. Daarnaast nam de verkoopster de tijd voor mij. Na een kleine aanpassing (waardoor de schoen werd opgevuld) loop ik nu heerlijk op deze wandelschoenen. Ik kom zeker terug bij Schutrups!

Fijne schoenenwinkel met veel extra's!

Een winkel die naast een mooie en ruime collectie ook heel veel expertise in huis heeft. De medewerkers zijn zeer kundig en vriendelijk. Dit is de enige winkel waar ik gegarandeerd met fijne schoenen naar huis ga na ook nog een lekker kopje koffie of thee . Daarnaast hebben ze ook een prima podotherapie praktijk. Ben er al zo'n 25 klant en het houdt me "op de voeten" zeg maar. De schoenwinkel en podotherapiepraktijk voor mij!!

Top bedrijf met veel aandacht voor de klant

Altijd op tijd volgens afspraak en voldoende tijd voor de klant en niet duur prima service

Mooie winkel met hard werkend personeel

Schutrups is een prachtige schoenenwinkel met vakkundig personeel. Ik word er altijd fijn geholpen en ze nemen echt de tijd voor je. Ook mijn kinderen lopen op schoenen van schutrups.

Fijne winkel met mooie merken, aardige mensen en kennis van zaken

Hier ga ik met veel plezier naar toe als ik in Exloo ben.

Groot assortiment minder goed bereikbaar

Gigantisch assortiment wauw echter online bereikbaar viel na een vraag over voetzorg tegen. Als je zaken niet kunt waarmaken niet doen zoals chat functie die niet werkt.

Klasse verloochent zich niet!

Prettig en deskundig personeel in een goed geoutilleerde zaak.

Vriendelijke Professionele organisatie

Ik kom al zo’n 20 jaar bij Schutrups en heb hun leren kennen als en fijn bedrijf. Klant gericht; kennis van zaken, goed adviserend en toch persoonlijk. De combinatie van podotherapie en winkel werkt perfect Daarbij af en toe ook out of The box denkend om de klant goed te kunnen helpen. Ik rij daarom graag vanuit Lelystad naar Exloo.

Uitstekend , vriendelijk , ervaren personeel. Altijd goed geholpen heel blij met mijn podoloog Arjan. Mooie collectie schoenen ( durea)

Voetzorg podoloog bij Schutrups Exloo

In december 2021 weer voor de half jaarlijkse controle van de steunzolen geweest en wederom super geholpen door Arjan. Veel kennis en aandacht voor de klant. Tevens de winkel bezocht waar je altijd geholpen wordt door deskundig en zeer vriendelijk personeel. Een top voetzorg en winkel, jullie mogen trots zijn op jullie medewerkers en bedrijf.

Perfecte service en producten

Prima (online) winkel, helaas nog niet in de winkel zelf geweest aangezien ik niet in de buurt woon. Service is perfect, producten zijn precies wat ik er van verwachte en de levering was zeer snel

Weer terug van Hoogeveen naar Exloo,top!

Sorry maar ik had een bevende ervaring in Hoogeveen.(Schutrups). Maar na een mail gestuurd te hebben met de klacht en foto's is er gelijk contact met mij opgenomen. Een afspraak gemaakt. En de klacht van mijn steunzolen (naar ik hoop) verholpen. Ik moet nog even wennen maar ik heb tenminste niet met het gevoel dat ik over een bobbel loop. Ik heb namelijk sowieso al het gevoel van een kussen ( door zenuwbeschadiging) onder mijn voet. En dat was nu dubbel. Op naar beter.

Koninklijke ervaring in de hofwinkel

Altijd opgewekt, deskundig, geduldig en professionele medewerkers! Jullie verdienen een koninklijke onderscheiding, voor ondernemerschap, verbondenheid met klanten, klant-contact; eigenlijk gewoon voor het Schutrups zijn….. Een bezoek aan jullie geeft de dag een gouden randje!

Super service!

Ze nemen altijd alle tijd om me de beste schoenen voor mijn moeilijke voeten te vinden. De service is echt geweldig!