Prima hulp

Kom er al sinds mijn vroege jeugd. Ook altijd met mijn dochter geweest. Je wordt altijd goed geholpen, goede service, deskundige verkopers. Wil je zeker weten dat er tijd voor je is als je naar Exloo gaat? Maak gewoon een afspraak, want ja het is er doorgaans druk!

Uitstekend geholpen door Jan zelf. Verder kijkend dan zijn eigen professie en altijd de verbinding zoekend.

Goede voetzorg

Ik heb al jaren steunzooltjes via Schutrups. Steeds als ze veranderd zijn verdwijnen de klachten zoals pijn in mijn heup en SI-gewricht als sneeuw voor de zon. Ik word altijd vriendelijk geholpen. Ik ben blij met Schutrups!

Erg fijne voorlichting

Deze mensen hebben echt verstand van zaken, weten precies de juiste schoen aan te raden. Top.

Prima geholpen.

Problemen worden opgelost

Prima schoenenwinkel plus bekwaam en vriendelijk personeel

Prima schoenenwinkel met grote keuze in alle soorten schoenen. Plus bekwaam, deskundig en vriendelijk personeel.

Goed!

Ik kom al jaren bij Schutrups voor nieuwe steunzolen en (wandel)schoenen. Kwaliteit, goeie hulp en service en niet te vergeten het lekkere kopje koffie.

Heb goeie ervaringen met schutrups

Zoals gezegd heb al tig jaren goeie ervaringen met jullie...1x in het jaar goeie service's....gastvrij en worden altijd goed geholpen....

Altijd super geholpen personeel altijd vriendelijk en correct.

ik ben zeer tevreden over Schutrups

bij de afdelingen waar wij komen zij we zeer tevreden al heel veel jaren

Groot assortiment en inlevingsvermogen.

Er werd aandachtig geluisterd naar mijn wensen. Verkoopster kwam met de juiste schoenen. Keuze uit 4 paar dessins/ vormen. Eentje sprong er voor mij uit. Gepast, betaald, lekkere koffie en na half uur stonden we weer - zeer tevreden- buiten. Wat wil je mog meer? Toilet en parkeerplaats, maar die zijn er al.

Happy dankzij jullie

Sinds ik zolen aangemeten heb gekregen bij jullie door Erik, loop ik weer happy door het leven. Na jaren van klachten en diverse therapeuten, e.d. heb ik bij jullie de juiste zolen gekregen. Wel sta ik elk half jaar op de spiegelplaat om de zolen bij te laten werken want mijn lichaam moet telkens 'bijgesteld' worden. Daardoor loop ik klachtenvrij, wat een verademing!

Door verschillende operaties was en ben ik nog niet zo mobiel. Omdat ik toch wel graag een paar nieuwe schoenen wilde heb ik deze via jullie site besteld. Keurig verpakt en vlot geleverd. Ik geniet er van.

Winkel en personeel

Ik kwam onaangekondigd binnen in de corona tijd was vroeg en ik mocht naar binnen. Correct geholpen door een jongeman die alle tijd nam om voor mij een goede wandelschoen te zoeken. Na een heerlijk kopje koffie ben ik zeer tevreden de deur uit gegaan met m.n Mendel. En ze lopen geweldig al een hele boel kilometers mee gelopen.

Winkelen zoals winkelen behoort te zijn!

Winkelen is een UITJE; het gaat om de TOTALE BELEVING! 'Stenen winkels' zijn absoluut onderscheidend ten opzichte van de 'Online winkels'. Winkelen doe je voor je PLEZIER! SCHUTRUPS zorgt er met zijn/haar COLLECTIE en MEDEWERKERS voor dat het winkelen als zodanig(zoals hier voor beschreven) ervaart. Wat mij/ons betreft is SCHUTRUPS een VOORBEELD voor het WINKRLEN van NU én de TOEKOMST!

Ben tevreden over winkel enpodologie.

Ik ben heel tevreden over de winkel en podologie.T

Uitstekend.

Wij komen al jaren bij Schutrups Voetzorg. Wat ooit begon met speciale hardloopzolen voor mij,is inmiddels wandelzolen met voetverhoging. Prima verzorging,maar jammer dat als je aan iemand gewent bent en die gaat dan weg,je bij de"opvolger" komt en dan is het afwachten hoe dat is. Het blijft dan toch lastig om te zeggen dat je eigenlijk naar iemand anders wilt....maar even moed verzamelen,want dat zal vast geen probleem zijn/worden,want ze zijn zo aardig!

Mooie collectie. Goed geschoolden top personeel

Ik wordt altijd goed geholpen. Winkel ziet er mooi uit. Kopje thee wordt aangeboden. Kortom een feestje om schoenen te kopen

Altijd super service! En voora deskundig advies! De sfeer is ook erg prettig in de zaak!

Verstand van zaken gecombineerd met professionaliteit en gemoedelijkheid

Zeer vakkundig geholpen, zowel met zolen als met al die keren dat ik schoenen nodig had. Ook met mijn moeder heel veel geduld zodat ze in alle rust kon passen en proberen, zonder dat ze zich opgejaagd of verkeerd voorgelicht voelde. De meeste medewerkers lopen echt die stap harder om het je naar de zin te maken en je zo goed mogelijk te helpen. Het is vaak druk, maar als je tevoren een afspraak maakt merk je daar weinig van!

Mooie schoenen en super deskundige medewerkers

Ik word altijd blij van een bezoekje aan Schutrups. Mooie schoenen. Ook al heb je probleem voeten er is altijd wel wat te vinden. De medewerkers hebben veel geduld en kennis. En tja voor wandelschoenen kan je nergens zo goed slagen als bij Schutrups. Ik ben groot fan. Want wat wil je nog meer nieuwe schoenen en dan nog een kopje koffie in de koffiehoek. Je kunt jezelf Niet beter belonen.

Meidenwandelgroep Meppel

Avond met onze wandelgroep uit Meppel, hebben we een leuke avond georganiseerd. Jeroen die ons een uitleg gaf over de wandelschoenen en Wilco uitleg over zijn kennis hoe je het beste kan wandelen met techniek. Er zitten ook dames in de groep die bv voor prestige willen gaan o.a. de beroemde “Nijmeegse” Bedankt voor de leuke avond !!! Groetjes Judith Compagne Namens onze wandelclub Meppel

Heeft mij weer pijnvrij laten lopen

Ik had 3 jaar geleden peesplaatontstekingen aan beide voeten. Kon geen stap meer zetten. Na 4 paar verschillende steunzolen en meerdere rustperiodes kwam ik in uiterste wanhoop bij schutrups en binnen 2 weken werd de pijn minder. Ik ben nog altijd pijnvrij. Ik kom hier voor de podoloog en mijn schoenen en ga ook niet meer weg. Toppers zijn het!! En het is ook nog een gezellig uitje. Wat wil je nog meer.

Heerlijk shoppen

Geen makkelijke voeten, maar met heel veel geduld en begrip kom ik met goed zittende schoenen thuis.