Niet klantvriendelijk.

Raar dat je je als klant moet aanmelden met een emailadres, mijn moeder van 78 heeft er niet eens eentje. Daarnaast was het onduidelijk waar je moest kijken, als je je aangemeld had, bij de wandelschoenen was alleen maar reclame op de schermen. En bovendien gewacht en gewacht en er kwam niemand om me te helpen. Ik ben weggegaan, dan maar geen wandelschoenen verkocht, koop ze wel ergens anders.

Goedemiddag Ineke, Wat jammer om te lezen dat u een slechte ervaring in onze winkel hebt gehad. Wat betreft het aanmelden middels een e-mailadres, dit is niet noodzakelijk. Dit kunnen wij echter wel duidelijker communiceren, wij gaan hiermee aan de slag. Aangaande de overige schermen in de winkel, wij hebben twee grote schermen in het midden van de winkel hangen waarop de wachtlijst getoond wordt. De overige schermen in de winkel zijn een afwisseling van producten, services en gerelateerde zaken. Daarnaast is het een fout van ons geweest dat wij u niet hebben opgemerkt en hebben aangesproken. Wij hopen u toch in de toekomst weer in onze winkel te mogen ontvangen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Schutrups

Schandalige tarieven.

Ik was aanvankelijk heel blij met mijn "zooltjes". Na een jaar terug voor controle. Nog geen tien minuten binnen geweest. Kreeg een rekening van € 50. , wat een uurloon van €300 is. Ik heb daarop gereageerd met het verzoek mijn naam te schrappen uit het klantenbestand omdat ik het een schandalig bedrag vond. Geen enkele reactie. Voor alle zekerheid maar gevraagd of de afspraak voor volgend jaar gecanceld is. Hierop kreeg ik een bevestigend antwoord. Er is totaal niet ingegaan op mijn klacht. Zo ga je toch niet met klanten om?

Beste Anneke, We hebben inmiddels al contact met elkaar gehad waarin wij de situatie verhelderd hebben. Wij gaan er vanuit dat de zaak hierbij afgehandeld en afgesloten is. Met vriendelijke groet, Team Schutrups

Mooie zaak, vriendelijke en kundige mederwerkers.

Een mooie winkel, veel keuze en mijn man en ik zijn geholpen door vriendelijke en kundige medewerker. Wij komen zeker weer.

Slecht!!

Donderdag 18 maart een bezoek gebracht aan schutrups. Mijn man had een afspraak gemaakt voor twee personen om voor hem wandelschoenen te kopen. Eenmaal in de winkel en aan het kijken bij de schoenen werd hij al snel daar weggehaald en moest ergens op een stoel gaan zitten. Hij moest aangeven wat hij wilde en mevrouw kwam met dozen met schoenen aanzetten die hij niet mooi vond of goed vond zitten. Ik was in een ander deel van de winkel aan het kijken naar dames schoenen en kleding. (Er was verder niemand aanwezig) tot er een verkoopster kwam vragen of ik een afspraak had! Vertelde dat mijn man en ik een afspraak hadden . Ik mocht niet verder kijken en moest mee komen. Ze wees mij een stoel waar ik op moest gaan zitten en riep een mannelijke collega erbij. Toen deze kwam werd mij verteld dat ik onder begeleiding van deze man mee mocht naar de dames afdeling. Helemaal verbaasd vertelde ik haar dat ik geen zin had op deze manier te gaan winkelen. Mijn man was ondertussen ook al behoorlijk geïrriteerd door het hele gebeuren en had er ook geen zin meer in om verder geholpen te worden. We zijn dus onverrichter zake Vertrokken! Elders allebei fijne wandelschoenen gekocht!

Hallo Siety, Wat vervelend dat jullie het zo hebben ervaren! De winkel was destijds net weer geopend voor onze klanten en opgedeeld in zones om de onderlinge afstand te kunnen waarborgen. Helaas heeft onze medewerker dit te strikt opgevat en dit is waarschijnlijk de oorzaak van de miscommunicatie. We willen juist dat onze klanten zich prettig en vrij voelen in onze winkel. Daarom willen wij u nogmaals onze excuses aanbieden! We hopen nog wel met u in contact te komen om voor een goede en juiste afhandeling. Helaas hebben wij nog geen reactie van u ontvangen en wij hopen dit alsnog persoonlijk met u te kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Team Schutrups

Slechte nazorg

Ik heb mij een paar maanden geleden zooltjes laten aanmeten en vervolgens 2 weken later opgehaald in Exloo. Helaas was mijn probleem hierdoor nog steeds niet verholpen. Vervolgens een vervolgafspraak gemaakt in Groningen. Opnieuw gecorrigeerd en tevens de afspraak met ene heer R. Van den Berg gemaakt dat hij mij zou terugbellen op 17 maart om en bijna 16:00 uur. Maar alles wat er gebeurde, geen telefoon. Zelf maar gebeld met locatie Exloo waar mij werd verteld dat het wellicht kwam door de enorme drukte wat mij nogal verbaasde want waarom maak je anders afspraken. Werd diezelfde dag toch nog gebeld door R. Van den Berg (heeft voicemail ingesproken) met de mededeling dat hij schijnbaar niet meer het juiste telefoonnummer had maar in ieder geval in een later stadium weer terug zou bellen. Ook de telefoniste sprak diezelfde dag nog de voicemail in dat R van den Berg de dag erna terug zou bellen om en nabij 17:30 uur. Je raad het al, wederom niet teruggebeld ! Werkelijk ontzettend slechte service en nazorg. Ik vind het dan ook onbegrijpelijk dat Schurups wordt beoordeeld met een gemiddeld cijfer van 9,3. Ik breng het gemiddelde in ieder geval weer een stukje naar beneden. Slechte reclame van Schutruos, voor mij geen Schutrups meer !!

Hallo Harry, Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je deze slechte ervaring met ons hebt gehad. Wij hebben ook even Dhr. van den Berg zijn kant van het verhaal aangehoord en hij gaf aan dat hij door zijn volle agenda (daarbij lopen sommige afspraken ook uit) geen tijd en ruimte zag om je op het afgesproken moment te bellen. Dit is in geen manier een excuus, maar voorziet de situatie wel van iets meer context. Maar dat neemt niet weg dat wij ontevreden zijn over de gehele situatie. Het is juist ons doel om iedereen zo goed mogelijk te helpen, alleen is dat helaas bij jou niet gelukt op dat moment. Wij hopen dat je ons nogmaals de kans geeft om je verder te helpen. Nogmaals onze excuses! Team Schutrups

Soms goed en soms heel slecht

De voorlaatste keer, dat we bij Schutrups in Exloo waren hebben we als “waardeloos” ervaren. Nadat ik nieuwe zooltjes had gehaald geprobeerd om nog nieuwe schoenen te kopen.. nou, dat werd een dieptepunt..De verkoopster Had duidelijk geen zin. Ik noemde welke kleur NIET. En precies met die kleuren kwam ze aan. Ook vertelde ik, dat ik net nieuwe zolen had Gehaald. En weet je wat ze even later zei, nadat ze weer met verkeerde schoenen was aangekomen? nou, dan laat je de zolen er toch uit. Ik vertelde haar, dat ik zonder zooltjes niet best kon lopen ( verbrijzelde calcaneus door val van de keldertrap) . Ook toen we nog een kop koffie wilden drinken had de jongen duidelijk geen zin in ons. Gelukkig hadden wij na controle zooltjes wel een goede ervaring.

Beste Gretha, Jammer om te horen dat jullie voorlaatste ervaring met ons slecht was. Wij herkennen ons dan ook niet in de geschetste situatie, want wij proberen juist de klant tevreden en met een juist paar schoenen de deur uit te laten gaan. Graag nodigen wij jullie na 19-01-2021 uit om langs te komen, zodat wij jullie negatieve ervaring om kunnen zetten in een positieve. Nogmaals onze excuses, zou je contact met ons willen opnemen via 0591-549093? Alvast bedankt en fijne dagen! Team Schutrups

nvt

bij afhalen van zolen kunnen er nieuwe schoenen worden gekocht ????????????????????????????? dat is NIET wat Rutte bedoelde met de nieuwe maatregelen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Goedemorgen, Wij hebben toestemming om mensen met voetklachten in combinatie met voetzorg te voorzien van medisch noodzakelijke schoenen. Hierdoor kunnen/mogen wij mensen, zij het op medische basis, voorzien van passend schoeisel. Het is niet het geval dat dit fun-shopping is, er is een mate van noodzakelijkheid. Ik hoop dat ik je zo voldoende heb geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Schutrups

Zeer goede service

Zojuist zijn mijn bestelde Meinders goretex laarzen mede post bezorgd. De post heeft iets langer nodig gehad in deze Corona tijd en daar is alle begrip voor. De laarzen zijn geweldig, zien er mooier uit dan op de website foto. Passen perfect. Zojuist nog even per telefoon een goed advies gehad hoe ik ze het beste kan behandelen door Danny. Kortom alles zoals ik gewend ben van Schutrups goede service en goed advies. Een blije klant!

zeer tevreden

deskundig persooneel.

Het begint al bij het binnenkomen, je meld je aan en begint met een kopje koffie. Heerlijk! Bekwaam personeel, service is top, keuze genoeg en kan ook (bijna) altijd slagen. Ik vind het altijd een gezellig dagje uit. En het maakt niet uit of ik nu kom voor nieuwe steunzolen, nieuwe schoenen voor mijzelf of de kleinkinderen of een afspraak bij de pedicure of schoonheidsspecialiste.

voor schoenen en meer ga ik graag naar Exloo

Een mooie grote zaak in het Drentse Exloo met deskundig ,vriendelijk personeel, dat goed naar de klant luistert. En schoenen zijn er in alle kleuren en maten. Maar er is nog zoveel meer, Prachtige kleding voor de dames en voor de heren veel keus op het sportieve terrein. Kortom het is goed toeven bij Schutrups.

Een warm welkom

Altijd een warm welkom zeer klantvriendelijk en je wordt serieus genomen. Ook kun je goed meedenken en wordt er goed meegedacht. De service is perfect.

Geweldige schoenenwinkel waar wij graag komen,met aardige kundige hulp én advies

Jaarlijks komen wij voor een langere periode naar Drenthe,én vaak worden daar de SCHOENEN gekocht,gewoon omdat we er graag komen ,én een geweldige schoenenzaak is

Goede loopanalyse voor hardloopschoenen

Wordt rustig de tijd genomen om verschillende hardloopschoenen te testen doormiddel van loopnalyses.

Een zaak, die je iedereen kunt aanbevelen!

Wij worden altijd zeer klantvriendelijk geholpen en niet in de laatste plaats ook deskundig geadviseerd. Ook voor de voetzorg niets dan lof. En ..... voor de heerlijke cappuccino kom je ook graag terug!

Goede service, zeer goede voorlichting. TOP!!

Klantvriendelijkheid en gevoel voor mode.

Ik ben heel goed geholpen: er is goed naar mijn wensen geluisterd en ik ben met modieuze schoenen naar huis gegaan die bovendien heerlijk lopen.

Zeer goed advies, veel keus, degelijke kwaliteit

In de winkel wordt ik altijd goed en professioneel geholpen, met veel aandacht en voldoende tijd. Ook bij het aanmeten van de steunzolen is alles prima.

zeer goed

Mijn ervaring is zeer goed bij Schutrups, bij de verkoop en de podologie,

persoonlijke aandacht

In het voorjaar nieuwe hardloopschoenen aangeschaft, goed en echt persoonlijk advies. In het najaar een paar schoenen voor mijn moeder gewonnen. Ook hier persoonlijke aandacht voor mams, goed advies. In alle jaren dat wij nu bij Schutrups Schoenen komen, weet ik niet beter dan dat alle medewerkers ontzettend aardig zijn, vol humor zitten, goed advies geven. Een top zaak, waar aandacht en service hoog in het vaandel staat.

Al jarenlang top

De service die er is is absoluut uitstekend. Ik ga niet snel naar een andere winkel voor schoenen.

Zoals altijd een professionele en vriendelijke benadering.

Goed geholpen en geslaagde aankoop gedaan.

TOP

Goede en mooie spullen. Zeer geschoold personeel.

Heel prettige geholpen

Heb steunzolen van jullie

mijn favoriete winkel, gezellig, mooie spullen en goede sfeer.

puur , ontspannend en inspirerend