Vandaag mijn steunzolen opgehaald, omdat ik klachten heb in mijn linker voorvoet. Eerst al erg goed door de Podoloog geholpen bij de intake, vandaag zolen op mogen halen en daarna een aantal nieuwe schoenen in de winkel gekocht. Ook hier erg fijne service en deskundigheid.

Gebrekkige communicatie online.

Vanuit het buitenland online wandelschoenen besteld maar dat ging zeer moeizaam. Onvolledige info en weinig tot geen communicatie. Ik had juist heel veel positieve reacties gekregen omtrent de zaak maar dat viel mij bitter tegen. Vermoedelijk had ik een heel andere recensie kunnen schrijven als ik de winkel had bezocht maar dat was onmogelijk, helaas. Zo gauw ik in de gelegenheid ben om een bezoek te brengen aan de winkel, zal ik dat zeker doen. Om daarna een positieve recensie te kunnen schrijven. Want daar ga ik wel vanuit.

Beste Theo, Allereerst bedankt voor uw recensie. Helaas was uw online ervaring niet optimaal met ons. Wij werken er hard aan om onze online shopervaring op het niveau van onze winkel te krijgen. Wij proberen het proces van onze internationale bestellingen ook te verbeteren. Hopelijk zien wij u binnenkort in Exloo zodat u dan eens kan ervaren hoe het bij ons in de winkel er aan toe gaat. De koffie staat in ieder geval klaar! Met vriendelijke groet, Team Schutrups

fijne mensen die met veel geduld helpen de goede schoenen te vinden

Doordat ik niet de makkelijkste voeten heb, heb ik veel moeite om geschikte en leuke schoenen te vinden. Deze mensen hebben met heel veel geduld (wel 10 verschillende schoenen geprobeerd) mij geholpen aan een moderne witte sneaker waar ik met veel plezier op loop.

Winkel is niet meer gezellig, maar rommelig geworden.. Teveel van bijzaken.

Helaas zijn jullie bijna nog de enige zaak die Durea’s verkoopt. Ben dus wel verplicht om naar Exloo te gaan. Maar ook de keuze in Durea wordt steeds minder. Personeel is ook niet (meer) wat het geweest is. SCHOENMAKER HOU JE BIJ JE LEEST!!!!

Beste O. Jansen, Bedankt voor uw kritische blik op onze winkel. Desalniettemin zijn wij een van de grootste afnemers van het merk Durea. Het merk is erg populair in onze winkel, waardoor de nieuwe collecties snel worden verkocht. Het kan daarom helaas wel eens voorkomen dat het assortiment in de winkel tegenvalt. Dit is ons ook opgevallen waardoor wij aankomende seizoenen nog meer modellen en voorraad van het merk Durea aan onze klanten kunnen bieden. Wij vinden het vervelend om te horen dat u het personeel is tegengevallen. Wij hopen dat deze ervaring eenmalig was en hopelijk kunnen wij u in de toekomst wel naar behoefte helpen. Wij zien u graag weer in Exloo! Met vriendelijke groet, Team Schutrups

medewerkster Schutrups zei het toch wel beter te zullen weten dan ik

Wilde graag een paar nieuwe Durea schoenen. De medewerkster keek heeft mijn voeten opgemeten en keek in mijn (Durea) schoen welke maat ik had. Zij vond dat ik wel een halve maat kleiner kon hebben dan mijn schoenmaat. Ik gaf aan graag een halve maat groter te willen proberen, omdat mijn voet meer is doorgezakt en mijn teen naast de grote teen een halve centimeter langer is dan de grote teen. Opmerking: we gaan uit van de grote teen en ik denk er toch meer kijk op te hebben dan u. Ik legde haar uit dat ik m.n. tijdens het lopen de tweede teen ging intrekken. De pedicure bv heeft mij ook aangeraden een halve maat groter gegaan passen bij aanschaf van nieuwe schoenen. Na haar opmerking: u moet het zelf maar weten, heb ik besloten de zaak te verlaten en heb geen schoenen gekocht. Na heel veel jaren al mij schoenen bij Schutrups te hebben gekocht, en ik op zoek gegaan naar een andere zaak. Heb nu een paar keer schoenen elders gekocht. Schoenen (halve maat groter)bevallen prima en werd zeer plezierig geholpen. Vond het lange tijd fijn om naar jullie toe te gaan maar na een paar keer onplezierig geholpen te zijn, op onplezierige toon toegesproken, ga ik voortaan elders kijken. Jammer

Beste Janet, Wat ontzettend vervelend om dit te horen. Dit is natuurlijk niet hoe wij met klanten om horen te gaan. Wij staan voor het goed adviseren van schoenen daarbij is het luisteren naar de klant een belangrijk facet van ons advies. Jammer dat wij daar bij u in tekort zijn geschoten. Gelukkig heeft u een goed alternatief gevonden. Wij hopen u alsnog een keer in Exloo te mogen ontvangen zodat wij u nu wel naar verwachting kunnen helpen. Hopelijk tot snel, de koffie staat klaar! Met vriendelijke groet, Team Schutrups

vragen om een hoog cijfer deed je vroeger op school

iritant om klanten te gaan vragen om een hoog cijfer te geven

Beste, Allereerst bedankt voor uw reactie. Het was niet onze insteek om zo over te komen op u. We vroegen om eerlijke recensies om zo te kijken waar ruimte voor verbetering is. Daarnaast zijn wij geïnteresseerd in de verhalen van onze klanten. Zo hopen wij een beter beeld te krijgen van onze klanten om deze vervolgens zo goed mogelijk te helpen. Hopelijk komt u zo tot een nieuw inzicht met betrekking tot uw recensie. Met vriendelijke groet, Team Schutrups

Weinig schoen, veel kleding

Eerder hadden schoenen de boventoon. Tevens hadden jullie ook aparte schoenen voor dames, maar ik kon ze bij mijn laatste bezoek niet vinden. Er was ook weinig schoen, maar wel veel kleding. Schuttrups betekent voor mij schoenen.en geen gewone kleding.

Beste Jet, Ons assortiment verandert van seizoen op seizoen. Het kan daarom wel eens voorkomen dat de schoenen waar u naar op zoek bent al zijn verkocht of niet zijn ingekocht. Schoenen en voeten staan centraal in onze organisatie, schoenen voeren altijd de boventoon in ons assortiment. Kleding is een aanvulling op ons schoenassortiment. We hopen u snel weer te zien in Exloo en hopelijk zit er dan de juiste schoen voor u tussen! Met vriendelijke groet, Team Schutrups

Ik wordt altijd goed geholpen.

Ik kom er al jaren zowel in de winkel als bij de podoloog. Ik wordt altijd goed geholpen je krijgt rustig de tijd om samen naar de juiste schoen te zoeken en passen. Hardloopanalyse was ook goed zo konden ze zien op welke schoen ik het beste liep. Personeel is vriendelijk en soms is er ook een hele lieve hond. Bovendien vind ik het erg mooi ingericht alles ziet er netjes uit. En je kan met een lekker kopje thee of koffie en kletskoek wachten tot je aan de beurt bent.

Goede services en altijd correct geholpen

Ga graag naar de winkel geven goed advies en hebben ruime collectie

Niet meer zo als 15 jaar geleden, maar ik ben nog wel tevreden over Schutrups

Heel wat jaren geleden vaak gekocht in de winkel, ook onze familie die 250 km hier vandaan wonen. De winkel ziet er picobello uit, maar met de jaren is het personeel wel veranderd. De laatste keer dat ik kwam kopen stonden 2 medewerkers bij de kassa met de rug naar me toe, samen hadden ze een gesprek en lieten mij staan. Ik vond dat erg onbeleefd, omdat ze maar bleven doorkletsen samen, maar mij wel zagen staan.... Daarna werd ik wel geholpen met afrekenen, maar met flinke tegenzin en een zuur gezicht. Toen ik wegliep dacht ik, dit was de laatste keer.... Erg jammer, maar ik hoorde al snel meerdere mensen om me heen met dezelfde klachten over het personeel. Je kunt niets slechters hebben dan slechte mond tot mond reclame! Afgelopen weekend heb ik meegedaan aan de wandeltocht, die prima georganiseerd was. Mensen die buiten stonden te klagen over de route, hou je altijd, zeker met die vreselijke regenval van afgelopen weekend. Een aantal jaren geleden heb ik met verschillende workshops meegedaan en zelfs een paar prachtige hanwag bergschoenen gewonnen! Daar ben ik jullie nog altijd zeer dankbaar voor! Ik heb prachtige bergtochten gelopen en inmiddels een paar nieuwe hanwag schoenen gekocht. Ik wens jullie heel veel wijsheid, klantvriendelijkheid en alle goeds om deze mooie winkel te kunnen behouden. Waak ervoor dat arrogantie bij het personeel de winkelsfeer verpest. Succes!! Groetjes Heidi Officier

Zonder problemen schoenen kunnen ruilen die toch niet goed zaten, ondanks de goede verkopers.

Vriendelijke en kundig personeel

Onze ervaring zijn top , bij het kopen van daagse/wandel en hardloopschoenen.

Prachtige zaak, deskundig en vriendelijk personeel

Weer een paar hardloopschoenen gekocht bij Schutrups. Altijd goed, deskundig en vriendelijk geholpen. Een zaak waar ik graag kom!!

Betrouwbaar

Al jaren kom ik bij de fam. Van alle mensen die er werken of hebben gewerkt kreeg/krijg ik goed advies

Aankoop hardloopschoenen zeer positief begeleid door Schutrups mw.

Na 15 jaar voor het eerst weer andere hardloopschoenen aangeschaft. Veel uitgeprobeerd. De medewerker van Schutrups was niet tevreden over wat zij mij konden bieden, en hebben geadviseerd om even te wachten totdat zij binnen kregen wat beter bij mij zou passen. En inderdaad dit is gelukt met een paar die later is geleverd; een paar heerlijke schoenen om weer met hardlopen te kunnen doorgaan!

Mijn man en ik zijn nu 3 keer geweest, en we zijn heel tevreden over alles. Ze zijn allemaal even vr

Na wat onderzoeken moest mijn man schoenen laten aanmeten, en dat is heel goed gegaan. Hij heeft nu vorige week de nieuwe schoenen in gebruik en moet ze nu elke dag uitproberen, dan valt nog niet mee. 14 maart is de eerste controle, dat duurt nog even. Tot nog toe zij we erg tevreden over de goede raad en aandacht die je krijgt. En iedereen is heel vriendelijk, en de koffie is ook erg lekker.

Alles is kwaliteit: voetzorg, personeel, schoenen.

Het hele bedrijf straalt kwaliteit, persoonlijke aandacht en vriendelijkheid uit. Naast mijn jaarlijkse afspraak bij de voetzorg, kom ik tussendoor ook graag voor de schoenen die er verkocht worden voor jong, oud en alles ertussen in. Ook al is Schutrups Schoenen 55 km vanaf mijn huis, ik heb het ervoor over om juist daar naar toe te gaan.

Snel vlot leuk personeel

Super geholpen, ben van mijn klachten af

Super geregeld

Zeer deskundig personeel

Zeer ervaren en kundig personeel. Zowel een goed advies bij aankoop van mijn wandelschoenen en een goed advies bij onderhoud en reparatie (na bijna 500 km lopen begint er toch wat slijtage op te treden).

Goede podotherapeuten, kan snel terecht bij problemen. Goede schoenenzaak met vriendelijke verkopers

ik loop al jaren bij Schutrups, zowel bij de podotherapeuten als de schoenenzaak. men heeft kennis van zaken, vriendelijk en goede kwaliteit.

Zeer vriendelijk en vakkundig personeel met oog voor persoonlijke wensen.

Wij zijn al jaren klant van Schutrups, omdat we beiden steunzolen dragen. We hebben nog nooit klachten gehad, sterker nog: Als er tussen de afspraken door eens iets is, worden we altijd vriendelijk en kundig geholpen. En er is ook altijd tijd voor een sociaal praatje. Kortom: Wij zijn uitermate tevreden!

Prima kwaliteitsschoenen. Goed advies.

Naast verkoop van schoenen ook fijne buitensport kleding. Ook de aanwezigheid van een podotherapeut enz zijn pluspunten.

Unieke winkel

Uistekende service, vriendelijk personeel, winkel is een belevenis

Al jaren achtereen klant; ben zeer tevreden over kennis en kunde!

Zowel mijn schoenen als mijn steunzolen schaf ik aan bij de Schutrups. Heel fijn dat er sinds kort een dependance van de podologie-afdeling in Groningen gevestigd is!