Perfecte klantvriendelijkheid en heel goede service.

No nonsens en afspraak is afspraak, een bedrijf om met plezier en respect terug te komen.

Goede uitleg in alles

Ben uiterst tevreden

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Staat altijd voor je klaar

Denkt mee, komt je ophalen als het gewenst is. Heeft een gratis fiets. Maakt altijd een praatjes met je.

Heel goed en eerlijk

Ik kies voor de toekomst voor deze garage voor onderhoud vanmorgen volvo

Snelle prettige service

Voor het omkeuren van onze bus naar camper een derde remlicht laten monteren. Erg snel geregeld met Jan en supernetjes gemonteerd voor een eerlijke prijs!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

zo als altijd goed

apk en onderhoud was weer goed zo als altijd

Prima service, betrouwbaar

Zie boven

Correcte benadering en goede service

Correcte benadering en goede service

Goede service en kennis van zaken!

Goed geholpen!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Geweldig vriendelijk en top behandeling

Fijne garage en echt mensen mens behandeling toppie gewoon

Je word altijd goed geholpen

Altijd vriendelijk geholpen En eerlijk

Het onderhoud is perfect uitgevoerd

perfecte service

vriendelijk, accuraat

uit stekend geholpenen goed advies.

zeer goede ervaring met advies.

top

Na telefonisch overleg op woesdag 23September, kon ik Donderdag 24 September de auto komen brengen .APK . had een punt van afkeuring, de rem ra. liep wat aan . Ook afgesproken voor een oderhoudsbeurt.Op diverse punten was dringent aan vervanging toe.

Ouderhoudsplan

Jaren mijn auto in het onderhoudsplan gehad. Altijd top nagekeken en goed onderhouden.

• Reden bezoek Andere reden

Uitstekende dienstverlening

Zoals altijd weer zeer tevreden over de onderhoudsbeurt bij Auto Haarsteeg. Deskundige monteurs, vriendelijk personeel, ze denken in oplossingen en niet in problemen en hebben een goede prijs / kwaliteitverhouding.

Geweldige service

Op maandag deed mijn airco het niet meer. Auto gebracht en ze zouden er naar kijken. Er moest een compressor worden besteld. Dinsdag kreeg ik bericht dat de auto klaar was. Heel fijn want woensdag nam onze zoon de auto mee naar Frankrijk. Dat wisten ze en hebben alles gedaan om de auto op tijd klaar te krijgen. Als dat geen goede service is.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Prettig contact en goede service

Top bedrijf

Ik heb de aankoop van de auto als zeer prettig ervaren. Vriendelijke ontvangst met lekkere koffie en een bakje water voor de hond. Wist veel te vertellen over de auto en was al uitgebreid nagekeken en rijklaar gemaakt. Ik kom hier zeker nog eens terug.

Goede service afspraken nagekomen

Goede service afspraken nagekomen

Prima communicatie, nette af wikkeling wij zijn tevreden.

Over Autovakmeester Auto Haarsteeg

Auto Haarsteeg is een universeel BOVAG autobedrijf, wij kopen en verkopen gebruikte personen- en bedrijfsauto's van alle merken. Daar het onmogelijk is om alle merken auto's op voorraad te hebben werken wij ook in opdracht om een perfecte occasion voor u te zoeken; hoe concreter uw zoekopdracht hoe sneller wij aan uw wensen kunnen voldoen. Tevens verzorgen wij ook onderhoud, reparatie's, schade's incl. ruitschade's aan alle merken auto's. Wij werken met een 3 tal gediplomeerde monteurs met ruime ervaring in de autobranche, geen storing is onoplosbaar voor ons. Onze werkplaats is uitgeruist met de modernste apparatuur voor: -APK keuringen -Airco vullen en repareren, -Uitlijnen en banden balanceren, -Electronische storingen (motormanagment lampje brandt) -Electrische en Hybride auto's Uniek is het AutoOnderhoudPlan, voor ca. € 20,-/mnd. krijgt uw auto compleet onderhoud, APK, pechhulp europa incl. woonplaatssercice, haal en breng service, zomer/winter check, tussentijds olie en andere vloeistoffen bijvullen, lampen vervangen. Gratis vervangend vervoer. Kijk op onze webesite voor het exacte maandbedrag voor uw auto met de door u te rijden KM's/jaar. U bent van harte welkom om een kijkje te nemen in onze showroom en werkplaats, zeer goede koffie staat altijd voor u klaar.

Over Autovakmeester