Gezellige medewerkers

Goed verzorgde zaak en lekkere koffie. Fijne medewerkers

• Kwaliteit ruitherstel

Vriendelijke, snelle en goede service!

Vriendelijke, snelle en goede service!

• Kwaliteit ruitherstel

Prima! Snelle en vriendelijk service!

Snel geholpen, gepland en keurig uitgevoerd.

• Kwaliteit ruitherstel

Vlot werk en prima service

Fijn bedrijf

• Kwaliteit ruitherstel

Super snel en vakkundig geholpen

Prima en vakkundig 2 sterren in de voorruit van mijn camper gerepareerd.

Snelle service

Wordt alles snel geregeld en snel gemaakt, vriendelijke personeel. Ben heel blij ermee dat ik mijn voorruit bij hun heb vervangen.

• Kwaliteit ruitherstel

Perfect de voorruit vervangen!!

Nette ontvangst. Erg netjes gewerkt door de mannen in Hoogeveen. Fijn dat de nieuwste software snel voorhanden is voor de calibratie van de systemen. In iets meer dan uur weer op de weg met een nieuwe voorruit. Top!!

• Kwaliteit ruitherstel

Snelle service vriendelijk en professioneel

Ik raad een ieder dit bedrijf aan. Snelle service, vriendelijk en professionele mensen. Top!

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google

GOED ONTVANGST

GOED ONTVANGEN EN DE RUIT IS GOED VERVANGEN

• Kwaliteit ruitherstel

Super snelle en professionele service!

Zeer flexibel en meedenkend mbt het maken van een afspraak. Bij aankomst staat men je al op te wachten en gaan meteen aan de slag. In een uurtje tijd is de ruit vervangen, camera’s gekalibreerd en klaar om weer te gaan. Zeer vriendelijke en behulpzame mensen die hun vak verstaan!

Prima ervaring

Degenen die mij helpen waren vriendelijk en hebben hun uiterste best gedaan om de complexe beschadingen die vlak boven elkaar zaten te repareren. Ondanks het feit dat de beschadiging nog steeds zichtbaar is, hebben zij er alles aan gedaan om de ruit zo goed mogelijk te herstellen zonder dat een gehele vervanging van de ruit nodig was. Daarvoor dank!

boven verwachting

onvangst was prima

werd goed geholpen door dat bedrijf

• Kwaliteit ruitherstel

We werden correct geholpen.

We werden snel en vakkundig geholpen.

• Kwaliteit ruitherstel

Vriendelijke en kundig personeel. De afspraak geen minuut te laat en binnen 3 kwartier zat er een nieuwe ruit in de auto die voor een laatste stukje service nog perfect schoon gepoetst was. Dik en dik tevreden.

Leuke jongens die

Klantgericht

Vriendelijke te woord gestaan. Ze dachten mee in oplossingen. Ze hebben tijdens de reparatie vervoer geregeld naar mijn werk, en nadien de auto bij mijn werk afgeleverd. Goede communicatie via de app.

Alles was super!

Ik kom snel een afspraak maken, werd je vriendelijk geholpen en kon in de nette wachtruimte zitten terwijl mijn ruit vervangen werd. Helemaal tevreden!

zeer goed

Aardige ontvangst en prima gerepareerd.

• Kwaliteit ruitherstel

Alles keurig geregeld en geen nawerk. Super gedaan.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

Super perfect netjes geholpen in één woord

Netjes en snel geholpen.

• Kwaliteit ruitherstel

Snel, supervriendelijk, nette wacht/werk ruimte; Top!

Na aanmelding online werd ik binnen 10 minuten gebeld en is een afspraak gemaakt. Bij aankomst is gelijk duidelijk dat mijn komst verwacht werd. Mooie wacht/werkruimte met gratis wifi, muziek, koffie/theemachine. Supervriendelijk personeel. Alles Top geregeld!

snel, goed en gastvrij

Goed en snel geholpen, lekkere koffie, prima wifi, gastvrije ontvangst.

• Kwaliteit ruitherstel

Heel erg bedankt voor de opdracht en het vertrouwen! en uiteraard voor de 10 :)

Professioneel!

Vriendelijk, snel en zeer goede kwaliteit.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Andre, Wat fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Graag tot een volgende keer!

Over 123RUIT.nl