Goede service! Vriendelijk en behulpzaam!

Netjes geholpen, niet vel over de neus

Prima service!

Ik werd super snel geholpen en het probleem was ook snel gevonden en opgelost. Het personeel is altijd even vriendelijk en behulpzaam!

Kundig en behulpzaam bedrijf.

Ik ben al jaren klant bij Autobedrijf van Brenk en ben zeer tevreden over de geleverde diensten en communicatie. Ook mijn oldtimer wordt er netjes onderhouden.

Goede afspraken vooraf

Vooraf duidelijke afspraken over wat er evt moet gebeuren en wat de kosten zijn

Professioneel, vriendelijk en meedenkend

Erg vriendelijk en bekijkt hoe het zo voordelig mogelijk te maken valt.

Geweest voor APK. Goed dat ook is gekeken naar reparatie die in buitenland was uitgevoerd. Dit had ik nu niet gevraagd, voor reparatie wel tel contact gehad.

Altijd netjes behandeld.

Een mooie auto aangeschaft. Mooie occasions. Goede universele allround werkplaats. Goede communicatie Ik kom hier al jaren met veel plezier zowel in de showroom als in de werkplaats Autobedrijf van Brenk en team ga zo door!

Geweldig geholpen met reparatie en leenauto.

Mijn ruitenwissers deden het niet meer. Ik rijd in een auto van 20 jaar oud, maar ik houd die draaiend vanwege de gasinstallatie die ik er lang geleden in heb laten bouwen. Met de huidige energieprijzen is dat ideaal. Autobedrijf van Brenk had het weer snel gerepareerd. Onderhoudsbeurten probeer ik altijd in de vakantie te laten doen om te zorgen dat ik geen leenauto nodig heb. In dit geval betrof het een onverwacht defect. Daarom was ik blij met de leenauto.

SUPERSERVICE

altijd overleg en uitleg!!

Goed te wordt gestaan lecht alles goed uit en neemt de tijd voor alles.

alles in 1x perfect

Auto een beurt gegeven, en schaden herstellen, alles Perfect

Alleen maar ellende met occassion !

Voor mijn dochter kocht ik op 27/12/'21 een gebruikte Citroën. Prima auto volgens verkoper. Maar al na 6 weken breekt de distributieriem die nooit eerder vervangen bleek te zijn !! Gevolg een dure vervanging vd motor. 3 weken daarna automatische versnellingsbak defect, reparatiekosten hiervan zijn € 1400,00. Auto is nu "technisch totall-loss" en heeft nog een kleine restwaarde van nog geen € 500,00 Duizenden euro's zijn zo dus verloren gegaan ! Reactie verkoper ; "Soms heb je geluk & soms heb je pech met een gebruikte auto.."

Beste Jan, Het is vervelend dat er nu een reparatie nodig is met een hoog bedrag. De Motor is inderdaad stuk gelopen de distributieriem was niet gebroken de tanden van de riem zijn los gegaan. Dat er nu een storing zit in de automaatbak is vervelend dit is alleen niet van te voren te zien een auto blijft een stuk techniek niet elk onderdeel kan ingekeken kan worden om zo de staat te beoordelen. De aanschaf waarde van de auto is €2200 kilometerstand 226000 Gekocht zonder garantie. Samen hebben we een oplossing bedacht en is er een andere motor geplaatst. De kosten voor deze reparatie zijn verdeeld het merendeel is door ons betaald! Gezien de kosten lijkt het ons een goede oplossing om een gebruikte onderdeel te laten plaatsten. Dit kan wellicht meer dan de helft in kosten schelen. M.V.G. Autobedrijf van Brenk

Dit is een autobedrijf zoals iedereen zou wensen.

Fijne mensen, komen afspraken na. Garantiegevalletje netjes en naar behoren afgehandeld. Dit is een autobedrijf dat ik zeker kan aanbevelen en waar ik graag nog eens binnen kom. Autobedrijf van Brenk ga zo door !!

prima en eerlijk deal gesloten

moesten na schade (helaas) weer op zoek naar een andere auto, toen kwamen we via de website bij deze garage. Na een proefrit en een bakkie koffie snel tot een eerlijke deal gekomen. Netjes afgeleverd zoals afgesproken. Weekend erna was de accu niet echt lekker, zonder gedoe is er meteen een nieuwe accu in gezet. Je zou zeggen zo hoort het ook, maar hoe vaak hoor je niet "garantie tot de deur" Dat geld niet voor deze garage ;-)

Wordt altijd netjes geholpen

Goede service en geen verrassingen door goede communicatie

Ik word altijd goed geholpen.

Prima niets op. Aan te merken oke

Supergoed

Veel ervaring....eerlijk..behulpzaam... goede prijzen....kom er al jaren....

Goed werk geleverd

Van Brenk streeft er naar goed werk te leveren en zonodig maatwerk te leveren. Dat waardeer ik erg. Een waarschuwing vooraf hoe lang de werkzaamheden konden duren had ik prettig gevonden. Dan had ik niet gekozen erop te wachten, maar een ander moment afgesproken.

Vriendelijk, deskundig en eerlijk.

Zeer tevreden over de aanpak en deskundigheid van het personeel. Ook een reële prijs. Daarom gelijk mijn gegevens in het systeem laten zetten voor de autokeuring komend jaar.

Super geholpen

Prima weer

Alles weer netjes voor elkaar. Tot de volgende keer!

super goeie communicatie,dus nooit geen verrassingen, eerlijke hardwerkende mensen.

Ik ben ongeveer 5 jaar klant , en ben altijd met tevredenheid behandeld, super goede communicatie, altijd netjes vooraf ingelicht over de kosten, super vakmannen.

Vakkundig en persoonlijk

Ze komen na wat ze zeggen te zullen doen

Spoorstraat 59 4041 CL Kesteren

Over Autobedrijf van Brenk

Autobedrijf van Brenk heeft u veel te bieden. U kunt bij ons terecht voor onderhoud, reparatie, APK keuringen, accessoire installatie, airco service en occasions. Wij beschikken over een moderne werkplaats, uitgerust met alle benodigde apparatuur om uw auto optimaal te verzorgen. Persoonlijke service, korte lijnen en heldere communicatie vinden wij belangrijk. Hierdoor weet u als klant precies wat u kunt verwachten. Deze werkwijze wordt door onze klanten ervaren als een prettige samenwerking tussen klant en garage. Graag nodigen wij u uit om onze service eens te komen ervaren. U bent van harte welkom op Spoorstraat 59 in Kesteren.