Open en eerlijke communicatie

Altijd in overleg worden werkzaamheden uitgevoerd.

Open en eerlijke communicatie

Altijd in overleg worden werkzaamheden uitgevoerd.

Wij hebben er een auto gekocht en zijn perfect geholpen zeer gastvrij en klantvriendelijk helemaal top

Vakbekwaam personeel

Leuk, vriendelijk en vakbekwaam personeel. Kom mij auto’s elk jaar keuren en onderhoud klaar maken zowel mijn zakelijke als mijn privé auto. Ben zeer tevreden over hun bedrijf.

Hier zijn duidelijk vakmensen. Doen wat we hebben afgesproken.Die het het werk leuk vinden. En het met enthousiame het ook voor je willen uitleggen. Ik ben zeer tevreden. Een aanraader om hier je auto te brengen.

Goeie service! Bedankt !

Auto gekeurd ! Goed voor elkaar !

Zeer goede service!

Auto gekocht bij autobedrijf van Brenk. Helaas bleken de automatten niet zo mooi meer toen ze onder een beschermhoes uitkwamen. Ook misten we 2 afdekdoppen op een wiel. Geen probleem, er werden nieuwe besteld en binnen een aantal dagen al geleverd!

Vakkundig en eerlijk

Dit jaar voor het eerst bij jullie de auto laten keuren. Eerst voorkeuring laten doen en samen besproken wat er vervangen moest worden. Blijk achteraf dat we ( door vorige autohandelaar ) een jaar lang met een gebroken veer hebben gereden. Hadden er bergen geld destijds in gestopt maar jullie hebben het probleem ontdekt en verholpen. Zeer tevreden over de service en nette prijs betaald. En daardoor zullen wij ook in de toekomst bij jullie onze auto met vertrouwen laten nakijken en keuren.

Op zich is de reparatie goed uitgevoerd, maar toch ...........

Toch blijf ik met dit bedrijf met een wrang gevoel zitten. Veroorzaakt doordat ik in december 2020 bij mijn eerste kennismaking (kleine beurt) te horen kreeg dat mijn schijfremmen/remblokken binnenkort aan vervanging toe zijn. In september 2022 wederom contact. Goed geholpen en gevraagd nog even een indruk te geven van mijn remschrijven / remblokken. Tot mijn verbazing gaf uw medewerker aan dat het nog wel even kon. En dat terwijl in in die tijdsspan ongeveer 33000 km gereden heb. Vertrouwen!

Beste Jacques, Bedankt voor de de reactie die wij van u hebben gekregen, intern is bij ons besproken wat er mis is gegaan dit kunnen wij niet meer boven water krijgen omdat het inmiddels twee jaar geleden is. Aan de hand daarvan heb ik u op gebeld en hebben wij een persoonlijk gesprek afgesproken bij ons op het bedrijf, deze hebben wij inmiddels gehad op 17-11-2022 fijn dat u er de tijd voor wilde nemen om hier langs te komen, we hebben de zaken samen besproken en komen tot de conclusie dat u het vertrouwen weer terug heeft gekregen om de auto gerust nog eens bij ons te brengen voor eventueel onderhoud of een reparatie. Fijn dat allebei onze neuzen na dit gesprek weer de zelfde kant op staan.

Goed en vriendelijk en goede uitleg

Eerlijk TOP BEDRIJF

Vanaf de start van het bedrijf klant geweest en als ik niet zo ver ging verhuizen was ik er nog heel lang klant geweest, zal niet mee vallen waar ik ga wonen weer zon fijn eerlijk en goed auto bedrijf te vinden, allemaal bedankt

Stef bedankt voor de review fijn om te lezen dat u met plezier bij ons bent gekomen. En inderdaad een afstand van ongeveer 2 uur hier vandaan is te ver om bij ons in onderhoud te blijven! Wij hebben met plezier voor u klaar gestaan. Bedankt voor het vertrouwen en hopelijk nog eens tot ziens.

Goed bedrijf waar je prettig geholpen wordt

Onze auto is al verschillende keren bij dit bedrijf geweest voor onderhoud. De medewerkers zijn erg vriendelijk en er zijn korte lijntjes. Kortom, betrouwbare garage die veel te bieden heeft!

Super goed

Nooit geen verrassingen, altijd vooraf duidelijkheid over de kosten,en ze doen er alles aan om je zo snel mogelijk weer op de weg te helpen,en anders hebben ze een leen auto, super service.

Duidelijk en snelle service

voortreffelijk. goede communicatie.

Duidelijk in overleg. Vriendelijk en meedenkend.

Een goed bedrijf, prima service, echte vakmensen

Helemaal too

Goed geregeld

Onze jarenlange ervaring is een goed en eerlijk bedrijf met vriendelijk personeel.

Eerlijk en goed bedrijf, zeer betrouwbaar

Hier mijn eerste auto gekocht. Auto in zeer goede conditie en ze wisten veel over de auto te vertellen, zoals het gebruik door vorige eigenaren, wanneer wat is vervangen en vertellen met veel enthousiasme . Onderhoudsboekje goed bijgehouden en bij aankoop een zeer nette deal gemaakt. Helaas vlak na aankoop bleek er iets kapot te zijn in de airco, domme pech, dat had niemand kunnen zien. Bedrijf opgebeld en ik kon gelijk terugkomen en de kosten hebben zij op zich genomen. Zeer netjes afgehandeld dus. Complimenten voor dit bedrijf en nog steeds erg blij met mijn eerste auto!

Mathilde nog bedankt voor de beoordeling van ons bedrijf. De airco zal nu iets minder nodig zijn voorde tijd van het jaar die we tegemoet gaan. De airco kan in de winter nog wel goed gebruikt worden voor het ont wasemen van de voorruit. Nog veel plezier van de gekochte auto!

Netjes een apk en auto grote beurt netjes gebeld worden dat de remschijven aan vervanging toe zijn goede service en klasse monteurs

Vriendelijk en goede service

Denkt mee in de kosten reparatie /vervanging in overleg meestal een leenauto beschikbaar

goed geholpen

alles prima verlopen

Goed en betrouwbaar

Goed en betrouwbaar autobedrijf

Goede service! Vriendelijk en behulpzaam!

Netjes geholpen, niet vel over de neus

Over Autobedrijf van Brenk

Autobedrijf van Brenk heeft u veel te bieden. U kunt bij ons terecht voor onderhoud, reparatie, APK keuringen, accessoire installatie, airco service en occasions. Wij beschikken over een moderne werkplaats, uitgerust met alle benodigde apparatuur om uw auto optimaal te verzorgen. Persoonlijke service, korte lijnen en heldere communicatie vinden wij belangrijk. Hierdoor weet u als klant precies wat u kunt verwachten. Deze werkwijze wordt door onze klanten ervaren als een prettige samenwerking tussen klant en garage. Graag nodigen wij u uit om onze service eens te komen ervaren. U bent van harte welkom op Spoorstraat 59 in Kesteren.