Uitstekend service

Goede service, vriendelijk personeel en fijne auto om te lenen.

Weer professioneel ervaren en vriendelijk geholpen.

Tevredenheid voor 100 %

Ik kom al jaren bij deze garage,het is voor iedereen een aanrader.

Deskundig en klantvriendelijk geholpen.

Een betrouwbaar adres waar je afspraken mee kunt maken.

Matig.

Fiat 500 gebracht voor APK keuring. Tijdens ophalen is er geen toelichting gegeven omtrent de keuring en werd ons gevraagd of we de factuur per mail wilde ontvangen om te betalen, zodat zij verder konden. Er bleek een mogelijke lekkage van vloeistoffen bij mijn zus haar auto (kwamen tegelijk). Om deze reden gebeld voor extra uitleg. Er werd op dat moment benoemd dit niet bij hun taken behoorde en dat we toch alleen maar voor een keuring kwamen. We laten namelijk het onderhoud ergens anders doen. Wij komen niet meer terug.

Best Romy Hobé, Jammer dat jullie bezoek heeft geleid tot een negatieve ervaring. We hebben over de telefoon een toelichting gegeven dit is doorgenomen met één van je ouders. Excuses voor het ongemak.

Wordt er prettig geholpen en zijn duidelijk als het over reparatie’s gaat

Die zijn goed word altijd tijd voor je vrij gemaakt als je een vraag heb over de auto.

vrijdagmiddag een lekke band, zaterdagmorgen 2 nieuwe gekregen

Bedankt voor de reactie. De band die lek was kon niet meer worden gerepareerd. Uitgevoerde werkzaamheden: twee nieuwe banden op de vooras.

Toppers!

Ik heb al jaren mijn auto in onderhoud bij Van Brenk. En dat is niet voor niets, echt een keurig en eerlijk bedrijf. Heldere en duidelijke communicatie. Sympathieke en harde werkers die er alles aan doen om de klant zo goed mogelijk te helpen.

Hoi Pieter-Jan, Bedankt voor de review. Wij hebben met plezier aan uw auto gewerkt. Dat gaan we in de toekomst nog vaker doen is de doelstelling van ons team!

Vriendelijk, goed advies, kundig.

Bedankt voor de beoordeling.

Vriendelijke behandeling en prima service.

Prima goeie service

Prima vaklui kundig en zeer behulpzaam

Klasse gedaan!

Was een grote klus, maar de bus loopt weer als een zonnetje, kan weer jaren mee :)

Goed geregeld bij deze vakmannen

Alles weer dik in orde

Professionele service.

Helemaal blij met de garage

• Would you recommend us? Yes

zeer goed geholpen, overlegd als er meer kosten aan de beurt kwamen als gedacht top

zeer goed geholpen

duidelijke comminucatie

Hartelijk en kundig

Mijn ervaring is gewoon goed! Wordt correct geholpen

Laagdrempelig, aardige lui, goed overleg, goede prijs/kwaliteit!

Laagdrempelig, aardige mensen, goed overleg aangaande de diagnose en de verwachte reparatiekosten , goede prijs/kwaliteit!

prima .

Aardige mensen . perfecte service . goede overleg over de kosten een aanrader

Ik ben heel goed en zeer snel geholpen

Ik hoorde een vreemd brommend geluid aan mijn auto die snelheidsafhankelijk was en niet toerentalafhankelijk. Ik heb gebeld en kon direct terecht. We zijn een stukje wezen rijden en daarna op de brug. Hier bleek het rechtervoorwiellager versleten te zijn. Ik kon de auto achterlaten, kreeg een leenauto mee en de volgende morgen om 10 uur werd er gebeld dat de auto klaar was. Storing verholpen en super snel, geweldig.

Meer dan een superiore garage

Zeer klantgericht en aan de hand van eerdere ervaringen, deskundig,

Correcte communicatie

Klantvriendelijk en altijd voor af prijs opgave waardeer ik.

Alles naar wens verlopen.

Korte lijnen

Eerlijk en duidelijk

Wordt goed gecommuniceerd

Over Autobedrijf van Brenk

Autobedrijf van Brenk heeft u veel te bieden. U kunt bij ons terecht voor onderhoud, reparatie, APK keuringen, accessoire installatie, airco service en occasions. Wij beschikken over een moderne werkplaats, uitgerust met alle benodigde apparatuur om uw auto optimaal te verzorgen. Persoonlijke service, korte lijnen en heldere communicatie vinden wij belangrijk. Hierdoor weet u als klant precies wat u kunt verwachten. Deze werkwijze wordt door onze klanten ervaren als een prettige samenwerking tussen klant en garage. Graag nodigen wij u uit om onze service eens te komen ervaren. U bent van harte welkom op Spoorstraat 59 in Kesteren.