Klant vriendelijk snelle bediening

Zeer net bedrijf!

Al jaren ben ik klant bij autobedrijf van Brenk. En dat is niet voor niets. Ik ben zeer tevreden over de service, communicatie, klantvriendelijkheid en kwaliteit. Een aanrader!

Super bedrijf!

Auto APK + grote beurt. Ze belden netjes op voor de extra reparaties en gaven goed advies

Super fijn om bij autobedrijf van Brenk een auto te kopen.

Na de advertentie gezien te hebben, het autobedrijf bericht. Ik kreeg snel een berichtje terug met informatie en de mogelijkheid de auto te zien. Na een fijn ontvangst, uitleg over de auto en een proefrit de auto gekocht. Nu nog steeds super blij mee. Ik raad zeker het autobedrijf aan. Fijne eigenaar, die de tijd voor je neemt en mij een goede auto heeft verkocht!

Fijn autobedrijf

Vertrouwd autobedrijf

We zijn heel goed geholpen voor het zoeken naar een andere auto.

Evert Jan heeft ons heel goed geholpen bij het zoeken naar een andere auto.

Gezellig en sfeervol bedrijf!

Een gezellig bedrijf waar de sfeer er altijd lekker in zit! goede communicatie en doe me werk bij jullie met plezier.

Eerlijk en transparant.

Keurig autobedrijf. Altijd netjes geholpen en transparant over de prijzen en werkzaamheden. Ook in noodgevallen staan ze voor je klaar. Echt super!

Uitstekend bedrijf

Ik kom er al meerdere jaren voor onderhoud en APK. Je wordt altijd fijn en snel geholpen en wat erg fijn is, is dat er bij grote reparaties/onderhoud altijd even wordt overlegd over de kosten en eventuele alternatieven worden aangeboden. Kortom, fijn bedrijf met top personeel!

Je wordt altijd fijn en enthousiast geholpen ...ik vind het een fijne garage

Gewoon goed

Fijne service. duidelijk. fijne mensen en betaalbaar

Komt afspraken na en is zeer hulpvaardig

fijn bedrijf dat altijd zijn afspraken nakomt en meedenkt.

Top service van dit bedrijf!

Echt een bedrijf wat met je mee denkt en een eerlijk advies geeft.

Goede samenwerking en oplossings gericht!

Wij hebben onze auto pas geleden voor een apk en grote beurt weggebracht naar deze garage! APK vlekkeloos verlopen echter met de grote beurt moest het hele dashboard eruit voor een onderdeel van de airco! Een zware klus! Bij het ophalen van de auto bleek dat er nog wel wat dingen mankeerde. Dit kwam uiteraard doordat het hele dashboard los is geweest! Na een telefoontje met de eigenaar Evertjan van Brenk moesten we de auto terug brengen en is dit perfect tot in de puntjes geregeld! Een goude zaak! Goed personeel en ze staan altijd voor je klaar!

Goede ervaring met snelle service

Er moest een huissleutel uit de versnellingsbak gehaald worden. Dit hebben ze snel en vakkundig gedaan, ik kreeg de keuze om eventueel een leenauto mee te nemen, zodat ik niet hoefde te wachten. Fijne service tot nu toe.

Superservice

Ik rijd een autootje van 19 jaar oud. Technisch prima in orde, maar af en toe wat kleinigheidjes door slijtage. Deze week waren bijvoorbeeld de dempers van mijn bagageklep kapt. Dat kwam door de vorst. Bij Autobedrijf Van Brenk word je in no-time geholpen. Voordat ik bij Van Brenk kwam had ik problemen met het dashboard. Bij Corsa C valt die wel eens uit. Vorige garages kregen het probleem niet opgelost, maar sinds ik bij Van Brenk ben heb ik geen problemen meer.

Eerlijke bekwame mensen

Wanneer we onze auto bij Autobedrijf van Brenk brengen worden we altijd eerlijk geholpen. Er wordt goed overlegd voor ze aan het onderhoud beginnen. Ook is er altijd een leenauto beschikbaar. Kortom goed en betaalbaar.

Netjes

Je wordt aardig en goed behandeld

Fijne garage die afspraken nakomt.

Doordat er voor aan de reparatie wordt begonnen je eerst wordt gebeld wat er nodig is evt met een advies weet je precies waar je aan toe bent, ook financieel.

Geweldige garage

Je wordt er heel ruimdenkend uiterst vriendelijk behandeld dringen niks op echt een super fijn personeel

Vakmannen

Altijd goed worden ontvangen en snel geholpen. Denken graag mee en delen hun ervaring. Altijd tijdens de reparatie contact over het kostenplaatje.

Ik heb goede ervaringen met auto zaak brenk

Goede service goed klant gericht Klant vriendelijk

Top bedrijf

Alles wordt netjes overlegd. Ook wat betreft de kosten.

heel goed tevreden

Goede service en klant vriendelijk

Over Autobedrijf van Brenk

Autobedrijf van Brenk heeft u veel te bieden. U kunt bij ons terecht voor onderhoud, reparatie, APK keuringen, accessoire installatie, airco service en occasions. Wij beschikken over een moderne werkplaats, uitgerust met alle benodigde apparatuur om uw auto optimaal te verzorgen. Persoonlijke service, korte lijnen en heldere communicatie vinden wij belangrijk. Hierdoor weet u als klant precies wat u kunt verwachten. Deze werkwijze wordt door onze klanten ervaren als een prettige samenwerking tussen klant en garage. Graag nodigen wij u uit om onze service eens te komen ervaren. U bent van harte welkom op Spoorstraat 59 in Kesteren.