Zeer slecht

In voorjaar van 2021 een goed en fijn gesprek gehad met 2 heren voor een offerte voor je verbouw van ons jaren 30 huis. We hebben het nog over mond-op-mondreclame gehad. Vervolgens niks meer gehoord. Verschillende keren met de projectleider geprobeerd te bellen, wordt gewoon niet opgenomen of teruggebeld. Met het vaste nummer wordt door de telefoniste doodleuk gezegd dat ik het zelf met de projectleider moet oplossen. Dit zegt dus heel wat over de bestuurscultuur van dit bedrijf. Wij hebben er geen goed woord voor over. Wees gewoon eerlijk en communiceer. Inmiddels via via meer van dit soort verhalen over dit bedrijf gehoord. Mond-op-mondreclame is het belangrijkste voor een bedrijf. Ons huis is afgelopen najaar naar alle tevredenheid verbouwd door een ander bouwbedrijf (TBP). Dak vernieuwd en geïsoleerd, boven en beneden nieuwe kozijnen en nog een aantal dingen.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Orde en netheid N.v.t.
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Groot project in een keer geslaagd!

Onze jaren '30 woning is op de begane grond en eerste etage door All-Bouw gestript en weer opgebouwd met een fantastisch resultaat. Samen met onder- en nevenaannemers heeft All-Bouw het geheel strak geregisseerd en de voortgang erin gehouden. Van 'intake' tot opleverronde was het contact prettig, direct en werd er voortdurend geschakeld over de te nemen stappen. Dit gaf ons een duidelijk beeld waar we stonden en de mogelijkheid om op het laatste moment nog zaken aan te passen. Kwalitatieve materialen, goede en aanspreekbare vakmensen en goed contact met alle betrokkenen maakten het project tot een succes.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning

Zeer goed vak werk

Ze gaan nauwkeurig te werk, en weten waar ze over praten. En geven ook een goed advies!!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Vloer, Herstellen aardbevingsschade

Industrieweg 7 1566JN Assendelft

075 202 38 66