Goede service en communicatie

Goede service en communicatie. Prettig om zaken mee te doen.

Goede en snelle service!

Goede expertise en houden je op de hoogte van de werkzaamheden!

Direct actie, goeie service

We hebben 3 weken terug een peugot bij Van der Vaart auto aangeschaft . Hadden vooraf aangegeven waar we naar opzoek waren en 1 week later werden we gebeld en had Van der Vaart auto gevonden waar we naar zochten helemaal naar wens en direct aangeschaft .

Vlug, snel & correct.

Snelle deal met een goede auto. Prima prijzen.

Zeer tevreden altijd

Zeer tevreden altijd

Mooi bedrijf, vriendelijke mensen en goede service

Ik heb mijn huidige auto bij van der Vaart auto gekocht en ben zeer tevreden. Bij binnenkomst vriendelijk aangesproken door de eigenaar Wiebe die veel kennis van zaken heeft. Een variabele keuze uit autos en de koffie was goed.

Top service !

Lekke band, zeer snel & vakkundig ver- en geholpen ! Dank jullie wel !

Super service

Top service!

Goede service, echt een aanrader.

Top bedrijf.

Goede service. Duideijke afspraken. Aardige verkoper

Prettig zaken doen!

Eerlijke jongen, communicatie werd ervaren als prettig

Goede service, komt afspraken na!

Fijne ervaring met dit bedrijf, komt afspraken na en houden zich aan hun woord. Bedankt, en hopelijk tot in de toekomst!

Goed contact en professionele afhandeling

Naast de goede communicatie en de professionaliteit zijn de gedane werkzaamheden goed verricht. Er wordt goed overlegd welke stappen worden en zijn ondernomen en er is sprake van eerlijke klantgerichtheid.

Super tevreden

Ik ben erg tevreden over vd Vaart Autobedrijf. Goed bereikbaar voor vragen. Altijd snelle service bij problemen. Erg betrouwbaar. Oplossingsgericht voor wat betreft problemen met bijvoorbeeld auto brengen door ziekte; hij zorgt ervoor dat de auto wordt gehaald en terug wordt gebracht. Super service toch!!

Ik zocht een auto die ze hier niet hadden staan, super geholpen om het vinden van de juiste auto en ze zijn mee geweest om de auto te bekijken op locatie. Goede adviezen en snelle communicatie!

Archimedesweg 1

6662PS Elst