Tot nu toe prima service

Tot nu toe prima service

Goeie service

Deal snel gesloten met aankoop andere auto.

Wiebe heeft een prachtige auto voor mij gevonden, geweldige service, gemoedelijke sfeer en heel prettig geholpen. Een echte aanrader!

Prettige samenwerking

Betrouwbaar adress

Leuke gast! Komt afspraken en garantie goed na. En ook nog scherp met z'n prijzen

Toppers

Top geholpen vriendelijk en gezellig kom er graag weer terug gr arno burger

Vakmensen, betrouwbaar en prettig familie bedrijf

We hebben afgelopen zaterdag een auto gekocht, proefrit gemaakt en deal was rond. Nieuwe APK en extra’s als nieuwe accu, olie en remblokken zonder extra kosten uitgevoerd! Kortom super service, betrouwbaar en prettige vakmensen.

Ik werd goed geholpen en kon terecht voor vragen over de auto. De aflevering was super snel waar ik ook erg blij mee was. Ik ervaar van der vaart als een betrouwbare garage die ik zou aanbevelen.

Vandaag een geweldige RAV4 gekocht bij Wiebe. Hele vriendelijke man en uitstekend geholpen.

Klantvriendelijk plus topservice

Wij hebben een prachtige auto gekocht eind feb 2021. Na de proefrit was deal snel gemaakt. De auto reed zoals hij moet rijden. Binnen de garantieperiode zijn we 3 maal tegen een puntje aangelopen. 1 telefoontje was voldoende voor het maken van een afspraak waarbij vervangend vervoer klaar stond. Alles naar volle tevredenheid opgelost. Autobedrijf Van de Vaart is correct, vriendelijk en klantgericht. Een aanrader. Mvg, een tevreden klant

Perfecte service

Auto aangeschaft en naar een week raar geluid bij versnelingspook gebeld met Wiebe afspraak ingepland gratis vervangend vervoer 3n kostenloos opgelost in 1 woord top raad dit bedrijf zekker aan

Eerlijk vriendelijk en topservice

Zoals boven omschreven: Eerlijk vriendelijke en een topservice. Je kan hier vertrouwd een auto kopen!

Aanrader!

Reageert snel. Denkt mee. Afspraak snel gemaakt. Goede service. Komt afspraken na.

Fantastisch!

De heer Van der Vaart is zeer vakkundig, klantvriendelijk, handelt snel en correct: echte aanrader.

Prima auto geleverd.

Mijn wensen voor een andere auto doorgeven, Wiebe heeft er een gevonden en geleverd.

Wiebe ontzorgt!

Wiebe staat altijd persoonlijk voor z’n klanten klaar. Of het nu tijdens openingstijden is of daarbuiten, altijd kun je op ze rekenen. Vorig jaar een uur voordat we de boot naar Terschelling moesten halen geconfronteerd met een lege accu. Wiebe gebeld, die vervolgens a la minute met een oplossing op de stoep stond en er voor heeft gezorgd dat we op tijd én onbezorgd op vakantie konden.

Erg prettig geholpen

Heb er mijn auto in onderhoud, ook na sluitingstijd kan ik er op afspraak terecht! Top Service.

Betrouwbaar en eerlijk adres voor zowel verkoop als onderhoud.

Vanaf het begin af aan zijn we al klant bij van der Vaart | AUTO. Ze voeren alle reparaties en onderhoudsbeurten naar volle tevredenheid uit! En dit altijd voor een nette en eerlijke prijs. Wiebe, Pieter en Jent zijn autoliefhebbers in hart en nieren en zorgen ervoor dat de auto’s hier op de juiste plaats zijn. Wij blijven in ieder geval komen!

Eerlijk, vriendelijk en vakkundig bedrijf!

Een eerlijk en vriendelijk bedrijf. Wij hadden een mooie volvo V50 bij Wiebe gekocht. Alles was prima geregeld en in orde. Later bleek alleen dat er motorisch iets niet goed was wat Wiebe ook niet had kunnen voorzien. Vervolgens is alles perfect door hem hersteld en opgelost. Een echte aanrader!

Kwaliteit en snel

Leuk bedrijf, en je word snel geholpen.

Goede service en communicatie

Goede service en communicatie. Prettig om zaken mee te doen.

Goede en snelle service!

Goede expertise en houden je op de hoogte van de werkzaamheden!

Direct actie, goeie service

We hebben 3 weken terug een peugot bij Van der Vaart auto aangeschaft . Hadden vooraf aangegeven waar we naar opzoek waren en 1 week later werden we gebeld en had Van der Vaart auto gevonden waar we naar zochten helemaal naar wens en direct aangeschaft .

Archimedesweg 1 6662PS Elst

06-20258479