Zeer goed geholpen

Vriendelijk, vakkundig, geweldige service

Top garage

Super service!

Er wordt altijd snel gereageerd en goed ingespeeld op het probleem. In de meeste ‘kleine’ gevallen heb je je auto dezelfde dag nog terug. Erg fijn!

Vriendelijk, deskundig, prima service

Goede auto gekocht en maanden later werd nog uitstekende service geleverd bij een reparatie.

Prima service!

Een bedrijfsbus aangeschaft bij dit bedrijf, alles naar dikke tevredenheid! ook staan ze erg flexibel en vakkundig voor je klaar bij onderhoud of reparaties!

Super !

Top service !

Top bedrijf

Gedreven jongens die hun klanten blij maken. Heel blij met mijn nieuwe auto(⁠•⁠‿⁠•⁠)

Vriendelijke en kundige verkoper

Ik werd erg vriendelijk ontvangen en na de aankoop van de auto werd alles netjes aan mij overgedragen.

Prima service. Waar een klein bedrijf groot in kan zijn.

Ik zocht een andere garage voor onderhoud. Ik kende Robert als een deskundige monteur. Dus de keuze voor van der Vaart was voor mij niet moeilijk.

Vriendelijk en eerlijk personeel.

Wij zijn goed geholpen door Wiebe bij de aankoop van onze Volkswagen Up. Ook kregen we nog een goede en eerlijke prijs voor onze inruil auto. Ik zou van der Vaart auto dan ook zeker aanraden bij vrienden en familie!

Van der Vaart is heel klantvriendelijk, tegemoetkomend

Bij Van der Vaart in Franeker zag ik een mooie Renault Mégane 2009 staan, die ik i.v.m. het lage kilometrage en goede vermogen graag wilde. Ik kon mijn auto inruilen en Van der Vaart was bereid me in de kosten van de trekhaak tegemoet te komen en nam de helft hiervan voor zijn rekening. Ik verwacht komende zaterdag naar volle tevredenheid met de auto uit Franeker weg te rijden en er nog jaren plezier van te hebben. Joop Hengeveld, Hengelo (O)

Super bedrijf, met super service.

Laatst een bedrijf auto gekocht, bij van der vaart auto. Na 3 dagen pech, de motor bleek niet goed te zijn. Na 2 weken kon ik de auto weer ophalen met een jong gebruikte motor. Klasse bedrijf, en wederom geweldige service!!!

Goeie communicatie tussen monteur en klant.

Geweldige service

Kreeg op woensdag een probleem met de voorremmen van bmw. Op donderdagmorgen zonder afspraak auto naar van der Vaart gereden en anderhalf uur later waren remmen vernieuwd en konden we met een gerust hart op wintersport. Echt helemaal top, snelle service en deskundige afhandeling.

Super service

Betaalbaar vakmanschap en een vriendelijke service.

Een distributieketting vervangen en een lekkage in mijn auto laten verhelpen. Reparaties die vlot en succesvol zijn uitgevoerd. Omdat het de hele dag bleef regenen, waren ze zelfs zo vriendelijk om mij even op te halen van huis toen de auto weer klaar was. Ik ben zeer tevreden.

Fijne garage. Goede service en altijd alles volgens afspraak

Een fijne garage. Alles gaat volgens afspraak en de service is top. Zelfs haal en breng service van de auto. De communicatie verloopt soepel. Echt een aanrader!

Vriendelijke en vlotte reparatie van mijn auto

Bij een bezoekje aan de garage direct een behulpzame monteur ( Robert ) . Ik kon wel merken dat ie verstand van zaken had en niet zomaar wat deed aan mijn klacht . Begon gelijk te sleutelen aen analyseren . Ik dacht bij me eigen : nou mn auto die ik overigens bij Wiebe heb gekocht ..is hier in goede handen. Niet zelf prutsen maar laat m hier maar maken .

Wiebe is een topper!

Goede ervaring bij van der Vaart. Heb een Peugeot bij hem gekocht, goede hulp en kijkt met je mee.

Eerlijk bedrijf die zijn afspraken na komt geen gladde verkoop praatjes

Bij aankoop van mijn auto geen verkoop praatjes maar recht door zee,ook kende de garage eigenaar de geschiedenis vd auto en dat is ook veel waard.Hij heeft er in iedergeval een klant bij.

Plezierige bejegening

Mijn kontakt met dhr vd Vaart en monteur heb ik als plezierig en met een vakkundig probleem oplossend vermogen ervaren.

Super service!

Snel antwoord en denken mee in een goede oplossing.

Betrouwbare, snelle redding op vakantie

Wir hatten eine Panne auf dem Weg in den Urlaub und fanden nach langem Suchen diese Werkstatt. Die Kommunikation ging sehr gut über Whatsapp und einen Übersetzungshelfer, weil wir leider kein Niederländisch sprechen. Das Problem am Auto konnte schnell behoben werden. Wir sind sehr zufrieden und dankbar für die tolle Hilfe. We kregen pech op weg naar onze vakantie en vonden deze werkplaats na lang zoeken. De communicatie verliep heel goed via Whatsapp en een vertaalassistent, want we spreken helaas geen Nederlands. Het probleem met de auto was snel opgelost. Wij zijn zeer tevreden en dankbaar voor de goede hulp.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Super bedrijf