Zeer vakkundig en snelle service

Vd week gebeld of mijn auto een servicebeurt kon krijgen en kon dezelfde dag al terecht.. Telefonisch hebben ze me gebeld voor mankementen die ze hebben ontdekt en daar een kostenplaatje voor gemaakt. En niet eerst repareren en dan pas de kosten vertellen. Zeer fijne ervaring met dit bedrijf.

In 2 woorden: goede service

Je wordt snel en met een goede service geholpen. Top bedrijf!

Top Service!

Goeie service, goed advies. Ik ben goed geholpen door deze mannen. Ik had schade aan mijn auto dit hebben ze vakkundig hersteld en ook hebben ze gelijk een onderhoudsbeurt uitgevoerd. Doordat ze een leenauto ter beschikking hadden kon ik gewoon naar mijn werk. TOP SERVICE

Top Service

Mijn auto werd opgehaald op kantoor en later op de dag weer netjes terug gebracht. Super fijn contact en vooraf duidelijk wat het kost! Ga zo door mannen

Snel, eerlijk

Ze hebben verstand van zaken. Ik raad dit bedrijf zeker aan bij mijn vrienden

Goede en snelle service!

Ik werd meteen geholpen. Erg klantvriendelijk en een goede service!

Alcoalaan 8 5151RW Drunen

Over Autoservice Totaal