Slecht

Beste Lezer, Helaas kan ik over deze bedrijf niet goed praten. Ten eerste is onze schuurdak als onze woning dak door deze mensen gemaakt ivm lekkage. Helaas heeft dat niet geholpen. Het probleem heeft zich verergerd. Onze dak van de schuur is door collega's van deze bedrijf juist meer stuk gemaakt dan gerenoveerd plus als je hun belt en een afspraak maakt. Komen ze hun afspraken niet na dat hebben wij 4x gehad. Ze komen steeds met smoesen en komen niet opdagen om het te herstellen. Zeer teleurgesteld en helemaal niet PROFESSIONEEL je wordt niet teruggebeld als ze laat of niet komen opdagen. Zoals vandaag heb ik wel 10x gebeld omdat wij een afspraak met deze mensen hadden om te renoveren en ze zijn niet komen opdagen. Zo ga je niet met je klanten om!!! Baar en baar slecht!

Quick fix then disappeared

They are very quick to come up with an offer, fix your problem and call on the very same day for payment. Unfortunately, if there are issues afterwards, they completely ignore you and do not take responsibility for the work performed. 10 years warranty is useless if they are not willing to fix permanently your problem. Stay away

Komen gewoon niet opdagen

Afspraak gemaakt voor daklekkage, Ze zouden tussen 11 en 12.00 langskomen maar zit helaas nog op ze te wachten en heel vaak geprobeerd te bellen maar ze nemen ook gewoon niet op. Heeft mij helaas een halve vrije dag gekost...

Vreselijk bedrijf dat snel geld wil verdienen

Wij hebben Multifix ingeschakeld in december 2020 omdat wij lekkage hebben in de garage. Ze stelden voor om het hele dak te voorzien van nieuwe dakbedekking. In de tussentijd zijn ze meerdere keren teruggekomen omdat de lekkage bleef. Elke keer was het een ander euvel. Een kitrandje, een stukje lood. Toen het water weer met bakken naar beneden kwam probeerde ik weer contact op te nemen. Ze zeggen namelijk 10 jaar garantie te geven. Maar ik ben geblokkeerd. Op de app en mail reageren ze niet. Mijn nummer is geblokkeerd. Als ik met een ander nummer bel en ze horen mijn adres zeggen ze later terug te bellen maar bellen nooit terug. Geen aanrader dit bedrijf. Ze kunnen snel reageren als ze geld kunnen verdienen maar aan service na de dienst doen ze niet.

Does not fulfill the guarantee

Although the initial engagement was pleasant and from the surface the issue was fixed, the leak in the roof returned a few weeks later. Despite the 10 years guarantee Multifix Dakdekkers are not coming back to investigate or fix the leak; nor are they responding to emails, calls or messages.

• Would you recommend us? No

Zeer slechte en nare ervaring

De verkoper kwam erg vertrouwelijk over, maar werd vervangen door andere werknemers zodra de offerte getekend was. Laat je alsjeblieft niet voor de gek houden zoals ik dat heb laten gebeuren. We hadden afgesproken dat ze de steunbalken zouden vervangen wegens houtrot. Daarbij zouden ze de boven en onderlaag van het platte dak vervangen. Het resultaat was echter zeer teleurstellend! In plaats van de balken te vervangen hebben ze er hout vanaf geschraapt en er wat balkjes tegenaan geschroefd ter versteviging. Deze heb ik dus later zelf moeten vervangen omdat de houtrot uiteraard niet weg was en zich verder aan het verspreiden was. Verder hebben ze de onderlaag niet vervangen, maar wel in rekening gebracht. De nieuwe bovenlaag aan dakleer hebben ze uiteindelijk wel goed gelegd. Daarnaast is er waterschade door hun toedoen ontstaan op het plafon onder het dak. Dit hebben ze beloofd te vergoeden na dat alles af was. Helaas reageerde ze niet meer op meerdere vormen van communicatie nadat we betaald hadden. De rechtszaak met bijbehorende advocaat bleek duurder dan wat we daar uit recht zouden kunnen zetten.

Zeer slechte ervaringen, komen afspraken niet na, zinklijst afgewaaid, geen reactie.

Wij hebben met 4 woningen het dak laten renoveren in september 2021, voeren werkzaamheden niet uit volgens offerte, moest zelf constateren dat werkzaamheden niet werden uitgevoerd, was te moeilijk waarschijnlijk, na heel veel contacten en toezeggingen uiteindelijk de problemen opgelost. op 31 januari 2022 is het zinkwerk van het dak geblazen ca windkracht 7, direct contact gezocht, na vele toezeggingen tot op heden, 4 februari geen enkele reactie voor een oplossing. We zijn helaas genoodzaakt juridische stappen te onderzoeken om ze tot actie te manen.

Zeer slechte ervaring komen de afspraken niet na.

Wij, mijn buren en ik 4 woningen hebben in september 2021 het dak laten renoveren, zonder overleg werden werkzaamheden niet uitgevoerd die op de offerte stonden vermeld, door eigen controle vastgesteld. Er waren nog enkele punten die afgewerkt moesten worden, na betaling van de factuur werd het heel onplezierig om de herstellingen opgelost te krijgen. Op 31 januari werd door de wind, ca kracht 7, de zinken lijst van onze 4 woningen weg geblazen, zouden op 4 januari langs komen afspraak wederom niet nagekomen. Tot op heden, na vele contacten en toezeggingen nog geen oplossing. Wel een afspraak voor woensdag 9 januari. Mocht deze doorgaan.

Goede communicatie en vakkundig

Renovatie dakkapel, na opnemen schade een duidelijke offerte Renovatie is goed uitgevoerd en het contact (zowel telefonisch als met de dakdekkers) verliep uitstekend Nu afwachten of de lekkage bij zware regenval verholpen is, maar ik heb er vertrouwen in.

snel gereageerd en goede communicatie in mijn ogen erg duur.

Multiflex heeft snel gereageerd en de communicatie is ook prima. Het ging om 6 meter nokvorst reparatie wat in 1 uur werd gedaan. Ik moest hier 1178 euro voor aftikken wat in mijn ogen toch echt wel veel was.

Komen afspraken niet na

Eerste afspraak kwam er zonder bericht niemand opdagen. Heb zelf maar gebeld na twee uur wachten. Toch maar nieuwe afspraak gemaakt want zit met lekkage. Krijg ik vlak van te voren een appje dat ze niet in de ochtend kunnen dus of het in middag kan. Nee dat ging dus niet ivm werk. Nou er was geen andere oplossing. Gezegd dat ik daar niet blij mee was en dat ik dus geen positieve review kon achterlaten. Wordt ik meteen gebeld door een medewerker die helemaal uit zijn dak gaat. Van klantvriendelijkheid hebben ze hier niet zoveel verstand. Geen aanrader.

Goed werk geleverd, opvolging duurde lang

Ik heb eerder een review achtergelaten dat ik tevreden was over het geleverde werk, maar dat plaatsen regenkapjes niet plaats vond. Na het plaatsen van mijn review is dit alsnog naar tevredenheid gedaan.

werk is naar behoren afgerond

4 woningen voorzien van nieuwe dakbedekking en zink werk. in 2 dagen en nog nazorg moment alles opgeleverd. met garantie certificaat voor 10 jaar

Uitstekend Bedrijf

We zochten voor een bedrijf wat voor ons een prachtig plat dak zou kunnen neerleggen en we moesten niet verder kijken dan Multifix dakdekkers. Een mooi staaltje werk mannen!

Aanrader!

Offerte aangevraagd voor een renovatie van ons dak. voordat we het wisten hadden we weer een schitterend dak boven ons hoofd. Dit bedrijf is zeker een aanrader!

Top ervaring

Snel en vakkundig advies en vervolgens goede uitvoering van de reparatie. Komen afspraken na, ruimen alles netjes op en zijn vriendelijk en zorgzaam, zal ze zeker aanbevelen.

Professionele mannen!

Professioneel en snel te werk gegaan. Netjes al hun rommel opgeruimd na de werkzaamheden. Een echte aanrader !

Top Ervaring

Er werd snel gereageerd op onze aanvraag, de offerte was netjes, ook voor meerwerk netjes een prijsopgaaf ontvangen. Geen lange wachttijd en keurig afgewerkt. prima bedrijf.

Vriendelijk/Professioneel

Zeer tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden. De communicatie verloopt op een nette en vriendelijke manier. Komen afspraken na en doen wat ze beloven.

Goed en snel

Dak van de dakkapel moest vervangen worden vanwege een lekkage. Reparatie is snel en goed uitgevoerd. Duidelijke voor en na foto's. Vooraf een prijsopgave. Na afloop ontvang je een garantie certificaat. Wij zijn tevreden.

Geen opvolging van afspraken

In juni zijn er verschillende werkzaamheden gedaan aan ons dak. Daarbij zou er om lekkage te voorkomen nog teruggekomen worden voor het plaatsen van regenkapjes op de schoorstenen. Ondanks verschillende mails nog niet gebeurd. In het begin kreeg ik nog een mail terug dat het druk was maar dat het niet aan de aandacht was ontsnapt, inmiddels hoor ik helemaal niets meer. Erg jammer want eerste indruk was juist goed

Perfect geregeld netjes optijd aardig personeel en zeer vakkundig geregeld

Vakmensen/vriendelijk

Multifix Dakdekkers is voor iedereen aan te bevelen, gratis dakinspectie, duidelijke offerte van de dakspecialist/calculator ontvangen. Oplevering zoals afgesproken, kortom een professioneel bedrijf zonder onverwachtse bijkomende kosten!

Professionals, good communication

Professional company, they inspected our flat roof and give us professional advice about what causes the leakage and how we could solve it. They fixed our roof last week and we are satisfied! Thanks to Multifix Dakdekkers.

Uitstekend bedrijf, professioneel & transparant.

Dakinspectie aangevraagd, de dakspecialist heeft ons voorzien van deskundig advies en een duidelijke offerte. Inmiddels is onze dak opgeleverd en we zijn zeer tevreden over het resultaat! De dakdekkers van Multifix Dakdekkers hebben met plezier hun werk uitgevoerd.