Genieten!

Met Jojamis op het mooie Corfú is echt tijd voor mezelf nemen en kunnen genieten van alles om mij heen. De rust, ruimte en de regelmaat waren heel fijn. De dag starten met een duik in zee, gevolgd door een fijne ontspannen yoga en als afsluiter een inzichtgevende meditatie. Daarna is de dag aan jezelf, heerlijk! De maaltijden zijn supervers en lekker gezond en je hoeft er alleen maar van te genieten! Ik wil het iedereen aanraden. Oja, voor wie net als ik ook graag in beweging is, er zijn mooie wandelingen gemaakt. Doen wat goed voelt en niks moet :-) Dank je wel lieve Michiel en Ananda. Warme groet, Inge

Zalig

Heel leuke omgeving, goede lesgevers, fijne groep, goed georganiseerd; maar mijn kamer vlak aan de stal van schapen was iets minder leuk: veel lawaai en insecten, ook al waren ze super schattig

Geweldige ervaring, super relaxed, voor herhaling vatbaar!

De yoga-activiteiten week was goed georganiseerd. Yoga in de ochtend en verschillende activiteiten in de middag en/ of avond, zoals wandelingen en bezinningsoefeningen. Ervaren yoga teachers en mooie accommodatie.

Heerlijke ontspannen yogaweek

Afwisselend programma, heerlijk eten, ontspannen sfeer Michiel en Ananda zorgden voor een ontspannen sfeer. Alles was goed geregeld.

Dank je wel Ruud! Groeten van Michiel

Heerlijk ontspannen en opladen

Ik was erg moe voor ik aan de yoga vakantie begon en door het programma te volgen en lekker te eten en goed te slapen was ik na afloop van de vakantie weer heerlijk opgeladen.

Dank je wel Yvonne!

Gewoonweg top!

Fijne instructeurs, prachtige ambiance, heerlijk eten, fijne lessen, leuke mede-deelnemers en alles tot in de puntjes geregeld.

Dank je wel Sylvia!

Geweldige week gehad!

Zo fijn om niets te hoeven en aan het einde van de week ervaren dat ik aan alles meegedaan heb. Echt geheel ontspannen naar huis gegaan.

Super bedankt Erwin!

Een fantastische week!

Het was een geweldige week met een superfijne groep, lieve en inspirerende yoga docenten, een prachtige omgeving en heerlijk eten. Een week om op te laden, ervaringen uit te wisselen, tot jezelf te komen en na te denken over wat je nu echt belangrijk vindt. Wat me het meest is bijgebleven zijn de lieve wensen van de docenten (Ananda en Kim) aan het einde van de week, het gezellige kampvuur, de buiten yoga les en de heerlijke gesprekken met groepsgenoten. We zaten een week in onze eigen bubbel en daardoor kon ik even helemaal loskomen van alles. Heel erg fijn!

Dank voor je inspirerende review Marije! Dat doet ons goed ;-)

Op yogavakantie, een hele goede keus met fijne mensen.

Voor het eerst alleen een week op yogavakantie in de Ardennen. Voor aanmelden contact gezocht met Michiel, dat heeft me over de streep getrokken. Wat een ontspannen en gezellige week met de groep! Ik genoot na thuiskomst nog weken na van de fijne mensen die ik heb leren kennen. Graag ga ik nog een keer mee, als het qua timing uitkomt.

Dank voor de review Foka. Heel leuk om te lezen dat je nog lekker hebt kunnen nagenieten van de week! Ik hoop je nog een keer te zien op een andere yogavakantie. Groeten van Michiel

Over Jojamis Yogavakantie en Yogastudio

Jojamis wil deelnemers van de vakantieweken helpen om meer te gaan floreren. Opladen, ontspannen en fitter worden. Onze maatschappij en onze manier van leven mist vaak een aantal essentiële elementen om vitaal te leven. Zoals gezond bewegen, voeding, rust, veiligheid, sociale activiteiten, buitenlucht, slaap en plezier. Via methoden uit de mindfulness, yoga, oplossingsgerichte coaching, positieve psychologie en paleo leefstijl bieden we activiteiten aan die deelnemers weer in hun kracht zetten.