Karakteruitvaart is voor ons de meest betrouwbare en eerlijke uitvaartbegeleider

Inmiddels hebben we 3 uitvaarten met Karakteruitvaart laten verzorgen. Wat een fijn contact. Alles met rust, aandacht, nauwkeurigheid en eerlijkheid. Het zijn emotionele momenten en dan is het fijn dat er een aanspreekpunt is die alles regelt, pro-actief en veel ruimte laat voor eigen invulling daar waar we dat wensen. Erg fijn en we hopen dat het nog lang duurt voordat we hen weer moeten bellen.

Vakmanschap met liefde

Ik heb heel fijn samengewerkt met Peter en Marieke na het overlijden van mijn partner. Ik ben erg blij met de aangedragen ideeën en de oplettendheid, het luisterend oor en goed uitgewerkte draaiboek. Hun vakmanschap is erg goed. Karakter uitvaart zou ik aanraden als iemand mij daarom zou vragen.

• Respect voor uw wensen

Rust en duidelijkheid in een moeilijke tijd

Dankzij de begeleidster kregen wij toch een gevoel van rust. Er kwam ineens veel op ons af maar door de kalmte konden we makkelijk iedere dag op 1 ding focussen en hebben we niet het gevoel het gehad dat we ons moesten haasten. De begeleidster kwam met ideeën en voorstellen wanneer wij leken vast te lopen. Wanneer wij vroegen of we de bloemen konden houden om te drogen ging ze meteen op zoek naar hoe wij dit het beste konden doen en zetten haar contacten in voor extra informatie. Onze begeleidster was erg meelevend waardoor het makkelijk was om te praten over vroeger en onze herinneringen. Ik kijk tevreden terug op die week en vond het een fijne ervaring. Het resultaat was dat wij een prachtige uitvaart hebben kunnen samenstellen.

Super karakeruitvaart

Onze ervaring met Karakteruitvaart is goed bevallen Ivm complicaties kunnen ze snel handelen en schakelen Complimenten voor Peter en zijn vrouw

Uitstekend.

Wij zijn een week lang begeleid door Annet Dane voor de uitvaart van mijn moeder. Zij heeft dit uitstekend gedaan. Ze is erg betrokken, meelevend en heeft luistert goed naar wat de wensen zijn.

• Respect voor uw wensen

Een heel persoonlijke benadering, met respect en gevoel.

Na het overlijden van mijn vader, heb ik direct goed contact met de uitvaartverzorging. De persoonlijke benadering is fijn, er is aandacht voor alle wensen van de familie en er wordt goed naar geluisterd. Geen verkoopgevoel, maar goed overleg hoe de uitvaart zal verlopen met alle details. Het gaf rust en steun bij het verwerken van het verlies. Dankbaar voor de goede zorgen.

• Respect voor uw wensen

Geweldige steun en hulp in deze situatie.

Mooi, warm en persoonlijk

Afscheid nemen van iemand waar je van houd is nooit makkelijk. Dankzij Karakteruitvaart, en in ons geval door de steun en inzet van Annet, is het een dierbaar moment geworden die ons een hart onder de riem heeft gestoken om aan de verwerking van ons verlies te beginnen. Bij het plotseling overlijden van mijn vader kwam er heel veel op ons af. Mede doordat ik, en mijn zus, in het buitenland wonen was het initieel ingewikkeld en zwaar om aan pap's afscheid te werken. Dankzij de goede zorgen en flexibiliteit van Annet is alles zonder meer vlekkeloos verlopen. Er werd alle tijd genomen om met mijn moeder, mijn zus en mijzelf uitgebreid te praten over mijn vaders wensen, onze wensen en natuurlijk de mogelijkheden. Annet nam ook alle tijd om ons het persoonlijke verhaal te leren kennen, en heeft geduldig en liefdevol onze verhalen aangehoord en daardoor werd het geen afscheid meer nemen van "een dierbare overledene" maar gewoon van onze papa en mams steun en toeverlaat. In deze deze toch al ingewikkelde tijd van Covid19 beperkingen was het niet altijd even makkelijk om de juiste weg te vinden. De steun, ervaring en onbegrensde inzet van Annet heeft er voor gezorgd dat wij allen terug kunnen denken aan een waardig, persoonlijk en warm afscheid van van papa. Tevens de inzet en de begeleiding omtrent de nazorg die bij een uitvaart komt kijken was ook buitengewoon.

Warm gevoel, vol aandacht

Annet nam alle tijd om naar ons te luisteren en onze wensen te vervullen. Geen vraag was te gek. Ook toen er iets mis dreigde te gaan (door externe partij) heeft ze direct alle zorgen uit handen genomen. We houden aan de begeleiding een heel warm gevoel over.

• Respect voor uw wensen

Absoluut maatwerk vanuit een puur hart, Peter

Een luisterend oor, baken van rust en begrip, ontzorgend, gecontroleerde aanpak, een vriendelijke herinnering aan openstaande zaken, denkend in wensen en mogelijkheden, attent. Grote dank voor de stijlvolle dag die het resultaat is geweest van jouw goede zorgen, van iemand met passie voor zijn vak in samenwerking met de naaste familie.

• Respect voor uw wensen

Een uitvaart en begeleiding op maat in lijn met de wensen van de overledene en familie.

Peter is een uitvaartbegeleider die eerst luistert naar de mensen en pas dan met de verschillende mogelijkheden komt wat er mogelijk is en zeker in Corona-tijd. Wij hebben bijna geen belemmeringen ondervonden van de Corona-tijd en een goede uitvaart mogen hebben voor mijn moeder. Peter, bedankt voor het fijne contact en de super begeleiding!

• Respect voor uw wensen

Bijzonder, bijzonder fijn en bijzonder passend

Annet heeft ons na het onverwacht overlijden van mijn vader op bijzondere wijze bijgestaan. Niet alleen werd alles naar wens geregeld maar ze wist met haar manier van aanwezigheid ook meerwaarde toe te voegen aan deze eerste verdrietige week. Annet voelt aan welke behoefte er is en op welke wijze ze hier invulling aan moet geven. Praktische hulp, een luisterend oor, de regie nemen, ruimte geven, een lichte noot toevoegen, zich terugtrekken. Ze doet het op natuurlijke wijze op precies de juiste momenten. Dit gaf mij en mijn familie de mogelijkheid om met precies genoeg ruimte en precies genoeg ondersteuning een afscheid te organiseren waarbij we ons allemaal goed voelden en waarop we met warme gevoelens terug kijken. Dankjewel!

• Respect voor uw wensen

Hele goede begeleiding. Het is precies gegaan zoals wij wilden. We zijn echt ontlast, maar hebben ongemerkt alle input geleverd.

Wilgenroos 16

4102 KL Culemborg