Respectvol, zorgvuldig, punctueel

Rustige, overzichtelijke aanpak. Meedenken met ‘klant’… Nazorg super. Goed om draaiboek dag van tevoren minutieus door te nemen

• Respect voor uw wensen

Peter heeft met zijn onderneming de begrafenis van mijn moeder met veel gevoel en tact verzorgd. Een aanrader voor een ieder die ontzorgd wil worden en een vlekkeloos afscheid wil organiseren.

Heel Fijn en Warm.

De familie is er unaniem mee eens , dat het een geweldige uitvaart was van onze vader. Het was met Joke, een hele fijne ervaring om mee samen de uitvaart te regelen.

Vriendelijk en luistrend oor

We werden uitstekend begeleid, waarbij er aandacht was voor verschil-punten, moeilijke momenten en speciale wensen. Wij kijken terug naar een afscheid zoals wij van onze vader afscheid hebben willen nemen.

Indrukwekkend professioneel en persoonlijk

Annet Dane maakt verschil bij de begeleiding bij het verlies van een dierbare. Haar intelligente zachtheid en professionele empathie maakt haar buitengewoon geschikt voor haar precaire beroep. Ik kan iedereen Annet toewensen als verliesbegeleidster.

• Respect voor uw wensen

Zeer goede en persoonlijke begeleiding.

Zeer goede en persoonlijke begeleiding en zorgvuldige uitvoering.

Oprecht en normaal

Het was een fijne ervaring met Annet te werken. Ze voelde ons uitstekend aan en stond open voor eigen ideeën en wensen.

• Respect voor uw wensen

Na het overlijden van mijn moeder, kwamen mijn familie en ik zelf vanuit het buitenland. Het stoffelijk overschot was nog in een ziekenhuis in Tiel en de begraafplaats was ergens anders in het land. Wij hebben geen netwerk in Culemborg, en zaten letterlijk op Google te zoeken naar een geschikte uitvaart onderneming. Uiteindelijk zijn wij bij karakter beland, en het had niet beter kunnen uitpakken; wij werden binnen een kwartier terug gebeld -dit was een vrijdag middag laat- en Annet was ons punt van contact. Zij begreep erg goed wat gedaan moest worden, probeerde niets te ‘verkopen’ en stuurde ons wanneer dit nodig was. Al met al hebben karakter en Annette bijgedragen aan een zeer geslaagde uitvaart!

• Respect voor uw wensen

De uitvaart is perfect en geheel naar onze wens verlopen.

Uitvaartorganisatie Karakter kunnen we aanbevelen. Organisatorisch ging alles zeer goed. Wij zijn begeleid door Annet Dane. Zij is zeer empathisch en kan heel goed luisteren. Naar aanleiding van onze verhalen over de overledene en onze wensen gaf Annet adviezen die daarbij heel goed aansloten. Daarbij hield zij rekening met iedereen in de familie. Op de dag van de uitvaart nam zij op bescheiden wijze een leidende rol. Annet heeft er mede voor gezorgd dat een uitvaart enorm troostend kan zijn.

• Respect voor uw wensen

De samenwerking met Annet was respectvol, warm en meelevend

Vanaf begin tot eind zijn wij enorm goed begeleid en bijgestaan bij het overlijden van onze (schoon)moeder en oma. De samenwerking met Annet verliep erg prettig, de lijnen waren heel erg kort. Ze was heel duidelijk in de communicatie en erg respectvol naar de familie. Iedereen voelde zich gehoord en was daardoor erg betrokken bij het regelen van het afscheid. We kijken terug op een mooi afscheid waarbij aan alles gedacht is dankzij Annet. Bedankt voor alles! Ineke, Ummie & Debbie

• Respect voor uw wensen

Zeer betrokken bij het begeleiden van de uitvaart

Wij kijken met veel genoegen terug op de uitvaart van onze moeder, begeleid door Karakteruitvaart. Peter is heel betrokken, rustig, georganiseerd. Hij biedt heel veel mogelijkheden en is transparant in alles wat hij doet. Een aanrader mocht je voor deze keuze staan.

• Respect voor uw wensen

Prima en persoonlijk, veel empathie

De uitvaart was helemaal naar onze wens verlopen. Er werd goed ingegaan en geluisterd naar wat wij wilden. Zo werd het een hele mooie en persoonlijke dienst. Als er toch nog iets anders werd of er kwam nog iets bij. Dan werd het makkelijk aangepast. Er werd vriendelijk en flexibel mee om gegaan. Ondanks we weinig tijd hadden, werd er toch de tijd en de aandacht voorgenomen.

• Respect voor uw wensen

De sleutel tot een mooi afscheid

Annet was zeer betrokken bij de uitvaart van mijn vader. Ze nam echt de tijd voor ons. Het leek soms wel of ze dag en nacht aan het werk was. Annet heeft ons ontzettend fijn geholpen en ons erg goed begeleid in de periode naar de uitvaart toe, op de dag zelf en zelfs de periode erna. Ze betrekt alle familieleden in het regelproces, luistert naar de wensen en geeft zelf goede tips uit haar ervaringen. Dit alles maakte dat we met een tevreden gevoel terug kijken op een mooi afscheid.

• Respect voor uw wensen

Annet is zeer betrokken en geeft goede tips!

Het was fijn dat Annet ons heeft begeleid. Ik kan haar warm aan bevelen bij anderen.

Liefdevolle en zorgzame begeleiding

Zorgzaam en liefdevol in een zeer hectische tijd. Aandacht voor wensen van familie en overledene.

Professioneel en meelevend.

Vanaf enkele uren na het overlijden van mijn oom tot na de crematie zijn we uitstekend begeleid en geadviseerd door Carin die alles tot in detail heeft geregeld geheel naar onze wensen en in zeer goed overleg.

• Respect voor uw wensen

Annet heeft het afscheid en de uitvaart van Mary zorgvuldig en met zeer veel empathie begeleid voor

De moeilijke 1e dag na het overlijden van Mary en de voorbereiding van de uitvaart is door mevr. Annet Dane op een goede en betrouwbare manier geadviseerd en voorbereid. Mevrouw Annet Dane was bekend bij vrienden die mij in deze moeilijke dagen terzijde stonden. Dat schepte over en weer vertrouwen. Daardoor konden allerlei voor mij belangrijke details voor het afscheid en uitvaart die voor mij van belang waren in open gesprek zorgvuldig worden afgewogen. Met name het afscheid van Mary op een voor haar bijzondere plek is door Mevr. Annet Dane met heel veel attentie en zorg en met ondersteuning van derden uitgevoerd

• Respect voor uw wensen

Een warme, zeer professionele deken.

Annet was er snel.na het overlijden van mijn tante en de samenwerking verliep erg fijn. Ze pakte door waar nodig en was altijd respectvol en toch duidelijk.

• Respect voor uw wensen

Een heel mooie uitvaart, in de geest van de overledene

Heel blij met Annet die zo goed meedacht en de goede voorstellen deed. Alles perfect verlopen, op 1 puntje na, de fotopresentatie. Sneu dat de maker van de presentatie nog tot middernacht doorgewerkt had daaraan en dat hij niet gepresenteerd mocht worden. We hadden liever van te voren geweten wanneer hij klaar had moeten zijn.

• Respect voor uw wensen

Persoonlijk en professioneel op topniveau. Chapeau!

Zeer goede begeleiding door Annet vamaf het eerste moment van kennis maken tot en met de afsluiting thuis na de uitvaart. Goede ideeen zonder al teveel push. Ruimte voor eigen ideeen. Betrokkenheid en respect en tegelijkertijd goed doordacht en professioneel

Peter Bos (karakteruitvaart)is een mensen mens, integer en zeer betrokken

Zie boven

Prettige begeleiding en maatwerk

Bedankt voor de fijne begeleiding en behulpzaamheid in het realiseren van de mooie en memorabele uitvaart van onze Harry op 19 maart 2021. Peter en Marieke hadden een open, vriendelijke en geduldige houding en creëerden een zeer prettige en toegankelijke sfeer. Ze dachten erg goed met ons mee. Met omdenken in het proces werden onze ideeën en wensen omgezet in een mooi en passende uitvaart, vol maatwerk. De voorbereiding hielden ze behapbaar, soepel en overzichtelijk, wat wij als erg prettig hebben ervaren. Ondanks het grote verdriet konden we met hun hulp toch een mooi afscheid realiseren. Ze gaven ons goede tips, bruikbare voorbeelden en hulpmiddelen (draaiboek etc) waardoor we keuzes makkelijker konden maken. Ondanks de coronabeperkingen hebben we een mooie dienst kunnen organiseren. Ook tijdens de dienst hielden ze alles goed in de gaten. Van de gasten hebben we tijdens en na de dienst niets dan lof ontvangen. Bedankt voor alles, Monique, Marcel en Yvette

• Respect voor uw wensen

Een hele mooie uitvaart,geheel naar wens.

Alles is geheel naar wens verlopen. Alles werd in goed overleg geregeld. Carin bood ideën aan en luisterde ook naar onze wensen. Heel ongedwongen. Een vriendelijke vrouw,en fijn om mee te werken. Bedankt.

• Respect voor uw wensen

Als bijzonder prettig ervaren.

Serieus met onze wensen omgegaan. Goede adviezen. Prettige manier van communiceren. We kijken met een heel goed gevoel terug op de uitvaart.

Geweldige ondersteuning

Annet heeft ons in een droevige periode goed ondersteunt en begeleid bij de uitvaart van onze man, vader en opa. Daarbij geeft zij de hoofdlijnen aan, waarbij wij de details mochten invullen. In dat proces hield zij de controle op het tijdpad zonder daarbij sterk op de voorgrond te treden. Communicatie: Annet is helder en duidelijk in haar communicatie en neemt je zonder dwang mee in het totale proces van de uitvaart Betrokkenheid: Annet is nauw betrokken bij het proces, maar zorgt ook voor steun aan de nabestaanden Begeleiding: Annet heeft ons begeleid in het proces van de uitvaart. Daar waar nodig werden taken uit handen genomen of werd invulling gegeven aan de taak Respect: Jazeker ik vond haar een prettig persoon

Over Uitvaartscore.nl