Hele prettige ervaring!!!

Feitelijk was de eerste kennismaking met Brugman Breda louter toeval. We waren op weg naar 2 concurrenten van Brugman. Koopproces ging zeer gemoedelijk werd tot volle tevredenheid afgerond met een acceptabele offerte. Conform afspraak werden alle zaken kort voor de start van de verbouwing van onze badkamer keurig afgeleverd. Het installeren door JT Installatiewerken uit Waalwijk kende wat hobbels i.v.m. ziekte maar Jan, Mike en Kishoon hebben alles vakkundig en keurig opgeleverd. Klasse! Wij zijn heel tevreden met onze nieuwe badkamer.

Beste Michel, Wat heerlijk dat je nu lekker kunt genieten van je nieuwe badkamer. Er staat ook niet voor niets in bijna iedere straat een Brugman Keuken en/of badkamer. Met vriendelijke groet, Inge Brouwer - Brugman Keukens & Badkamers

Fijn telefonisch contact. Prima levering, op tijd en er wordt 10 min van te voren gebeld dat ze er zo zijn. Monteur die in een dag de keuken komt zetten, kundig en netjes werkt en meedenkt hoe problemen het beste opgelost kunnen worden. Dus wij zijn heel tevreden!

Beste Miranda, Helemaal tevreden over de levering en montage van jouw Brugman keuken, dit horen wij natuurlijk heel graag. Met vriendelijke groet, Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Prima en netjes

Gevoel van welkom, geheel niet opdringerig, goede service, nette winkel, goed geholpen, veel keus.

Beste Mariska, Wat een mooie complimenten voor onze ontvangst, ons advies, onze service, onze winkel en ons Brugman assortiment. Hartelijk bedankt hiervoor! Met vriendelijke groet, Twan Dekker - Brugman Keukens & Badkamers

Heel vriendelijke mensen

Goedkoop is.

Beste Semanur, Dank je voor deze positieve review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Inge Brouwer - Brugman Keukens & Badkamers

Geweldige goede ervaring.

Personeel met veel passie en aandacht voor de klant en voor hun werk

Beste Frans, Mijn collega's gaan jouw complimenten zeker waarderen. Fijn dat je zo te spreken bent over Brugman Breda. Met vriendelijke groet, Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Prima nazorgtraject

Alle nazorg die is ontstaan na bij montage is keurig en naar behoren opgelost.

Beste Hans, Fijn om te vernemen dat de nazorg naar tevredenheid is opgelost. Omdat u ons niet hoog beoordeelt vragen wij ons af of er nog iets speelt. Mocht dit zo zijn dan vernemen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Wordt top geholpen door kundige mensen

We hebben een keuken gekocht bij Brugman en wij zijn daar zeer tevreden over. Afspraken worden nagekomen, kundig en zeer vriendelijke mensen. Als er vragen of probleempjes zijn, worden deze snel en vakkundig opgelost. Zeer tevreden met onze nieuwe Brugmankeuken!

Beste Jan, Er staat niet voor niets in bijna iedere straat een Brugman keuken en/of badkamer! Super om te horen dat wij jullie zo goed van dienst konden en mochten zijn. Met vriendelijke groet, Inge Brouwer - Brugman Keukens & Badkamers

Snel en goed geholpen

Een lekkende kraan in de badkamer al snel werd het probleem herkend en kon kiezen uit twee opties of een monteur laten komen of een nieuw binnenwerk opsturen en zelf vervangen( de snellere optie) voor de laatste gekozen en zelf het binnenwerk van de kraan vervangen met de meegestuurde instructie heel goed te doen. En probleem verholpen. Beide opties vielen onder garantie en waren kosteloos. Heel erg tevreden met de geleverde service.

Beste Albert, Met meer dan 50 jaar ervaring is dat wat je van Brugman mag verwachten! We zijn blij om te horen dat ook jij een goede ervaring hebt gehad met onze service. Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Pauline de Jong - Brugman Keukens & Badkamers

Controles over leidingschema wordt soms overdreven. Leidingwerk water moest zonodig 20 cm. verplaats worden, terwijl dat helemaal niet noodzakelijk was. Alle apparatuur kwam op dezelfde plaats te staan.

Beste heer/mevrouw, Ondanks het minpuntje over de leidingen, tevreden over Brugman. Dank je wel voor het plaatsen van deze positieve review. Met vriendelijke groet, Twan Dekker - Brugman Keukens & Badkamers

snel geregeld

klacht snel verwerkt

Beste Jan, Persoonlijke aandacht staat bij Brugman op nummer 1 en we vinden het daarom fijn dat je dat ook zo hebt ervaren! Bedankt voor de beoordeling. Met vriendelijke groet, Pauline de Jong - Brugman Keukens & Badkamers

goed maar neem voortaan je rotzooi mee

alles goed , op twee enorme afknappers na 1. het niet mee nemen van het verpakkingsmateriaal na montage 2. het niet bij het aanschaffen van de keuken dit vooraf zeggen. Ik heb mijn neiging om het bij brugman breda voor de deur af te leveren onderdrukt maar vind dit not done en vraag me zelfs af of het wel mag. Volgens mij is een leverancier verplicht om oude verpakkingen en zelfs oude apparaten mee te nemen. Door dit ene punt beveel ik brugman niet aan. Complimenten voor alle uitvoerende medewerkers.

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor het delen van uw ervaringen in deze review. Erg jammer om te horen dat u over het niet afvoeren van het verpakkingsmateriaal niet tevreden bent. Zoals eerder met u besproken vanuit onze showroom nogmaals onze excuses voor de miscommunicatie en het hierin ervaren ongemak. Met vriendelijke groet, Twan Dekker - Brugman Keukens & Badkamers

Vlot doorverwezen naar het juiste installatiebureau voor levering van onderdelen voor lekkende kraan

Onlangs hadden wij een lekkende douchekraan. De lekkage zat aan de wisselknop voor handdouche naar regendouche. Via Brugman ben ik vlot doorverwezen naar het juiste installatiebureau voor levering van de juiste onderdelen voor de lekkende kraan. Ook was er via de mail een duidelijke beschrijving bijgevoegd waardoor ik zelf het onderdeel kon vervangen.

Beste Ton, Heel erg fijn om van jou te horen dat we je met de service aan de douchekraan zo correct hebben kunnen helpen. Dank je wel voor het delen van deze ervaring! Met vriendelijke groet, Twan Dekker - Brugman Keukens & Badkamers

Goed bedrijf fijn personeel,ze denken met je mee. Alleen vreemd als je een badkamer laat plaatsen en je betaal veel 00.000 dat je iemand moet inschakelen voor het witten van je plafond !?!? Terwijl je een verlaagd plafond laat maken. En die wordt wel gestuct maar niet geschilderd Want ja dat doen wij niet huuu

Beste Marco, Dank u voor het delen van uw ervaring, uw punt van kritiek gaan wij intern bespreken. Met vriendelijke groet, Inge Brouwer - Brugman Keukens & Badkamers

Als zeer goed ervaren

Super goed geholpen zeer tevreden

Beste Nancy, Super goed geholpen en zeer tevreden, dat zien we graag. Dank u wel voor deze complimenten! Met vriendelijke groet, Twan Dekker - Brugman Keukens & Badkamers

Alles goed

Alles in goede banen gegaan geen mankementen gehad zeer tevreden

Beste mevrouw Van Zundert, Dat vinden we fijn om te horen, daar doen we het allemaal voor. Dank u voor het delen van uw positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Inge Brouwer - Brugman Keukens & Badkamers

Positief voortraject, slechte service na bestelling

In het voortraject zijn we goed geholpen. Echter blijkt bij aflevering een andere mozaïektegel te zijn geleverd omdat het model in de winkel niet meer leverbaar was. Dit was een geheel andere tegel (vorm) dan hetgeen wij uitgezocht hadden. Bij de montageservice kunnen ze daar niets aan doen en verwijzen ze naar de winkel. In de winkel zegt men doodleuk dat geleverde tegels niet retour worden genomen (dat staat in de algemene voorwaarden). Er wordt de suggestie gedaan om de tegel maar op marktplaats te verkopen. Geen enkele hulp, alternatief of compensatie vanuit Brugman. Uiteindelijk zelf onder de druk van installatie dus elders de gewenste tegel besteld.

Beste meneer/mevrouw, Dank u wel voor het plaatsen van uw beoordeling. Met betrekking tot de bestelde en geleverde kiezeltegels is met u in ons filiaal eerder overleg geweest. Hierbij is met u gesproken over het feit dat u andere verwachting had van de kiezel. Toegelicht is dat de kiezel een natuurproduct is waardoor deze tegels nooit hetzelfde zijn. Samen met u is gekeken naar een alternatief maar dit hebben we spijtig genoeg helaas niet kunnen bieden. Onze excuses voor het ervaren ongemak. Met vriendelijke groet, Twan Dekker - Brugman Keukens & Badkamers

prima, correcte afhandeling!

Onze ervaring met Brugman betreffende het advies bij de aankoop en de aflevering van de badkamer is prima, zeer positief!

Beste Jan, Helemaal tevreden over de aankoop en levering van uw Brugman badkamer. Dit horen wij graag, dank u wel. Met vriendelijke groet, Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Fijne rustige omgeving en deskundig advies

Wij zijn op zaterdagmorgen prettig ontvangen, waarbij wij een gedegen advies ontvangen hebben voor onze nieuwe badkamer. Dus ook maar meteen tot overeenstemming gekomen. In een woord prima

Beste Peter, Gefeliciteerd met uw nieuwe Brugman badkamer! Het doet ons goed dat u geheel naar tevredenheid bij ons bent geslaagd. Dank u voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Super keuken geplaatst en goeie service en ondersteuning

Beste Piet, Wat fijn om te vernemen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Heel veel plezier met uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Onnodige vertraging opgelopen

Uiteindelijk is de toiletruimte netjes opgeleverd. Toch zijn er wel wat aanmerkingen op het proces: - Er is niet goed ingeschat hoeveel tegels nodig waren, waardoor de tegelzetter tegels tekort kwam. Wij hadden zelf nog soortgelijke tegels die we dan maar hebben laten plaatsen (werd ten stelligste ontraden tijdens aanschaf om deze te gebruiken), om niet nóg meer vertraging op te lopen. - Sifon was niet meegeleverd, waardoor weer extra dagen vertraging werd opgelopen. - Alle afzonderlijke werkzaamheden werden door steeds andere personen uitgevoerd, waarbij steeds 1 handeling per dag werd uitgevoerd en de definitieve oplevering pas na een week of 4 was; langer dan de volledige badkamer die we vorig jaar hebben laten installeren. - Hierin nam Brugman niet een leidende rol, maar liet het montagebedrijf alles regelen. Het was mij niet duidelijk wie nou verantwoordelijk was.

Beste Kevin, Dank u wel voor uw beoordeling. Wat fijn om te vernemen dat het toilet uiteindelijk netjes bij u is opgeleverd. Dat horen wij graag. Ik ga uw verbeterpunten intern doorgeven zodat hier in de toekomst op gelet kan worden. Met vriendelijke groet Nicole Dijkstra - Brugman Keukens & Badkamers

Het was een fijne vakkundundige verkoper

Wij zijn zeer tevreden met onze eerder geïnstalleerde nieuwe badkamer. Nu hebben wij een nieuw toilet besteld. Je krijgt hier een goede begeleiding van aankoop tot oplevering. Top hoor!

Beste Frans, Wat goed om te horen dat u tevreden bent over uw badkamer en nu ook een nieuw toilet besteld heeft bij ons. Dat horen we graag! Bedankt voor deze review. Met vriendelijke groet, Twan Dekker - Brugman Keukens & Badkamers

Duidelijk en direct goed advies

Beste Theo, Dank u wel voor het delen van uw ervaring. Met vriendelijke groet, Nicole Dijkstra - Brugman Keukens & Badkamers

prettige en professionele ontvangst en afhandeling

Wij zijn op een prettige en professionele wijze ontvangen en behandeld

Beste Willem, Dank u voor de mooie woorden en top waardering. Wij stellen dit enorm op prijs. Met vriendelijke groet, Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Het liep niet zoals verwacht

In de winkel moesten we beslissen het werd een beetje opgedrongen Wij kregen een geplande datum ruim een half jaar vooruit en vanaf dat moment ging het fout in de communicatie en planning 2 weken van te voren kregen we een bevestiging van levering en dat alles in orde was en dat alles klaar stond om te versturen Dus we gingen hier vanuit en hebben onze oude keuken uitgebroken. Het voorbereidend werk liep zoals geplant alleen 1 week van te voren kwamen de telefoontjes en mailtjes dat de keuken niet optijd geleverd kon worden, met het excuus dat er productieproblemen waren. Terwijl in de vorige mails stond dat alles al klaar stond. Een hoop telefoontjes en mailtjes verder hebben wij tot 4 weken lang zonder keuken gezeten. Het enigste positieve puntje is dat de levering goed is gegaan en de montage vriendelijk en professioneel is verlopen! Alleen kwamen we er weer achter dat er helaas 1 deurtje beschadigd was, verstekbak niet er bij geleverd was

Beste John, Het spijt ons enorm dat de levering niet is verlopen zoals was afgesproken waarvoor onze oprechte excuses. Uiteraard worden de laatste puntje netjes voor u opgepakt en contact met u hiervoor opgenomen. Met vriendelijke groet, Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Prima advies

Verkoper wist precies wat wij bedoelde en dacht goed mee

Over Brugman Breda

Met het uitgebreide assortiment van Brugman Breda vindt je altijd dé keuken of badkamer die bij jouw past! Laat je inspireren door onze adviseurs met een vrijblijvend keuken- of badkamer ontwerp op maat. Bij Brugman Breda helpen we jou graag van A tot Z. Mocht je een vraag of klacht hebben na jouw aankoop dan helpen we je bij graag bij Brugman klantenservice. Wij waarderen het als u een review plaatst om jouw ervaring te delen. Jouw ervaring zorgt ervoor dat we onze service op een hoog niveau kunnen houden.

Over Brugman Keukens & Badkamers

Sinds 1971 is Brugman een vertrouwd adres voor keukens, badkamers en tegels. Met 35 winkels door heel Nederland vind je altijd een Brugman winkel bij jou in de buurt. Wij adviseren en inspireren je met ons brede assortiment en de laatste trends. Onze adviseurs denken met je mee en geven praktische tips en ideeën waar je zelf misschien niet aan zou denken. Ook toe aan een Brugman? Er zijn in die 50 jaar al zoveel keukens en badkamers gerealiseerd dat er inmiddels in elke straat wel een Brugman staat… en dat is niet voor niets! Ben je op zoek naar een nieuwe keuken, badkamer of tegels? Dan ben je bij Brugman aan het juiste adres. Wij helpen je van A tot Z.