Eerlijk, betrouwbaar en no-nonsense

Zeer vriendelijke en open benadering en niet alleen een verkooppraatje om mij een auto te verkopen. Na een proefrit geen druk om direkt te beslissen. Komen de gemaakte afspraken korrekt na. Zeer gastvrij en hebben alle tijd en aandacht voor de klant. Een echte aanrader voor toekomstige kopers.

Deskundig en vertrouwd

Dit bedrijf heeft een verzorgende uitstraling met mee denkende enthousiaste en professionele medewerkers.

Super, eerlijk en afspraken uitgevoerd volgens afspraak.

Zoals het hoord, netjes en eerlijk!

Prima service en no nonsens bedrijf met kwalitatief goede auto's.

De verwachting is waargemaakt en alle afgesproken punten zijn nagekomen.

Autohuis Salland denkt met je mee.

Bij Autohuis Salland hebben wij een Skoda Octavia Combi van 2 jaar oud gekocht. Na een aankoopkeuring bij een onafhankelijke garage kwam er een enkel aandachtspunt naar boven. Deze is netjes onderzocht en verholpen door Autohuis Salland en ondanks de drukke vakantieperiode, is de auto keurig netjes volgens afspraak afgeleverd.

Prettig

Goed service en alles in 1 keer goed geregeld!

Goede service zeer vriendelijke eigenaar

Onlangs een Peugeot 308 diesel gekocht. Verkoper Teun gaf ons alle ruimte om de auto rustig te bekijken. Konden gelijk proefrit maken. Na een prettig gesprek de prijs overeengekomen, een aantal dingen die nog aan de auto mankeerde zoals een paar krassen op de zijkant van de auto werden opgelost. Bij het ophalen van de auto, de auto samen bekeken of alles in orde was. Teun heeft nog een sleutel voor de afneembare trekhaak en de gebruiksaanwijzing van de auto bijbesteld en opgestuurd. Bij vragen of problemen kun je hem altijd bellen en komt met een passend antwoord of oplossing. Al met al een prettige ervaring om hier een auto te kopen.

Prima te doen

Gewoon goed en simpel

Heel goede service van medewerker

Super, veel kennis en vakkundig

Auto gekocht, veel geduld, kennis en begrip. Niks te gek of te veel. Duidelijk uitleg zeker geen onzin verhaal. Komt afspraken na. Kortom zeer prettig en professioneel.

Goede service, komt afspraken na.

Auto werd netjes rijklaar afgeleverd conform afspraken. Bedankt mannen!

Vriendelijk geholpen

Vriendelijk ontvangen en geholpen. Autohuis Salland neemt echt de tijd voor je. Het voelde direct vertrouwd en eerlijk. Auto is keurig opgeleverd.

Eerlijk en correct

Autohuur Salland is een netjes en correct bedrijf. De openheid van zaken rondom de auto is uitstekend bevallen.

Op de site een auto gezien die er zeer netjes uitzag, gebeld voor een proefrit. Auto zag er zeker nog zeer netjes uit en reed super. Na de inruil met mijn vorige auto, kocht ik deze. Na het ophalen ging de volgende dag het controle lampje branden, meteen gebeld en kon de auto brengen zodat het opgelost werd. Intussen kreeg ik zonder problemen een leenauto mee. Goede service en alles is netjes opgelost.

Het vertrouwen wat we hebben gekregen om de auto zonder dat de betaling die dag plaats kon vinden, toch al mee te geven vonden we super. De auto is keurig zoals afgesproken aan ons overgedragen. Wel een tip, zorg ervoor dat je ook met een creditcard kan betalen, Teun weet inmiddels hoe dat kan, hiermee voorkom je dat klanten allerlei trucs moeten uithalen en kosten moeten maken om te betalen. Wij komen zeker terug!

Fijne, nette garage met goede service

Aardige mensen

Nette zaak

Super geregeld!

Top service. Teun en z'n team hartstikke bedankt!

Vriendelijk en goeie service

Zie boven

Is ons uitstekend bevallen!

We zijn erg fijn geholpen. Heel vriendelijke mensen allemaal.

De medewerkers van Autohuis-Salland zijn behulpzaam en fijne mensen.

We kwamen onaangekondigd langs om te kijken voor een auto. We werden enthousiast ontvangen en een proefrit maken was geen probleem. De auto beviel ons en binnen een een paar dagen stond de auto rijklaar en netjes opgepoetst!

Eerlijk, transparant en meedenkend!

Bij Autohuis Salland krijg je eerlijk en nuchter advies. Geen gladde verkooppraatjes, maar gewoon waar het op staat. Teun vertelt eerlijk welke type auto's wel en niet geschikt zijn en denkt graag met je mee. Binnen een week had ik een geweldige Fiat500 in mijn bezit die alles had wat ik graag wilde hebben. Super netjes afgeleverd en op hele klantvriendelijke wijze! Kortom; zoek je een auto, denk dan vooral eens aan Autohuis Salland. Ook als ze niet direct jouw droomauto op voorraad hebben ;-). In dat geval zoekt Teun graag met je mee om met zijn kennis en ervaring een hele mooie auto te vinden.

Super geholpen. En een machtig mooie auto.

Ik ben super vriendelijk geholpen. En ik heb een prachtig auto. Er waren een paar dingen wat ik anders wilde en dat is allemaal netjes gedaan. Super.

Zeer klantvriendelijk bedrijf

De aankoop was zeer prettig verlopen. Snelle reactie op het 1e mail contact en netjes afgeleverd volgens afspraak. Een jong bedrijf dat een grote drive heeft om een goede naam te maken en te houden

Stationsstraat 11

8152 BH Lemelerveld