Nette en eerlijke afhandeling van aankoop auto

Van begin tot eind goed en eerlijk contact gehouden over aankoop auto. Reageert snel op vragen en denkt mee bij onduidelijkheden. Doet wat er beloofd is.

Klantvriendelijk

Garage met kennis, en een super fijne service. Wij kunnen niet anders dan een 10 geven. Auto ziet er fantastisch uit! En rijd heerlijk!!!!

Prima ontvangen en mooie auto gekocht

Bedrijf houdt rekening met wensen van de klant. Er wordt snel gereageerd op vragen.

Zeer content met dit bedrijf.

Nu 3 kwart jaar geleden een Audi A4 gekocht, daarbij een afspraak gemaakt omtrent olieverbruik. De auto verbruikte in eerste instantie te veel olie maar na werkplaatsbezoek is het significant verbeterd. Nu is het precies het verbruik waarop we de afspraak hebben gemaakt. De contacten met dit bedrijf als zeer goed ervaren, en gemaakte afspraken worden nagekomen. Gewoon top.

Wat een gastvrije omgeving!

Topservice rondom de inruil en koop van een auto. Keurige ontvangst en een ontzettende fijne afhandeling. Alsof de deur voor je wordt opengedaan en ook weer achter je wordt gesloten, maar met het gevoel altijd weer welkom te zijn.

Vriendelijk en nette afhandeling

Bij aanschaf deed achterlicht en remlicht het niet. Werkdag erna meteen opgelost terwijl ik eventjes wachtte

Prima service van de jongens. Lenn heeft ons een auto verkocht. Wij zijn er enorm blij mee! Geen poespas. Recht op de feiten.

Hele goede en betrouwbare service

Ik vond Autohuis Salland erg flexibel en meedenkend in mogelijkheden, heel oprecht en eerlijk over de aangekochte auto. Ondanks spijtig genoeg een mankement aan de auto op de terug rit, werd dit meteen opgepakt en in overleg geregeld. Zou zeker terug gaan in de toekomst.

Prima en enthousiaste service

We kwamen voor een proefrit. Auto stond al klaar, netjes gewassen. Duidelijke instructie over specifieke dingen van de auto. Verkoopgesprek duidelijk, ook het contact via whatsapp. Prettige mensen om mee om te gaan! Je bent niet in de buurt van een snelweg, mocht dat essentieel zijn in je proefrit, dan zul je daar rekening mee moeten houden.

Betrouwbaar en deskundig

Een paar dagen geleden mijn auto opgehaald. Ik ben heel blij met de volkswagen up! En met de manier waarop ik te woord ben gestaan. Er wordt tijd genomen voor een gesprekje en er wordt aandacht besteed aan vragen. Len is een vriendelijke verkoper met aandacht voor de klanten. Hopelijk veel veilige kilometers maar mocht er wat zijn dan weet ik dat ik gewoon kan bellen, langskomen en dan wordt t opgelost. Ook heel fijn dat er dan altijd vervangend vervoer zal zijn. Aanrader!

Len heeft ons goed geholpen. Snelle aflevering volgens afspraak

Len heeft ons goed geholpen.

top garage teun

al de 2 de auto daar gehaald en altijd top geregeld

Top bedrijf!

Erg klantvriendelijk. Goed advies. Betrouwbaar. Goede service!

Heel klant vriendelijk geholpen en netjes te woord.

Top bedrijf!!

Zoals het hoort.. netjes en eerlijk en zeer vertrouwd!!

Maakt belofte waar

Een deskundige en hele vriendelijke eigenaar, die doet wat hij beloofd.

Zeer klantvriendelijk

Een garage waar velen een voorbeeld aan kunnen nemen. Zeer klantvriendelijke medewerkers en zelfs bij de aanschaf van onze 2e hands auto kregen wij en onze Kids nog een leuke verassing.

Geweldig!!

Top autobedrijf met Teun aan het roer, Teun, geeft eerlijk advies, is vakkundig en heeft schitterende auto's staan. Voor ons was het ruim 200 kilometer rijden, maar dit was zeker de moeite waard. Zoek je een betrouwbare auto, kijk dan zeker bij Autohuis Salland!!

Wederom dik en dik tevreden!

In september 2021 onze derde Autohuis Salland auto gekocht. Auto van mijn vrouw ingeruild voor een wat sportiever model zeg maar ;-) Ook dit keer weer een vriendelijk en prettig contact met Teun. Alles netjes en correct afgehandeld en werden een week na de aanschaf van onze nieuwe auto verrast met een kleine attentie. Teun, wederom bedankt voor alles!

Geholpen door Teun, zeer vriendelijk en meedenkend. Goeie prijs voor inruil.

Goed geholpen en aardige verkopers! Zeker aanrader.

Goed geholpen en aardige verkopers! Zeker aanrader.

Goed advies, betrouwbaar en goede service!

Zeer mooie en goede auto gekocht bij dit bedrijf. Ze hebben ons goed geadviseerd. Zeer goede service. We raden Autohuis Salland ook zeker aan!

Je voelt je direct op je gemak

Prima ervaring mbt aanschaf auto

Prima adres

Teun en vader René doen alle moeite voor een tevreden klant!!

Heel goed geholpen door Len

onverwachts terecht gekomen autohuis salland ,en zeer goed geholpen door Len ,we konden gelijk onze Nissan qashkai meenemen en een mooie inruil prijs van onze auto gekregen nogmaals Len bedankt en ook voor je humor

Stationsstraat 11 8152 BH Lemelerveld

038-2022370