Super nette garage.

Hele nette garage. De occasion stond al netjes gewassen voor ons klaar. We zijn heel netjes geholpen en kregen netjes koffie. De verkoper belde naar de garage waar de occasion in onderhoud was geweest handsfree zodat wij konden mee luisteren. We kregen ook een leuk aandenken mee van de garage.

Vorige auto Skoda Octavia gekocht bij Autohuis Salland en deze wederom ingeruild voor een jongere Skoda Octavia. Dit naar aanleiding van een zoekopdracht. Een faire prijs overeen gekomen voor beide voertuigen. Ook gaat deze nieuwe Skoda Octavia weer in onderhoud bij Autohuis Salland. Kortom: afspraken worden nagekomen, klant is koning gevoel, open en eerlijke communicatie, betrouwbaar. Teun en team bedankt maar weer.

Heel prettig geholpen, tot volle tevredenheid.

Vlotte en vriendelijke service

Bij aankomst stond de auto al rijklaar, na een prima testrit de auto direct mee kunnen nemen! Prima service van Len!

Heel erg gemoedelijk!

We kregen meteen een leenauto mee, toen we een deal hadden ondanks dat het bedrijf ons niet kende! Heel klantvriendelijk en goed geadviseerd prima bedrijf!

Goede ervaring en mooi aanbod auto's

We hebben hier de voor ons nieuwe auto gekocht. Kregen rustig de tijd voor een proefrit en ook de tijd nog na te denken over of we akkoord gingen met het voorstel. Vervolgens werd de auto tip top afgeleverd. Hopelijk niet te snel maar voor onze volgende auto komen we zeker hier terug om te kijken of er dan een goede auto voor ons staat.

Geweldige service

Geweldige service Geweldige auto Geeft een vertrouwd gevoel voor de toekomst

Super goed geholpen. Ook telefonisch:).

Het was een zeer goede ervaring. Teun bedankt.

een prettige ervaring

Een prettig bedrijf om een goede auto te kopen. Alles goed verzorgd en zeer prettig in de omgang.

Zeer prettig

Dit is een zeer prettig autobedrijf, geen onzin of loze beloftes. Teun de bedrijfsleider is zeer amicaal, waardoor er een prettige sfeer is. Ik kwam voor een proefrit van een Hyundai ix20, hiervoor was ruimschoots de tijd. Na de proefrit werd aangeboden de auto ook even op de brug te bekijken, Ondanks dat ik hier niet om had gevraagd. Er word dus voor u als toekomstige klant goed met U mee gedacht. Top bedrijf met hard voor de zaak. Niet onbelangrijk ze hebben goede koffie! De koop is uiteraard door gegaan, de ix20 staat nu op de oprit.

Correct en duidelijk

Netjes en goeie service, auto daar gekocht achteraf bleek een heel klein deukje in de portier te zitten, bij aflevering was het er wel uit .

snel en doeltreffend

Zeer vriendelijk ontvangen. Ontspannen sfeer, en goede service.

Goede communicatie, vriendelijk, eerlijk en goed geholpen.

Na het plaatsen van een zoekopdracht is er snel contact met ons opgenomen en hebben we onze nieuwe auto gevonden! We zijn op een hele prettige manier geholpen en er is uitstekende service verleend. De communicatie verliep snel en was duidelijk, open en transparant. Wij zijn zeer tevreden.

Goed betrouwbaar bedrijf

Een fijn en betrouwbaar bedrijf om een auto te kopen .

Perfect and reliable!

Thank you for your understanding, kindness, and professionel work!

Duidelijk en eerlijk. Geen gladde verkoop.

Rondgekeken voor een andere auto. Bij Autohuis Salland terecht gekomen en hier een auto gekocht (met inruil) voor een eerlijke prijs en met een goed gevoel.

Zeer goede ervaring, zeker aan te raden!!!

Top bedrijf, eerlijk en betrouwbaar

Op 24 december kochten wij bij Autohuis Salland 2 auto's. Een Hyundai i10 voor onze zoon, en een Ford C-Max voor mijn vrouw. Ik had besloten om de auto's zonder garantie te kopen, omdat Lemelerveld voor ons niet om de hoek ligt. Maar mocht er iets zijn moest ik het wel laten weten. Op zaterdag 19 maart ontstond er een storing in het elektrisch systeem van de C-Max en ging deze in een noodloop. Inmiddels is dit hersteld en bleek een los contact in het tellerhuis te zijn. Ondanks mijn besluit om zonder garantie de auto's te kopen heeft Autohuis Salland de kosten toch vergoed. Als je een goede auto zoekt, bij een betrouwbaar en correct bedrijf beveel ik Autohuis Salland van harte aan. Mannen hartelijk dank voor het advies en jullie service, en tot een volgende auto.

Zeer klantvriendelijk en duidelijk advies, no-nonsense.

Medewerkers die naar je luisteren en je vragen beantwoorden en het zeker niet vervelend vinden dingen op te moeten zoeken of uit moeten zoeken. Vanaf het 1e contact t/m de overdracht dezelfde positieve klantgerichte houding mogen ervaren. Bedankt, ik heb een nette bus!

Super service bij aflevering van de VW UP.

Prima, goed aan de afspraak gehouden

Gewoon een goed gevoel bij dit bedrijf.

Open eerlijk en vertrouwd gevoel. Stukje rijden, maar dan heb je ook wat. Net bedrijf en Teun is een fijne vent. Recht voor zijn raap.

Uiterst tevreden

Betrouwbaar, meedenkend ontzettend fijn geholpen met de aankoop van onze occasion. Je kunt met een gerust hart een aankoop doen. Ik ben blij ze gevonden te hebben.

Simpel, kort en bondig: 5+ sterren!

Een heel verhaal is niet nodig en ook niet spannend…het belangrijkste is de totale beoordeling en onderaan de streep is die gewoon ruim 5 sterren!!

Super service!

Erg vriendelijk personeel! Je wordt goed geholpen bij het vinden van een nieuwe auto, waarbij eerlijkheid voorop staat. Ik ben heel erg tevreden!