Goede service, zeer fijn bedrijf!

Afgelopen week hier mijn Volkswagen polo gekocht. Heel blij mee en erg tevreden met de goede service die Teun heeft geleverd! Erg klantvriendelijk. De auto is afgeleverd met garantie. Er zat achteraf geen cruise control op de auto, Teun kwam direct met een oplossing en een afspraak zodat deze er alsnog op komt. Zou hier zeker heen gaan voor je nieuwe auto!

Goed geholpen, duidelijke afspraken en vlotte levering

Binnen een week na eerst proefrit auto op de oprit. Goed geholpen door Teun. Zou mijn volgende auto zo weer hier kopen.

Goede service en tot nu geen klachten

Goed ontvangen en snel onderhandeld.

Ik ben zeer tevreden met dit bedrijf

Hierbij wil ik even zeggen dat ik echt tevreden ben met dit bedrijf hoe ze mij hebben behandeld en klantvriendelijkheid. Ik was geholpen door Lenn hij was echt behulpzaam. Hij heeft zelfs geholpen na dat ik de auto heb gekocht en later ben achter gekomen dat er een functie wat op de site stond er niet is in het werkelijkheid. Ik kreeg stukje van mik geld terug omdat ze zich schuldig voelde dat het niet aan me hadden verteld. Ik ben echt blij met mij auto en de bedrijf als ik een andere auto nodog heb of een kennis van mij ga ik zeker autohuis salland aanraden. Dikke duim autohuis salland staat echt voor kwaleit. Omer

Erg fijn bedrijf

Fijne mensen, nemen rustig de tijd voor je en leveren zoals afgesproken

Fantastisch!

Super fijn contact gehad en een prachtige auto gekocht voor een hele mooie prijs. Er wordt meegedacht voor verschillende oplossingen en het resultaat bij aflevering was fantastisch. Heel blij mee! Nogmaals dank voor de goede service en het fijne contact.

Netjes rustig en keurig behandeld/geholpen !

Prima ervaring, zou zo terug gaan bij een volgende auto. Goed en duidelijk beleid wordt er gevoerd en nagestreefd.

Top bedrijf!

Onlangs hier onze auto gekocht en we zijn zeer tevreden. In onze garantie periode 1 reparatie nodig gehad en dit werd netjes opgelost door Teun. We hebben de auto hier gekocht met een super goed gevoel en zijn blij met onze nieuwe bolide!

René en Teun nemen echt de tijd om je te helpen.

Je krijgt eerlijk en oprechte adviezen en ze willen een goede auto verkopen. Ze helpen je kijken naar de beste auto voor jouw eigen budget. Ze proberen de auto ook snel af te leveren met een volledige beurt en APK.

Uitmuntend in klantvriendelijkheid

Geweldig geholpen bij de keuze en aanschaf. Zelfs van het station Dalfsen opgehaald en naar Lemelerveld febracht, waar de koffie klaar stond.

Goeie service!

Ze verlenen goeie service en zijn klantvriendelijk.

Genieten

Dat is echt genieten, een auto kopen bij zulke mensen. Geen poespas maar (h)eerlijk puur. Goed advies, goede service. Had ik mijn vorige auto daar ook maar gekocht.

Top bedrijf

Goede ervaring met dit bedrijf! Moesten er 2 uur voor rijden maar zeker de moeite waard!

Prettige, soepele verkoop, met een goed gevoel achteraf

Zoals dat vaker zal gaan, moest ik toch nog onverwachts snel een andere auto kopen. De auto die ik op Marktplaats van Autohuis Salland had gezien leek me perfect. Dus, ik belde met de vraag of ik langs kon komen voor een proefrit. Daarna ging alles vlot. Diezelfde middag nog een proefrit, waarover ik meer dan tevreden was. De verkoper stelde zich soepel op, gaf goed advies en was bereid mijn stokoude auto over te nemen, zodat ik daar geen gedoe meer mee zou hebben. Een week later kon ik de auto ophalen. Alles werd ter plekke geregeld. Sinds een week rijd ik heerlijk rond in mijn nieuwe auto.

Vakkundig geholpen bij de aankoop van een auto.

Gewoon een goed gevoel bij de aankoop van deze auto,klein mankement werd gelijk verholpen.

TOP autobedrijf

Mijn dochter heeft onlangs haar 1ste auto hier gekocht. Top autobedrijf, ze doen wat ze zeggen, betrouwbaar, eerlijk, gastvrij, meedenken in oplossingen, goede service en vriendelijke mensen.

Goed verhaal!

Vorige week een goede auto voor een mooie prijs gekocht. We kwamen van wat verder daarom eerst telefonisch contact gehad over de auto die wij voor ogen. Ze namen er goed de tijd voor en hadden een goed betrouwbaar verhaal. Ook bij het bekijken en de proefrit was het een prettig contact. Vervolgens tot de koop overgegaan.

Goede en eerlijke service.

De heren komen hun afspraken na. Prima ervaring en een hele mooie auto gekocht.

Uitstekend!

Ik vond het een nette, moderne garage met lekkere koffie. Heel netjes behandeld. Komen betrouwbaar over, erg vriendelijk personeel, duidelijke afspraken, nemen de tijd en meedenkend. Enigste puntje misschien iets meer (langzamer) uitleg van het elektronische dashboard vooral voor de iets oudere klanten haha.

Goede service en erg betrouwbaar

Auto hier gekocht en erg blij mee. Ziet er netjes uit en rijdt goed. Netjes afgeleverd met garantie. Er was een klein probleempje met de ruitenwisser na de koop, maar dit is direct opgelost.

Keurig geholpen met de aanschaf

We zijn keurig geholpen met de aanschaf van onze nieuwe auto. Eerlijk en netjes te woord gestaan. Gemaakte afspraken netjes nagekomen. We komen zeker terug

Netjes en correct behandeld.

Hele goede service en heel gastvrij leuke vriendelijke mensen.

Super geholpen! Heel betrokken

Mijn zoekopdracht neergelegd en binnen een week al geregeld. Wat een mooi bedrijf, aardige mensen en super betrokken! Ik beveel hen van harte aan! Bedankt Teun en team. Groet, Martijn

Alles prima geregeld!!

Goede ervaring, alles prima uitgelegd en een leuk tasje met bruikbare spullen erbij gekregen!!

Prima bedrijf

Gewoon goed, zoals het hoort.