Prima en enthousiaste service

We kwamen voor een proefrit. Auto stond al klaar, netjes gewassen. Duidelijke instructie over specifieke dingen van de auto. Verkoopgesprek duidelijk, ook het contact via whatsapp. Prettige mensen om mee om te gaan! Je bent niet in de buurt van een snelweg, mocht dat essentieel zijn in je proefrit, dan zul je daar rekening mee moeten houden.

Betrouwbaar en deskundig

Een paar dagen geleden mijn auto opgehaald. Ik ben heel blij met de volkswagen up! En met de manier waarop ik te woord ben gestaan. Er wordt tijd genomen voor een gesprekje en er wordt aandacht besteed aan vragen. Len is een vriendelijke verkoper met aandacht voor de klanten. Hopelijk veel veilige kilometers maar mocht er wat zijn dan weet ik dat ik gewoon kan bellen, langskomen en dan wordt t opgelost. Ook heel fijn dat er dan altijd vervangend vervoer zal zijn. Aanrader!

Len heeft ons goed geholpen. Snelle aflevering volgens afspraak

Len heeft ons goed geholpen.

top garage teun

al de 2 de auto daar gehaald en altijd top geregeld

Top bedrijf!

Erg klantvriendelijk. Goed advies. Betrouwbaar. Goede service!

Uitstekende service

Heel klant vriendelijk geholpen en netjes te woord.

Top bedrijf!!

Zoals het hoort.. netjes en eerlijk en zeer vertrouwd!!

Maakt belofte waar

Een deskundige en hele vriendelijke eigenaar, die doet wat hij beloofd.

Zeer klantvriendelijk

Een garage waar velen een voorbeeld aan kunnen nemen. Zeer klantvriendelijke medewerkers en zelfs bij de aanschaf van onze 2e hands auto kregen wij en onze Kids nog een leuke verassing.

Geweldig!!

Top autobedrijf met Teun aan het roer, Teun, geeft eerlijk advies, is vakkundig en heeft schitterende auto's staan. Voor ons was het ruim 200 kilometer rijden, maar dit was zeker de moeite waard. Zoek je een betrouwbare auto, kijk dan zeker bij Autohuis Salland!!

Wederom dik en dik tevreden!

In september 2021 onze derde Autohuis Salland auto gekocht. Auto van mijn vrouw ingeruild voor een wat sportiever model zeg maar ;-) Ook dit keer weer een vriendelijk en prettig contact met Teun. Alles netjes en correct afgehandeld en werden een week na de aanschaf van onze nieuwe auto verrast met een kleine attentie. Teun, wederom bedankt voor alles!

Geholpen door Teun, zeer vriendelijk en meedenkend. Goeie prijs voor inruil.

Goed geholpen en aardige verkopers! Zeker aanrader.

Goed geholpen en aardige verkopers! Zeker aanrader.

Goed advies, betrouwbaar en goede service!

Zeer mooie en goede auto gekocht bij dit bedrijf. Ze hebben ons goed geadviseerd. Zeer goede service. We raden Autohuis Salland ook zeker aan!

Je voelt je direct op je gemak

Prima ervaring mbt aanschaf auto

Prima adres

Teun en vader René doen alle moeite voor een tevreden klant!!

Heel goed geholpen door Len

onverwachts terecht gekomen autohuis salland ,en zeer goed geholpen door Len ,we konden gelijk onze Nissan qashkai meenemen en een mooie inruil prijs van onze auto gekregen nogmaals Len bedankt en ook voor je humor

Eerlijk, betrouwbaar en no-nonsense

Zeer vriendelijke en open benadering en niet alleen een verkooppraatje om mij een auto te verkopen. Na een proefrit geen druk om direkt te beslissen. Komen de gemaakte afspraken korrekt na. Zeer gastvrij en hebben alle tijd en aandacht voor de klant. Een echte aanrader voor toekomstige kopers.

Deskundig en vertrouwd

Dit bedrijf heeft een verzorgende uitstraling met mee denkende enthousiaste en professionele medewerkers.

Super, eerlijk en afspraken uitgevoerd volgens afspraak.

Zoals het hoord, netjes en eerlijk!

Prima service en no nonsens bedrijf met kwalitatief goede auto's.

De verwachting is waargemaakt en alle afgesproken punten zijn nagekomen.

Autohuis Salland denkt met je mee.

Bij Autohuis Salland hebben wij een Skoda Octavia Combi van 2 jaar oud gekocht. Na een aankoopkeuring bij een onafhankelijke garage kwam er een enkel aandachtspunt naar boven. Deze is netjes onderzocht en verholpen door Autohuis Salland en ondanks de drukke vakantieperiode, is de auto keurig netjes volgens afspraak afgeleverd.

Prettig

Goed service en alles in 1 keer goed geregeld!

Goede service zeer vriendelijke eigenaar

Onlangs een Peugeot 308 diesel gekocht. Verkoper Teun gaf ons alle ruimte om de auto rustig te bekijken. Konden gelijk proefrit maken. Na een prettig gesprek de prijs overeengekomen, een aantal dingen die nog aan de auto mankeerde zoals een paar krassen op de zijkant van de auto werden opgelost. Bij het ophalen van de auto, de auto samen bekeken of alles in orde was. Teun heeft nog een sleutel voor de afneembare trekhaak en de gebruiksaanwijzing van de auto bijbesteld en opgestuurd. Bij vragen of problemen kun je hem altijd bellen en komt met een passend antwoord of oplossing. Al met al een prettige ervaring om hier een auto te kopen.

Prima te doen

Gewoon goed en simpel