Top geholpen door de heren van Autohuis Salland!

Erg tevreden over de aankoop bij Autohuis Salland. Eerlijke en open onderhandelingen (ook over eventuele gebreken), wij zullen hier zeker terugkomen!

Echt Top!!!

Was ff rijden maar hebben een leuke auto gekocht! gastvrij ontvangen en goed geholpen

Vriendelijk ontvangst, super service

Onlangs een auto gekocht en super vriendelijk geholpen door Len, zullen hier ongetwijfeld n de toekomst weer komen.

Gewoon Goed

Snelle reactie's op vragen eerlijke prijs voor auto en inruil. dus ja gewoon goed.

lijkt goed

5 dagen is nog een beetje kort.

Uiterst klantvriendelijk en behulpzaam

Ik heb onlangs een mooie Volvo bij Teun en Len gekocht, mijn eerste keer dat ik niet bij een merkdealer gekocht heb. De service verlening en klantvriendelijkheid zijn zeer hoog. De auto heb ik meegenomen naar mijn thuisland Spanje. Ben goed geholpen door ze. Ik kan Autohuis Salland alleen maar aanbevelen aan een ieder! Teun en Len, dank jullie wel.

Top garage

En pracht bedrijf gemaakte afspraak werd ondanks gesloten toch voor me geregeld Geweldig Verder contact was uitstekend alle vragen werden beantwoord TOP Alles wat afgesproken was is geregeld Auto stond keurig voor me klaar werd nog gevraagd of ik verder uitleg nodig Na het papier werk en de koffie kreeg ik nog een leuke attentie mee Ik kan dit bedrijf zeker aanraden aan een ieder TOP KLASSE GARAGE

Een regionale garage in de beste zin van het woord

Wij waren op zoek naar een betrouwbare 2e hands auto. Op de website zag de Renault Clio er goed uit. Afspraak gemaakt met Teun, auto stond klaar zoals afgesproken. Testrit gemaakt, kopje koffie, no nonsens bedrijf. De volgende dag nog een keer kijken en deze keer de knoop doorgehakt. Moesten nog wat kleine dingen aan gebeuren, alles keurig en volgens afspraak afgehandeld. Ik zou Autohuis Salland willen aanbevelen als een regionale, vakkundige multimerk garage, waar service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat. Ze hebben er in ons een tevreden klant bij. Teun en Len, ga zo door.

Eerlijk verhaal

Ik kende de garage niet. Een afspraak gemaakt en hartelijk ontvangen. Ruimte voor een proefrit was geen probleem. Met Len gesproken en ik denk voor beide partijen een goede eerlijk en open deal gemaakt. Vol vertrouwen de deur uitgegaan met een prima occasion.

Goede service, vriendelijk personeel

We zijn goed geholpen, het personeel is betrouwbaar en vriendelijk. Kwalitatief goede auto’s.

Zeer net en fijn bedrijf! Maken tijd voor je, ook al is het savonds Zeer tevreden..

Is betrouwbaar en komt afspraken na

Fijn betrouwbaar autobedrijf

Professioneel, behulpzaam en vriendelijk

Prettige ervaring gehad met het inruilen van mijn oude auto voor mijn nieuwe auto. Teun is vriendelijk, professioneel en eerlijk. Goede afspraken kunnen maken over het inruilen. De auto werd tip en top afgeleverd, helemaal naar wens!

Prima garage en zeer tevreden met onze aankoop van de Mazda X5 van 2017.

Goede service, zeer fijn bedrijf!

Afgelopen week hier mijn Volkswagen polo gekocht. Heel blij mee en erg tevreden met de goede service die Teun heeft geleverd! Erg klantvriendelijk. De auto is afgeleverd met garantie. Er zat achteraf geen cruise control op de auto, Teun kwam direct met een oplossing en een afspraak zodat deze er alsnog op komt. Zou hier zeker heen gaan voor je nieuwe auto!

Goed geholpen, duidelijke afspraken en vlotte levering

Binnen een week na eerst proefrit auto op de oprit. Goed geholpen door Teun. Zou mijn volgende auto zo weer hier kopen.

Goede service en tot nu geen klachten

Goed ontvangen en snel onderhandeld.

Ik ben zeer tevreden met dit bedrijf

Hierbij wil ik even zeggen dat ik echt tevreden ben met dit bedrijf hoe ze mij hebben behandeld en klantvriendelijkheid. Ik was geholpen door Lenn hij was echt behulpzaam. Hij heeft zelfs geholpen na dat ik de auto heb gekocht en later ben achter gekomen dat er een functie wat op de site stond er niet is in het werkelijkheid. Ik kreeg stukje van mik geld terug omdat ze zich schuldig voelde dat het niet aan me hadden verteld. Ik ben echt blij met mij auto en de bedrijf als ik een andere auto nodog heb of een kennis van mij ga ik zeker autohuis salland aanraden. Dikke duim autohuis salland staat echt voor kwaleit. Omer

Erg fijn bedrijf

Fijne mensen, nemen rustig de tijd voor je en leveren zoals afgesproken

Fantastisch!

Super fijn contact gehad en een prachtige auto gekocht voor een hele mooie prijs. Er wordt meegedacht voor verschillende oplossingen en het resultaat bij aflevering was fantastisch. Heel blij mee! Nogmaals dank voor de goede service en het fijne contact.

Netjes rustig en keurig behandeld/geholpen !

Prima ervaring, zou zo terug gaan bij een volgende auto. Goed en duidelijk beleid wordt er gevoerd en nagestreefd.

Top bedrijf!

Onlangs hier onze auto gekocht en we zijn zeer tevreden. In onze garantie periode 1 reparatie nodig gehad en dit werd netjes opgelost door Teun. We hebben de auto hier gekocht met een super goed gevoel en zijn blij met onze nieuwe bolide!

René en Teun nemen echt de tijd om je te helpen.

Je krijgt eerlijk en oprechte adviezen en ze willen een goede auto verkopen. Ze helpen je kijken naar de beste auto voor jouw eigen budget. Ze proberen de auto ook snel af te leveren met een volledige beurt en APK.

Uitmuntend in klantvriendelijkheid

Geweldig geholpen bij de keuze en aanschaf. Zelfs van het station Dalfsen opgehaald en naar Lemelerveld febracht, waar de koffie klaar stond.

Goeie service!

Ze verlenen goeie service en zijn klantvriendelijk.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.