Uitstekende service van een top team

Goede en professionele service van een top team. Zeker een aanrader!

Eerlijk, duidelijk, transparant en vriendelijk.

Een mooi en eerlijk bedrijf

Netjes behandeld geen poespas Neemt de tijd voor jou Zeker een aanrader

Goede ervaring bij aankoop gebruikte auto. Vanwege leeftijd auto (10 jaar) was nieuwe distributieriem nodig. Zonder probleem vervangen. Na levering en een paar dagen gebruik bleek accu niet goed op te laden. Zonder probleem kon vanwege bovaggarantie een nieuwe accu worden besteld.

Ben super geholpen bij autohuis salland

Vriendelijke verkoper heeft ons geholpen . Mooie auto gekocht en een goeie prijs terug gekregen voor onze auto .

Prima service vlotte verkoop

Erg vlotte lui , ik ben super tevreden over auto Salland

Snelle service

Aankoop van een tweede hands (nagenoeg nieuwe) auto. Snel en goed geholpen. Punctuele afhandeling.

Fijne service

Wij kwamen voor een andere auto, maar die viel niet helemaal in onze smaak. Uiteindelijk met een hele fijne mooie auto de deur uitgegaan. Vriendelijke verkoper, persoonlijk en vooral zichzelf (niet opscheppen). Goed gegevoel hier aan overgehouden en zeker een aanrader voor andere mensen.

Zeer tevreden over de kwaliteit van de auto van Autohuis Salland

De Golf Sportsvan is in uitstekende staat aan mijn geleverd. Ik ben blij met de aanschaf van deze auto met hogere instap. De heer Van der Wal heeft op mij een betrouwbare indruk gemaakt. De aflevering was zeer correct !

Zeer tevreden!

Naar volledige tevredenheid een auto gekocht. Mooi aanbod, vriendelijke verkoper. Auto werd keurig netjes afgeleverd.

Prettig contact, komen afspraken na.

Mitsubishi Space Star gekocht. Heel goed en vriendelijk geholpen door Len. Auto met leuke attentie naar volle tevredenheid afgeleverd.

heel goed

netjes geholpen en vriendelijk .

Prettige ontvangst. Geen druk uitoefenen op keuze.

Goed advies bij de keuze in auto. Ruime gelegenheid voor een proefrit. Ook de after-sale service heb ik prima ervaren.

Fijne, en enthousiaste mensen

We kwamen met onze auto bij Autohuis Salland om deze te ruilen voor de elektrische Renault ZOE. Teun deed direct een bod en een voorstel waar we heel erg tevreden mee waren. De klantvriendelijkheid is erg hoog. Teun heeft met veel geduld alle vragen beantwoord. Ook Len hebben we leren kennen als klantvriendelijk en doortastend. We zijn erg tevreden en bevelen Autohuis Salland aan.

Vriendelijk en komt afspraken na

Supermooie Volvo v40 gekocht en deze is geheel volgens afspraken klaargemaakt. Nette inruilprijs gekregen voor onze oude wagen. Ook de ontvangst was erg vriendelijk en gewoon no nonsense. En de koffie is er ook goed. Garage denkt met de klant mee.

Gemoedelijke uitstekende service

Goed bereikbaar, makkelijk in contact voor het overleggen van de mogelijkheden. Aflevering van de auto volgens afspraak en alles netjes op papier.

Top geholpen door de heren van Autohuis Salland!

Erg tevreden over de aankoop bij Autohuis Salland. Eerlijke en open onderhandelingen (ook over eventuele gebreken), wij zullen hier zeker terugkomen!

Echt Top!!!

Was ff rijden maar hebben een leuke auto gekocht! gastvrij ontvangen en goed geholpen

Vriendelijk ontvangst, super service

Onlangs een auto gekocht en super vriendelijk geholpen door Len, zullen hier ongetwijfeld n de toekomst weer komen.

Gewoon Goed

Snelle reactie's op vragen eerlijke prijs voor auto en inruil. dus ja gewoon goed.

lijkt goed

5 dagen is nog een beetje kort.

Uiterst klantvriendelijk en behulpzaam

Ik heb onlangs een mooie Volvo bij Teun en Len gekocht, mijn eerste keer dat ik niet bij een merkdealer gekocht heb. De service verlening en klantvriendelijkheid zijn zeer hoog. De auto heb ik meegenomen naar mijn thuisland Spanje. Ben goed geholpen door ze. Ik kan Autohuis Salland alleen maar aanbevelen aan een ieder! Teun en Len, dank jullie wel.

Top garage

En pracht bedrijf gemaakte afspraak werd ondanks gesloten toch voor me geregeld Geweldig Verder contact was uitstekend alle vragen werden beantwoord TOP Alles wat afgesproken was is geregeld Auto stond keurig voor me klaar werd nog gevraagd of ik verder uitleg nodig Na het papier werk en de koffie kreeg ik nog een leuke attentie mee Ik kan dit bedrijf zeker aanraden aan een ieder TOP KLASSE GARAGE

Een regionale garage in de beste zin van het woord

Wij waren op zoek naar een betrouwbare 2e hands auto. Op de website zag de Renault Clio er goed uit. Afspraak gemaakt met Teun, auto stond klaar zoals afgesproken. Testrit gemaakt, kopje koffie, no nonsens bedrijf. De volgende dag nog een keer kijken en deze keer de knoop doorgehakt. Moesten nog wat kleine dingen aan gebeuren, alles keurig en volgens afspraak afgehandeld. Ik zou Autohuis Salland willen aanbevelen als een regionale, vakkundige multimerk garage, waar service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat. Ze hebben er in ons een tevreden klant bij. Teun en Len, ga zo door.

Eerlijk verhaal

Ik kende de garage niet. Een afspraak gemaakt en hartelijk ontvangen. Ruimte voor een proefrit was geen probleem. Met Len gesproken en ik denk voor beide partijen een goede eerlijk en open deal gemaakt. Vol vertrouwen de deur uitgegaan met een prima occasion.

Stationsstraat 11

8152 BH Lemelerveld