Goed en snel geholpen

Goed en snel een fijne auto gekocht. Het bedrijf maakt een ontspannen en professionele indruk.

Service komt laat, maar lukt uiteindelijk wel

Een voordelige Lynk & Co gekocht en daarbij een aantal afspraken gemaakt. Bij het ophalen van de auto bleken nagenoeg alle afspraken niet uitgevoerd. Maar gelukkig konden er 2 datzelfde moment nog worden uitgevoerd en de andere 3 werden vlak daarna afgehandeld. Daarvoor moesten we terug en een dag in een leenauto rijden. Geen idee waarom het zo mis ging, maar goed en snel herstelt. Tot slot nog een financiele opmerking: de autos zijn heel redelijk geprijsd, maar ook het bod op mijn inruil auto is niet bepaald hoog geweest....

Denken mee van aankoop tot wegrijden

Ook garantie punten worden snel opgelost en staat een nette leenauto klaar. Inmiddels heb ik hier al voor de 2de keer een auto gekocht na volledige tevredenheid.

Prima en meedenkend geholpen.

Auto ingeruild, andere gekocht. Prima geholpen. Aardige verkoper. Service tot nu toe uitstekend. Nog geen ervaring bij klachten over de auto, maar kan me niet voorstellen dat daar een probleem bij zou ontstaan. Goed gevoel bij..

Zeer goed!

Betrouwbaar autobedrijf, geen gladde verkopers, gewoon eerlijk! Dankjewel Len

Fantastische service!

Ongeveer een jaar geleden een hele mooie Passat GTE gekocht met een half jaar Bovag garantie. Na een paar maanden merkte ik tijdens lange ritten af en toe een schok in de aandrijving. Het probleem was dat er geen foutmelding zichtbaar kwam. Salland heeft toen de auto laten onderzoeken door een gespecialiseerd bedrijf, maar kon na grondige diagnose geen fout ontdekken en ook niet reproduceren. Omdat de garantie verliep hebben ze me zonder problemen een half jaar extra Bovag op de bak gegeven. In het voorjaar weer een lange rit gemaakt en weer 2 x harde schok in de file tijdens omschakeling van benzine naar elektro. Weer Salland gebeld en wilde de wagen nogmaals laten controleren. Weer kon de storing niet gereproduceerd worden. Ik had veel gelezen op forums over de mechatronic en overleg gehad met Teun de Wal, ze wilden het probleem absoluut voor me verhelpen en uiteindelijk de beslissing genomen de dure mechatronic voor me te vervangen, waarvoor ik de garage maar vooral Teun enorm dankbaar voor ben! Dit moet het zijn geweest, de wagen schakelt weer als nieuw. Zo zie je maar weer dat er nog hele mooie en eerlijke autogarages zijn die er op recht alles aan doen om hun klanten de beste service te bieden. Ik raad deze garage iedereen aan en zal er zelf altijd terug gaan! Bedankt toppers!

Goed,punctueel, vriendelijk, volgens afspraak

Auto lijk weer alsnieuw en ruikt weer fris.

Lekker No Nonsens bedrijf

Mooie auto gekocht bij dit bedrijf, alles volgens afspraak geleverd en de tijd genomen voor uitleg. Heb een goed gevoel bij dit bedrijf.

Vriendelijke snelle service

Goed en behulpzaam geholpen door Len, kwamen eigenlijk voor een paarse Qashqai, toen de kleur mij toch niet goed beviel zijn we samen met Len een rondje gelopen. Waarbij we uiteindelijk bij een zwarte Qashqai uitkwamen. Dit was wel een automaat en dit vond mijn wederhelft wat spannend. Len gaf aan dat ze het gewoon even moest proberen, zoveel verkeer was er daar in de buurt toch niet. Gelukkig heeft hij haar kunnen overtuigen en hebben we nu een topauto!

Geen gladde praatjes, maar realistisch en vertrouwenwekkend!!

Wij zijn erg tevreden over hoe onze aankoop van de Lynk&Co is gegaan. Len is vriendelijk, realistisch en denkt mee. Al onze vragen op eerlijke en vakkundige wijze beantwoord waardoor wij het vertrouwen hebben dat we een goede degelijke auto hebben gekocht! Daarnaast had de aangeschafte auto wat lakschade. In plaats van eroverheen te praten, werd het probleem netjes opgepakt en verholpen bij de spuiter. Kortom: Top ervaring

Fijn bedrijf om zaken mee te doen!

Mooie wagen gekocht bij Salland, zeer goed geholpen door Len, eerlijkheid, realistische (inruil) prijzen en goede service was wat ons het meeste aansprak. Goed bedrijf met net dat beetje extra!

Fijne garage zou er zo weer een auto kopen super service

Perfect geregeld allemaal kleine schade werd meteen opgelost zonder probleem super garage

Geweldig autobedrijf, super service!

Online op zoek gegaan naar een grotere gezinsauto. Op die manier bij de toen nog voor mij onbekende garage gekomen. Na de nodige reviews te lezen op deze site over de garage werd mijn vertrouwen gewekt, en was de afspraak snel gemaakt. Bij de garage aangekomen kennis gemaakt met de verkoper Len. We gaven aan dat we interesse hadden in twee grote gezinsauto’s maar nog twijfelden. We hebben in beide auto’s een proefrit kunnen maken. Len was uiterst behulpzaam met alle informatie voorzien en parkeerde de auto’s naast elkaar zodat we nog beter vergelijking konden maken. We kregen een goede inruilwaarde voor onze oude auto en hebben de keuze toen gemaakt tussen de twee nieuwe auto’s. Len ging nog even de auto gereed maken waarna we hem na een week konden ophalen. Len gaf aan dat als er iets met de auto zijn zijn we garantie hadden om dit te repareren. Vervolgens kregen wij het 06 nummer van Len en hebben we ons na een maandje gemeld met een paar kleine dingetjes die verholpen moesten worden. Was allemaal geen enkel probleem en werd vervangen onder de garantie. Nu nog steeds erg tevreden over hoe alles verlopen is! Kortom: betrouwbare en goede garage, die woord houdt en eerlijk is. Ik heb sinds ons bezoek de garage al meerdere keren aanbevolen aan kennisen. Mochten we ooit eens toe zijn aan een andere auto, ga ik zeker tussen het aanbod van deze garage kijken. Super!

Uitstekende service!!

Vorige week maandag gebeld voor een auto bij Autohuis Salland. Met Len een afspraak voor dinsdagochtend gemaakt en de keus was gelijk gemaakt. Reële prijs/inruil gekregen en zaterdag de auto opgehaald. Uitstekende voorwaarden en service, no nonsense en eerlijkheid vielen ons daarbij op, de auto werd keurig afgeleverd. Aanrader!!

Top ervaring!

Heb nog nooit eerder zo prettig een auto aangeschaft. We zijn zeer tevreden hoe het hele traject is verlopen. Teun heeft echt zijn best voor ons gedaan om alles voor de kerst gereed te hebben. Zou hier zo weer de volgende auto kopen! Mooie auto voor een goede prijs, duidelijke afspraken en goede inruil. Aanrader dus.

Erg fijn bedrijf

Zeer fijn bedrijf en erg goed geholpen door de verkoper Teun. Zeker het aanraden waard!

Betrouwbare, rustige verkoper die luistert naar de klant

Vandaag heb ik onze auto opgehaald die er top bij stond. Een plaatje. Dank voor de fijne manier van zaken doen en voor de geweldige service Teun!

Prettig

Fijn en vriendelijk geholpen en een fijne auto gekocht

Wat een fijn bedrijf!

Len heeft ons perfect geholpen en ook via de app was het snel en makkelijk communiceren. Geen verkooppraatjes, maar gewoon helder en duidelijk. We zijn heel blij met onze hybride auto! Nogmaals bedankt, Len en Teun.

Komen afspraak volledig na.

Auto netjes afgekeurd.

Uitstekende service van een top team

Goede en professionele service van een top team. Zeker een aanrader!

Eerlijk, duidelijk, transparant en vriendelijk.

Een mooi en eerlijk bedrijf

Netjes behandeld geen poespas Neemt de tijd voor jou Zeker een aanrader

Goede ervaring bij aankoop gebruikte auto. Vanwege leeftijd auto (10 jaar) was nieuwe distributieriem nodig. Zonder probleem vervangen. Na levering en een paar dagen gebruik bleek accu niet goed op te laden. Zonder probleem kon vanwege bovaggarantie een nieuwe accu worden besteld.

Ben super geholpen bij autohuis salland

Vriendelijke verkoper heeft ons geholpen . Mooie auto gekocht en een goeie prijs terug gekregen voor onze auto .