Prima geholpen en goed voorgelicht

Snel geholpen en duidelijk over de werkzaamheden die verricht werden

Zeer tevreden Range Rover eigenaar

Dit was onze eerste ervaring bij Van Dreven. De auto had een groot onderhoudsbeurt nodig waarbij veel onderdelen vervangen moesten worden. We kregen goed inzicht doordat ons vlot een offerte werd aangeboden. We besloten de volledige offerte te laten uitvoeren wat heel deskundig is gedaan. De communicatie vanaf het eerste contact tot het opleveren van de auto is zeer prettig verlopen. Wij komen zeker terug. Een aanrader!

Goede service, nemen contact met je op over de kosten en houden je op de hoogte. Goed personeel

Vriendelijk en deskundig

super

super

Uitstekend!

Super goede service, goed advies, altijd meedenken.

Vlotte service en deskundig

Duidelijk over onderhoudsbeurt en afspraak is afspraak

Vriendelijk en goede service

Vriendelijk, prijsopgave vooraf, deskundig.

Snel en goed geholpen

Positief!

Snel, persoonlijk en deskundig

Zeer ervaren kleine garage voor KandRover en Jaguar. Onderscheidend van de “normale”dealers en garages van deze merken door kleinschaligheid, geen opsmuk en persoonlijk contact. Aanrader

Wordt altijd snel en professioneel geholpen

De kosten worden netjes overlegd en dan volgens afspraak gemaakt.

goede service

In één woord: top

Correcte diagnose, perfecte reparatie!

Een vertrouwd adres met echte vakmensen met liefde voor de Land Rover

Ik heb hier mijn LR Discovery 3 gekocht en in onderhoud. Vanaf het eerste contactmoment voelde het dat je hier in goede handen bent. Na aankoop heb is mijn auto hier ook in onderhoud en kan niets anders dan complimenteus zijn. Men is altijd netjes en komt de afspraken na.

Professioneel en kundig!

Aanrader! Echte specialisten - in mijn geval - in het luchtvering systeem van mijn Jag.

Uitstekende service!

Vriendelijk, deskundig, en prijsopgave voor af!

Autobedrijf van Dreven,...dat geeft vreugde in het leven!

Autobedrijf van Dreven...dat geeft vreugde in het leven!

Super bedrijf

Snelle en goede service. Erg klantvriendelijk en meedenkend.

Duidelijk. Deskundig. Degelijk

Alle problemen perfect opgelost. Ook de haperende buitenspiegel die de officiële Jaguar-dealer niet gerepareerd kreeg. Verder goed advies gekregen over onderhoud. Ze hebben echt kennis van mijn Jaguar XF.

Eerlijk advies en super service

Er werd ons een hele eerlijk advies gegeven over verschillende auto’s die zij te koop hadden. Ook werd er goed geadviseerd over kwaliteit banden ed. Toen wij, na enkele weken pas, toch overgingen tot koop was er wederom snelle en goede service. Kortom fijn bedrijf met geweldig personeel.

prima op vakmanschap en sociaal contact

prima op vakmanschap en sociaal contact

Klant vriendelijk

Top garage Die service voor de klant nog hoog heeft staan En duidelijk zijn over de kosten vóóraf Mooi bedrijf heren edwin griek uit haarlem

prettig professioneel bedrijf die doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen

Mijn Landrover is al jaren in onderhoud bij Van Dreven nadat hij bij meerdere andere bedrijven in onderhoud was geweest. Op Landrover gebied zou ik dit bedrijf ten zeerste aanbevelen omdat ze heel veel verstand van dit merk hebben.

Spontaan bedrijf

Bmw cabrio gekocht tot nu toe heerlijke auto.