x

x

• Ik ben Opdrachtgever

Super fijne samenwerking, altijd makkelijk schakelen!

Hebben paar vacatures ingevuld met behulp van weknowpeople en dit bevalt erg goed. Ze kennen de markt en komen snel met goede inhoudelijke profielen. Schakelen gaat super snel via mail/ app en werkt heel goed.

• Ik ben Opdrachtgever

Een professioneel en oprecht betrokken partner; persoonlijk, open en empathisch

Ik heb inmiddels bijna anderhalf jaar contact met WeKnowPeople en ook met diverse personen binnen dit bureau. Mijn ervaringen zijn met elk van hen identiek: ze nemen de tijd voor je, zijn oprecht geïnteresseerd in jou als professional, maar zeker ook als mens. Ze luisteren echt naar je. En gaan tot het uiterste om een goede match te vinden tussen kandidaat en opdrachtgever. Behalve gepassioneerd vind ik ze ook vakinhoudelijk erg goed. Wat mij vooral erg aanspreekt is dat bij WKP menselijke profielen en bedrijfsculturen net zo belangrijk zijn als kennis en kunde bij het vinden van de juiste fit.

• Ik ben Sollicitant

Persoonlijke aandacht, goede coaching en prettig contact

Ik heb de samenwerking met WeKnowPeople als zeer positief ervaren. We hebben gedurende het sollicitatietraject veelvuldig contact gehad. Wat mij opviel was dat er veel persoonlijke aandacht was. Dit heb ik ook weleens op een andere manier ervaren bij andere recruitment partijen. Esmee en ik hebben veelvuldig contact gehad, zij was altijd bereikbaar voor vragen of advies. En ze bleef betrokken tijdens de gesprekken door me bijvoorbeeld voorafgaand succes te wensen en achteraf te bellen om te vragen hoe het was gegaan. Superfijn en attent. Ik zou WeKnowPeople zeker aanbevelen.

Zeer betrokken en

Erg positieve ervaring met WeKnowPeople: een wervingsbureau dat vanaf het begin al opviel doordat zij daadwerkelijk je profiel uitgebreid hadden doorgenomen voordat zij contact opnamen - tegenwoordig een uitzondering - en dit voor mij een extra motivatie was om te reageren. Tijdens het sollicitatieproces veel steun gehad door goed te luisteren naar je wensen, altijd bereikbaar te zijn en op alle vragen antwoorden proberen te krijgen.

• Ik ben Sollicitant

Professionele partij met leuke mensen die gaan voor de beste match.

Oprechte interesse in kandidaten. Nemen de tijd voor een intake en zetten die stap extra indien nodig.

Persoonlijke benadering en begeleiding in traject een 10

WeKnowPeople heeft mij persoonlijk benaderd. Inhoudelijk was de benadering ook écht persoonlijk. Goed voorbereid en dat is het gehele traject zo gebleven. Een voorbeeld voor anderen. Persoonlijk contact, begeleiding tijdens het traject en snelheid een 10.

• Ik ben Sollicitant

professioneel, dedicated en super prettig om met hen samen te werken!!

Super positieve samenwerking met Jasper Bolland van We Know People. Hij kent de klant heel goed, neemt de tijd om de kandidaat (mij :-)) te leren kennen en was ten alle tijden bereikbaar. Hij zag de perfecte match en zat spot on. Hij gaf mij het gevoel dat ik belangrijk was en dat kon ik zeer waarderen! Snel reageren, snel schakelen en zeer open communicatie. Ik vind We Know People sowieso een prettige organisatie. Er werken veel enthousiaste mensen en ze zijn heel professioneel.

• Ik ben Opdrachtgever

Goede ondersteuning & fijne contact personen

Mijn ervaring was top. Heel fijn om goede ondersteuning te krijgen (veel informatie, beschikbaarheid voor vragen, duidelijk in wat ik kon verwachten). Het duurde soms lang om terug te horen maar dit lag niet perse aan jullie, eerder aan corona & de onzekerheden die er toen waren. Verder vond ik het heel fijn dat jullie inzagen hoe goed mijn profiel paste bij de vacature, ik ben dol gelukkig in deze job en ben jullie zeer dankbaar voor de goede support en fijne contact momenten.

• Ik ben Sollicitant

Een recruitmentbureau dat luistert!

WeKnowPeople werd ons aangeraden voor het recruiten van onze toekomstige Marketing & Communicatie manager. Aangezien de rol voor ons nieuw was, was het even zoeken naar waar wij precies naar op zoek waren. Maar dankzij de hulp van Esmee hebben wij vrij snel de juiste match gevonden en eerlijk is eerlijk. We zijn nog steeds heel erg blij met de kandidaat die alweer bijna een half jaar een collega is.

• Ik ben Opdrachtgever

De persoonlijke benadering en oprechte aandacht voor mij als kandidaten maken het verschil

Vanaf het moment van benadering tot zélfs maanden na het aan de slag gaan bij mijn nieuwe werkgever is WeKnowPeople erg betrokken geweest. De persoonlijke aandacht en begeleiding kenmerkt WeKnowPeople en heeft mij erg geholpen bij het maken van de juiste keus.