Super ervaring, nergens anders gaan.

Alexander met zn mannen kwamen op de afgesproken datum installeren, er werd beleefd gecommuniceerd, ze hebben netjes werk geleverd, ik ben dan ook zeer tevreden. (er werden zelfs gelijk een paar dakpannen welke kapot waren vervangen) Ik zou willen zeggen, niet verder zoeken, door sunleave uit laten voeren.

Goede service en aardig personeel

Medewerkers zijn persoonlijk betrokken. Duidelijke en snelle offerte. Goede en nette installatie. Ook de nazorg is prima.

Hele goede ervaring met dit bedrijf!!

Vanaf het eerste telefoontje tot aan de plaatsing van de zonnepanelen, alles verliep als een zonnetje… snap je’m… SUN-leaves. Ik heb ook nog met ze gebeld omdat het aanmeldingsformulier formulier van de netbeheerder best onduidelijk was, en ze hebben me en ze hebben alles helder uitgelegd. Klantvriendelijke mensen die ons heel goed geholpen hebben. Ik raad dit bedrijf echt aan.

sunleaves doet wat afgesproken is en meer

Telefonisch gevraagd voor een offerte om een PV-installatie te leveren. Er is direct doorgevraagd en wat er allemaal mogelijk is. Ook is er direct een afspraak gemaakt bij ons thuis om ook gelijk de locatie te bekijken hoe de panelen gelegd kunnen worden, hoe de voeding van de panelen naar de groepekast gelegd kan worden en of de verdeelinrichting bij de Kwh-meter voldoet aan de gestelde eisen. Op de afgesproken tijd kwam de vertegenwoordiger van Sunleaves langs. Deze heeft alles tot in de details uitgelegd en alle vragen beantwoord. In de uitleg van de diverse mogelijke opstellingen werd dit onderbouwd met een tekening die ter plekke op papier werd gezet, en dat gaf mij veel vertrouwen in de persoon. Daarna heeft hij alles bekeken hoe de voeding gemonteerd kon worden van de panelen naar de groepenkast. Hij heeft voor dit bezoek echt de tijd genomen om alles met ons door te nemen. Ook de bijzondere details, omdat we nu 1-fase hebben maar in de toekomst naar 3-fase willen gaan en daar wilden we de gehele installatie op aangepast hebben na het ombouwen van de groepenkast en de aanvraag bij de netbeheerder en dat is dan ook in de offerte meegenomen. Voor de groepenkast is een aparte offerte gemaakt. De offerte lag binnen een paar uur in mijn mailbox. De offerte is duidelijk en overzichtelijk en komt overeen zoals op de site staat vermeld. Nog wel gebeld en vriendelijk geholpen met het beantwoorden van een aantal vragen. De bereikbaarheid is goed de telefoon wordt altijd opgenomen en de mails worden snel beantwoord. Daarna ging het super snel en binnen een paar weken stond het ingepland om de PV-installatie te installeren. we hebben het zelf met vier weken moeten vertragen omdat ons platte dak nog vervangen moest worden dus een nieuw datum ingepland en allemaal geen probleem. Het plaatsen ging heel erg snel en binnen een paar uur was er een goed werkende PV-installatie.

Kundig, meedenkend, flexibel en snel contact

Top service, snel geregeld en makkelijk contact

Sunleaves komt zijn afspraken na qua levertijd. De monteurs zijn vriendelijk,ruimen alles netjes op

Sunleaves levert als afgesproken. Keurige en vriendelijke monteurs.

Goede uitleg en begeleiding

Alles ging volgens afspraak. Vriendelijk en kundig personeel zowel op kantoor als op de montage plaats. De factuur zou meer gespecificeerd mogen zijn inplaats van alleen het totaalbedrag.

Keurige service.

Zonnepanelen volgens afspraak gelegd.

Goede afhandeling van de bestelling zoals afgesproken.

Goed en duidelijk informatiegesprek. Geen druk mbt de beslissing op de offerte vwb een termijn. Daar kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen. Goede aflevering van het product.

perfecte plaatsing panelen goede service vriendelijke ondersteuning en er wordt prima ingespeeld op de gewenste manier van elektra plaatsing

Snelle service en een uitstekend product

Binnen 4 weken werden de zonnepanelen geplaatst. We hadden 9 panelen en ze lagen met ongeveer 3 uur aangesloten op het dak. We zijn er super blij mee!! Laat de zonnestralen, ook in de winter maar lekker komen ;-)

Uitstekend geholpen en installatie prima verlopen

Contact met sunleaves verliep prima en afspraken zijn prima nagekomen. Monteurs werkten netjes en vakkundig en zonnepanelen werken prima!

Installateurs hebben fantastisch werk geleverd. Zochten naar oplossingen en hebben hier veel energie en tijd in gestoken en uiteindelijk alles top geregeld! Een paneel was kapot, is meteen dezelfde dag nog geleverd en gemonteerd; zijn tot 19:00 bezig geweest om het af te maken. Helemaal super! Ik raad sunleaves bij iedereen aan!

Alles zoals afgesproken

Alles super gelopen. Volgens afspraak op tijd aanwezig en alles netjes achtergelaten. Ik kan Sunleaves alleen maar aanbevelen!

Sunleaves Solar Rotterdam is een aanrader!

Geen offerte zonder een bezoek aan huis sprak ons al meteen aan. Binnen zes weken zijn er 12 A-merk HYUNDAI 430 zonnepanelen incl. 12 micro- omvormers geleverd & gemonteerd. De monteur voor de meterkast en de bekabeling was volgens ons hun "beste man", een super klantvriendelijke vent, die de wens van ons, om de bekabeling deels onder de vloer weg te werken enthousiast oppikte Verder verzorgden zij de aanmelding van de omvormers voor de App, het koppelen aan internet, een link voor de BTW teruggave en een link voor de aanmelding van de netbeheerder. Kortom prima service. Daags na de installatie werd er gebeld of alles goed werkt en goed is gedaan, aansluitend werd de factuur pas verstuurd.

Geweldige service en montage

Zeer deskundig intake-gesprek. Heel duidelijke uitleg hoe zonnepanelen werken en welke verschillende soorten er zijn. Duidelijke uitleg over het hele proces van installatie tot in gebruikname. Alle kosten zitten in de prijs. Geen verrassingen. Bedrijf is zeer goed bereikbaar en hulpvaardig. Top service.

Top service!

Het enige bedrijf dat vlot iemand kon sturen om te komen meten, en met een offerte kwam zonder poespas met grafieken en zo. Lekker eenvoudig, dit is de prijs en die is vast, ook als ze tegen onverwachte zaken aanlopen. En pas betalen nadat alles is geïnstall- en geactiveerd is. Binnen 6 weken konden ze worden geplaatst. Dit liep door weersinvloeden iets uit, maar dat is allemaal perfect opgelost. De installatie is netjes gebeurd, ze liggen strak op het dak en de app werkt perfect! Wat ook erg fijn is, is dat de telefonische bereikbaarheid erg goed is. Geen lange wachttijden of ingewikkelde menu's. Kortom, top!

Fijn bedrijf

Snel geleverd, keurig geinstaleerd, bij vragen goed bereikbaar en bereid om je te helpen. Top!!!

perfecte plaatsing panelen goede service vriendelijke ondersteuning

perfecte plaatsing panelen goede service vriendelijke ondersteuning

zeer tevreden

Alles volgens afspraak panelen geplaats op warmste dag van 2022 wilde twee daken panelen plaatsen maar i.v.m. warmte was dit niet mogelijk, afspraak gemaakt om het in een later weekeind af te maken. Alles is naar tevredenheid opgelost, de zonnepanelen zijn vakkundig gemonteerd door medewerkers van Sunleaves op het dak, en netjes afgewerkt.

Tevreden

Monteurs werkten netjes en waren beleefd. Alles ziet er mooi uit. Ben zeer tevreden!

fijne samenwerking, alles gaat in goed overleg en werken netjes

Mijn ervaring met Sunleaves is heel goed. Alles wordt goed uitgelegd bij het maken van de offerte. De jongens die alles hebben geïnstalleerd deden ook alles in goed overleg, waar nodig werd er contact opgenomen met het kantoor. Niets werd zomaar gedaan voordat alles duidleijk was. De jongens waren vriendelijk en werkten netjes. ook de nazorg is heel goed. Je wordt gebeld of alles naar wens is verlopen en de laatste dingen worden doorgenomen en als je nog vragen hebt kan je altijd contact opnemen en word je goed geholpen.

De service die wij ervaren hebben is werkelijk In een woord fantastisch..je hoeft maar te bellen En je krijgt direkt antwoordt of wordt in ons geval Uitgezocht ..kan niet anders zeggen super bedrijf

Snelle levering - prima team - professioneel

Vanaf het eerste moment van contact tot aan de installatie en het telefoontje de dag erna, straalt dit bedrijf professionaliteit uit. De monteurs waren stipt op tijd, super beleefd en voorkomend en het afgeleverde werk zag er top uit. Je kon merken dat ze plezier hadden in hun werk. Wij hadden geluk bij onze installatie doordat er een plek vrij kwam waardoor de tijd tussen offerte en installatie slechts 2 (!) weken duurde. Andere partijen waren misschien ietsje goedkoper, maar daar was er sprake van een levertijd van 6 maanden. Absolute aanrader!

Prima werk geleverd

Alles volgens afspraak . Alles naar tevredenheid.

Gasthuisgraaf 10

6136 KS Limburg

06 42108474

Over Sunleaves Zonnepanelen

Met de zon als bron, helpt Sunleaves je om energie op te wekken en slim te gebruiken. Met uitgebreide elektrotechnische kennis op het gebied van zonnepanelen, batterijopslag, laadpalen en airconditioning helpen we jouw volledig zelfvoorzienend te zijn. Sunleaves is op dit gebied een innovatieve leverancier en installateur van energie-opwekkers én slimme gebruikers voor de particuliere en zakelijke markt. Het breed gecertificeerde team van experts adviseert en begeleidt bij elke stap van het proces van veilige elektrotechnische installaties, hoogwaardige producten, persoonlijk advies, support en garantie. Het persoonlijke en laagdrempelige klantcontact is ons kenmerk, een klanttevreden van 5 sterren is het doel.