Goeie site en prima afhandeling, wel duur met verzendkosten

Ruime keuze, fijn bestelgemak, goede afhandeling.Alleen un bietj'n an de pries met de postzegels...

top en snelle levering

Top en snelle levering

Snelle levering, mooi verpakt met als extra Achterhoekse stickers!

Zie boven

Prima sevice en snelle levering.

Prima service en snelle levering.

Artikelen nooit ontvangen

Artikelen besteld, geld was er natuurlijk wel meteen af. Rustig afwachten op de levering. Maar er kwam niets.Alleen zn mail voor beoordeling. Op de eerste kon ik terugmailen. Kreeg vriendelijk antwoord dat dat niet klopte endat mn bestelling opnieuw zou worden verstuurd. Nou ik zit daar dus ook nog op te wachten. Niets ontvangen, maar wel betaald.

Snelle levering. Had een pet besteld in een cadeaubox. Deze was helaas niet meer leverbaar, maar daarvoor in de plaats een briefje met een sleutelhanger erbij gedaan. Ik vond het een nette oplossing.

Ronduit slecht!

Het bestelde artikel werd pas na 5 dagen ontvangen. Het doosje werd in de brievenbus gepropt. Bleek ook nog eens de "kadoverpakking te zijn. Adressticker plus verzendsticker waren er niet af te krijgen zonder schade. En op een mail die ik hierover stuurde is NIET gereageerd.

Mooie artikelen en snelle levering

Ik beveel nooit iemand iets qan

Ruim assortiment, snelle levering

Prettige samenwerking

Tegenvaller

Geleverde pakket kwam niet overeen met mijn bestelling. Wacht nog steeds op het 2e deel van mijn bestelling

Snel het juiste spul geleverd.

Pakketje duurt lang

Het duurt lang voordat hij komt er stond voor 14uur besteld volgende dag geleverd maar ik ben nu al bijna 2 weken aan het wachten

leuk om cado te geven!

buurjongen gaat op reis, hoe leuk is het wanneer hij in het buitenland de achterhoekse sokken draagt

Achterhoekse sloffen

Mooie sloffen, maar ik had ook een "luxe geschenkverpakking" besteld, en dat bleek een transparante plastic verpakking te zijn. Eerlijk gezegd leek mij dot de standaard verpakking. Ik zou niet nog een keer die optie kiezen. De achterhoek stickers daarintegen waren een leuke extra.

Mooie wimpel

voortreffelijk

goede en snelle dienstverlening

Super snel e keurig verpakt

Snelle levering en goede kwaliteit van de producten.

Leuke spullen, goede service!

Uitstekende ervaring

Tot nu toe heb ik 2x Achterhoekse artikelen besteld en de bezorging was beide keren super! Heel snel kreeg ik het bezorgd en de producten waren top en in prima staat! Ik ga zeker vaker shoppen op achterhoeksewinkel.nl want ze hebben nog veel meer dingetjes die ik graag wil hebben :)

Snel en goed verzorgd

Snel en goed verzorgd

Alles prima geregeld

De bestellingen en het afleveren is allemaal prima verlopen. Ik ben een tevreden klant. Groeten, Rob Onstenk.

Een prachtige site en mooie prijzen

Goed en snel

Snelle levering, ondanks de kerstdagen.

Over Achterhoekse Winkel

De Achterhoekse Winkel is opgericht met als om fantastische producten te ontwerpen en te produceren voor trotse Achterhoekers. Producten met een Achterhoeks tintje. Producten die Achterhoekers hun trots laten uitstralen en die Achterhoekers met elkaar samenbrengt. Het Achterhoekse 'wij' gevoel :). Een paar leuke voorbeelden zijn de AchterhoeksBont producten. Het nieuwe textielmerk van de Achterhoek. AchterhoeksBont straalt 100% Achterhoek uit!