heb nog niks ontvangen

heb niks ontvangen

Snelle service

Snelle service mooie stickers erbij en nog 1 extra mondkapje erbij gekregen. Super jammer het was voor de zwarte cross testevent wat niet doorgaat maar goed hebben we jullie toch weer weer gesteund. Business is business

heel goed

heel goed

prima geregeld

prima geregeld

Goede kwaliteit, snelle levering

De bestelde spullen hadden een goede kwaliteit, netjes verpakt, levering was snel en communicatie daarover was ook prima. Leuk dat er nog een paar kleine extraatjes in het doosje zaten! Aanrader dus!

Goed verpakt en keurig en snel afgeleverd

Snelle levering Gratis mondkapje en stickers. Iets extra's om cadeau te geven. Leuk

Snelle levering

Leuke artikelen,snelle levering.

Gewoon normal.

Alles ging zoals het hoort. Bestellen, betalen, ontvangst > stap voor stap de juiste verwerking!

Snelle levering Als extra een stickers en mondkapje gratis.

Perfect, zelfs als er iets mis gaat wordt dat 100% opgelost. Hulde

Ik heb al vaker besteld en dat ging steeds goed Nu de laatste keer zat er een foutje in het artikel en na één mailtje artikel vervangen en dat zelfs even telefonisch gemeld met verontschuldigingen. Harstikke goed. So heurt ût ok loa'w moar zegg'n en mooi zo deurgoan Erik

Verschillende mondkapjes besteld. Snel en prima service. Eén kleine "maar". De zwarte mondkapjes zitten ruimer (grootte), omdat ze een slag groter groter zijn dan die met de Achterhoek vlag. Erik adviseerde om de andere nieuwe groene aan te schaffen die zouden iets kleiner in grootte zijn. Vergelijkbaar met die van de vlag. Voordeel van de zwarte en nieuwe groene mondkap, vind ik, is dat je daar het filter PM2.5 dat nog meer bescherming biedt in kunt schuiven. PM2.5 filters, gaan per filter een week lang mee,. Vooralsnog niet bij Achterhoekse Winkel verkrijgbaar, maar ruimschoots elders.

super

Super snelle levering

Gewoon goed

Vriendelijk, correct en snelle levering

Prima geregeld

De bestelling wordt prima geleverd.

O.h.i.o , ommundig hefig in ordeee

Een hele NORMALE ervaring voor een Achterhoeks bedrijf. Ga zo door houd de mooie Achterhoek op de kaart en draag de boodschap goed uit

goede service en snelle levering

Altijd snelle en keurige levering

Een paar keer wat besteld, komt altijd snel en keurig aan.

Echt goed

Mooi

Mooi product alleen iets te groot

Vlot en netjes geleverd, en nog ongevraagd wat extraatjes erbij!

Zie vorige zin. Dat zegt genoeg over jullie uitstekende service.

Goed en snel

Goed en snel

Eerlijk, snel en komt afspraken na.

Ik heb al verschillende artikelen hier gekocht en het is altijd tot in de puntjes verzorgd en op tijd verzonden. Het afrekenen gaat makkelijk met Ideal en snel. Ook de aftersales is perfect, als je een mail stuurt, krijg je meestal dezelfde dag bericht terug. Ik beveel graag Erick met zijn Achterhoekse winkel aan en hoop dat toekomstige klanten net zo'n plezier met de spullen hebben als ik.

Heelgoed

Snel behandeld

Prima en betrouwbaar bedrijf.

Over Achterhoekse Winkel

De Achterhoekse Winkel is opgericht met als om fantastische producten te ontwerpen en te produceren voor trotse Achterhoekers. Producten met een Achterhoeks tintje. Producten die Achterhoekers hun trots laten uitstralen en die Achterhoekers met elkaar samenbrengt. Het Achterhoekse 'wij' gevoel :). Een paar leuke voorbeelden zijn de AchterhoeksBont producten. Het nieuwe textielmerk van de Achterhoek. AchterhoeksBont straalt 100% Achterhoek uit!