Topservice

Na wat verwarring over een niet geleverd artikel. Zonder problemen een nieuwe opgestuurd gekregen. Ook erg prettig, bij mail contact binnen kwartier antwoord.

Goede service en snelle levering

Duidelijke site, snelle levering

Prima, service, uitgebreid assortiment, snelle levering

Was op zoek naar een kleinigheid om te geven aan de kinderen in de klas waar ik de workshop Achterhooks veur Blagen aan geef en dat was bij jullie snel gevonden. Een mooie achterhoek sticker om uit te delen aan de kinderen!!

Bedankt voor de reactie, wordt gewaardeerd

Mooie producten, snelle levering

Voor mijn schoonouders het Achterhoeks Bont besteld. Ze waren er helemaal blij mee.. Super leuk cadeau.

Prima!

Mooie pet gekocht, goede kwaliteit. Ik woon 45 jaar in Drenthe, maar ben nog steeds trots op mijn achterhoekse wortels.

Top winkel

Fijne winkelervaring en top producten!

Prima, snelle levering!

Bestellen ging makkelijk en er is snel geleverd.

goede service

goede service snelle levering en mooie verpakking bravo

Goed.

De eerste keer ging er iets mis met het klaarmaken en verzenden van de bestelling waardoor het wat langer duurde. Was op zich niet zo erg. Verder niets op aan te merken.

Super snelle levering!

Ik heb een aantal handdoeken en theedoeken besteld. Kreeg ik ook nog 2 super leuke achterhoekse sleutelhangers erbij.

Slecht

Jammer dat jullie voor een pakket bezorgen 3 euro 50 rekenen maar dan maar1 euro 82 op de enveloppe plakken. Wil best de plaatselijke initiatieven steunen, ik denk dat jullie genoeg verdienen aan de producten maar dan ook de verzendkosten extreem hoog, belachelijk. Volgen keer geen streek product meer maar dan gewoon via bol.com

Mooi snel en goede service

Bedankt voor de snelle levering g en de goede service

Op het moment dat mijn bestelling compleet was is het ook meteen verstuurd.( had een keukendoek met handdoek besteld).

Snelle levering

Leuke, Achterhoekse producten, snel en netjes geleverd.

Goed geregeld

Goede producten, vriendelijke klantenservice.

Trots!

Mooie snelle levering van eerst de theedoeken (had ik al besteld voor ze te leveren waren) en met de handdoeken net zo! En de kwaliteit is prima! Heel erg trots dat ik als geboren Tukker, die 30 jaar in de Achterhoek heeft gewoond ... en me dus meer een Achterhoeker voel ...in de Veluwezoom mag pronken met de GEWELDIGE keukensetjes :D

heel goed.

Snelle levering

Ziet er super mooi uit. Hopelijk doen ze goed hun werk. Lees goede kwaliteit??

Slechte producten

Levering duurt te lang

Mondkapje heb ik inmiddeks maar nu wacht ik alweer een tijdje op mijn muts. Duurt nu wel erg lang.

Redelijk

Product niet als verwacht. De rest wel.

Nog niks ontvangen.

Helemaal niks ontvangen.

Beste Jan, Bedankt voor je berichtje! De reden dat u nog niets heeft ontvangen komt omdat u een reservering heeft gedaan . De zwarte mondkapjes. Dit artikel is vooralsnog alleen te reserveren en bestellingen worden pas verstuu5 adat het mondkapje op voorraad is . Als het goed is krijgen we ze deze week op voorraad. PS, ik zag bij de notities dat u ook 4 handdoeken wilt reserveren. Dat kan natuurlijk, morgen even contacten zodat ik de handdoeken gelijk mee kan sturen? Scheelt u weer verzendkosten 🙂 Groetjes Erik

Over Achterhoekse Winkel

De Achterhoekse Winkel is opgericht met als om fantastische producten te ontwerpen en te produceren voor trotse Achterhoekers. Producten met een Achterhoeks tintje. Producten die Achterhoekers hun trots laten uitstralen en die Achterhoekers met elkaar samenbrengt. Het Achterhoekse 'wij' gevoel :). Een paar leuke voorbeelden zijn de AchterhoeksBont producten. Het nieuwe textielmerk van de Achterhoek. AchterhoeksBont straalt 100% Achterhoek uit!