Snelle levering, goed product

Heel positief

Leuke producten en een snelle levering

Leuke producten en een snelle levering.

Besteld en snel geleverd.

Voortreffelijk

In mijn pakket mistte iets estikbesteld had. Na een telefoontje werd het alsnog na bezorgd

Prima!

Mooi product, alleen de verzending vond ik wat raar. Zou per post verzonden worden, maar werd bezorgd met een gewone auto, tegen de avond. Vind ik helemaal goed, maar zeg dan niet dat het per post gaat. Komt raar over. Ook vond ik de levertijd vrij lang. Jammer, verder helemaal goed.

Bestelling ging makkelijk Mooi verpakt Het ziet er goed uit, Duurde wel een poosje voor het bezorgd werd.

Goed contact, snelle levering en goede qualiteit producten!

Snelle, correcte levering

Snelle, correcte levering

Komt gewoon alles na.

Doet wat het beloofd.

Top winkel

Leuke producten en snelle verzending

Vlag voor mast met slechte bevestiging. Met touwtjes ipv haken

Voor een vlag van 150 x 225 verwacht ik een stevige bevestiging, en niet een touwtje om hem aan een mast te bevestigen.

heb nog niks ontvangen

heb niks ontvangen

Snelle service

Snelle service mooie stickers erbij en nog 1 extra mondkapje erbij gekregen. Super jammer het was voor de zwarte cross testevent wat niet doorgaat maar goed hebben we jullie toch weer weer gesteund. Business is business

heel goed

heel goed

prima geregeld

prima geregeld

Goede kwaliteit, snelle levering

De bestelde spullen hadden een goede kwaliteit, netjes verpakt, levering was snel en communicatie daarover was ook prima. Leuk dat er nog een paar kleine extraatjes in het doosje zaten! Aanrader dus!

Goed verpakt en keurig en snel afgeleverd

Snelle levering Gratis mondkapje en stickers. Iets extra's om cadeau te geven. Leuk

Snelle levering

Leuke artikelen,snelle levering.

Gewoon normal.

Alles ging zoals het hoort. Bestellen, betalen, ontvangst > stap voor stap de juiste verwerking!

Snelle levering Als extra een stickers en mondkapje gratis.

Perfect, zelfs als er iets mis gaat wordt dat 100% opgelost. Hulde

Ik heb al vaker besteld en dat ging steeds goed Nu de laatste keer zat er een foutje in het artikel en na één mailtje artikel vervangen en dat zelfs even telefonisch gemeld met verontschuldigingen. Harstikke goed. So heurt ût ok loa'w moar zegg'n en mooi zo deurgoan Erik

Verschillende mondkapjes besteld. Snel en prima service. Eén kleine "maar". De zwarte mondkapjes zitten ruimer (grootte), omdat ze een slag groter groter zijn dan die met de Achterhoek vlag. Erik adviseerde om de andere nieuwe groene aan te schaffen die zouden iets kleiner in grootte zijn. Vergelijkbaar met die van de vlag. Voordeel van de zwarte en nieuwe groene mondkap, vind ik, is dat je daar het filter PM2.5 dat nog meer bescherming biedt in kunt schuiven. PM2.5 filters, gaan per filter een week lang mee,. Vooralsnog niet bij Achterhoekse Winkel verkrijgbaar, maar ruimschoots elders.

super

Super snelle levering

Over Achterhoekse Winkel

De Achterhoekse Winkel is opgericht met als om fantastische producten te ontwerpen en te produceren voor trotse Achterhoekers. Producten met een Achterhoeks tintje. Producten die Achterhoekers hun trots laten uitstralen en die Achterhoekers met elkaar samenbrengt. Het Achterhoekse 'wij' gevoel :). Een paar leuke voorbeelden zijn de AchterhoeksBont producten. Het nieuwe textielmerk van de Achterhoek. AchterhoeksBont straalt 100% Achterhoek uit!