top

leuke artikelen, snelle levering!

Prima.

Goede kwaliteit theedoeken. Mooi ontwerp!

Geleverd volgens verwachting

geweldig

Een leuke en interessante webshop met achter grond informatie over het hoe en ontstaan van verschillende producten en vooral de lokale omgeving van de achterhoek. Verder normale prijzen en prima kwaliteit.

Goed assortiment

Jammer dat de website niet up to date was, dat ik mijn bestelde t-shirt niet voorradig was. Hopelijk is die er snel weer.

Erg goed!

leuke cadeaus voor mijn kinderen, die in het westen wonen, zijn er blij mee.

Goede levering

Twee producten besteld en werd prima geleverd. Dus weer een dik tevreden klant erbij!

Leuke producten

Snelle Levering

Het gene wat wij wilden hebben kregen we ook meteen geleverd.

gewoon goed.

het was gewoon goed.

Prachtige doeken

Ik heb ze als cadeau laten versturen. Mijn kennis was er erg blij mee.

Prima service, erg mooi product.

Artikel werd mooi op tijd geleverd. Mooie kwaliteit, waarmee ik een ex-Achterhoeker een groot plezier mee deed.

Originele items

Achterhoekse keukendoek en handdoek een beetje zwarte cross gevoel in mijn keuken

Keurig verpakt Snelle levering

snelle levering

Leuke en overzichtelijke website.

Geweldig !!!!!!

Had mijn bestelling geplaats en nog geen 3 uur later had ik het bestelde al thuis.

goede kwaliteit en snel geleverd.

Snel en goed

Snelle levering en goed spul

Vlot te bestellen

De site kun je gemakkelijk doorlopen en het artikel bestellen. Helaas heb ik mijn huisnummer niet goed vermeld en daardoor nog niets ontvangen.

Netjes en goed gecommuniceerd

Àchterhoek winkel heeft het product netjes verzonden, incl een gratis mondkapje.. Wat een verrassing! De levertijd liet op zich wachten, maar dat is momenteel een algemeen probleem en licht buiten de inzet van Achterhoek winkel. Ik ben zeer tevreden. De bestelde vlag kan hier uit!

uitstekend.

Snelle levering, alles goed geregeld.

Makkelijk bestelproces en keurig afgeleverd

Leuk cadeau voor kleinkinderen voorzien van dialect. Nergens anders te koop en goed geregeld koop- en bezorgproces

Super snelle levering en ook nog een cadeautje erbij gekregen

Over Achterhoekse Winkel

De Achterhoekse Winkel is opgericht met als om fantastische producten te ontwerpen en te produceren voor trotse Achterhoekers. Producten met een Achterhoeks tintje. Producten die Achterhoekers hun trots laten uitstralen en die Achterhoekers met elkaar samenbrengt. Het Achterhoekse 'wij' gevoel :). Een paar leuke voorbeelden zijn de AchterhoeksBont producten. Het nieuwe textielmerk van de Achterhoek. AchterhoeksBont straalt 100% Achterhoek uit!