Harde werkers door weer en wind

Ondanks het slechte weer waarin ze moesten werken, bleven de monteurs vrolijk hun werkzaamheden voortzetten. Zeer tevreden over het eind resultaat Chapeau!!!

Harde werkers

Het zijn vakmensen en ondanks regen hebben zij doorgewerkt. En een heel mooi resultaat

Beste Edgar, Hartelijk dank voor uw positieve reactie! Heel fijn om dit terug te lezen. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens

Prima werk geleverd.

Ondanks het slechte weer constant doorgewerkt.Monteurs waren netjes en correct.Firma zijn alle afspraken na gekomen.We zijn dik tevreden.

Beste familie Janssen, Hartelijk dank voor uw positieve reactie! Fijn om terug te lezen dat u tevreden bent over De Duurzame Jongens. Op naar een zonnige toekomst! Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens

Snelle vakkundige plaatsing zonnepanelen.

De voorbereiding en het plaatsen van de zonnepanelen verliep snel en vakkundig.

Beste John, Dank voor uw positieve reactie. Wij doen ons werk met veel plezier en helpen de klant graag om het maximale uit de installatie te halen. Wij wensen u veel zonnige uren toe! Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens

Mooi werk geleverd

De jongens hebben mooi werk geleverd. Hebben de hele dag doorgewerkt ook in de regen.

Fantastic

Team Benjamin where absolutely fantastic. They never stopped working for even 1 minute for a break. It rained for all the time they were installing the sun panels. They worked as 1 team and obviously knew precisely what to do to carry out the work efficiently. They cleaned up everything before leaving. I can very strongly recommend De Duurzame Jongens as a great company to install sun panels. "The best" and complements to team " Benjamin".

Dear Rolph, Thank you for this lovely review! We are very pleased to hear that you are this satisfied about our services and that you’d recommend us to other people. This is the experience we want every customer to have. We hope you will enjoy your solar panels for many years to come. Sunny regards, Team De Duurzame Jongens

Kozijn beschadigd met trapladder. Trespa boegboord vuil achtergelaten

Niet tevreden over manier van werken. Erg gehaast plus kozijn meterkast beschadigd

Team Benjamin heeft prima werk geleverd!

De duurzame Jongens gaan zorgvuldig te werk. Na het maken van een offerte komt er nog een technische inspectie en wordt de installatie van de zonnepanelen met je doorgenomen. Afspraken worden snel ingepland . Er is snelle en duidelijke communicatie van de backoffice. De installatie ging top. Men werkte netjes. Na afloop werd alles keurig opgeruimd. De panelen liggen mooi op het dak en de kabels zijn keurig weggewerkt. Als laatste volgende een duidelijke uitleg over de werking van de installatie. Wij bevelen de Duurzame Jongens zeker aan!

Beste familie Meesen, Heel erg bedankt voor uw reactie en aanbeveling. Wat leuk om te horen dat u zo enthousiast bent over onze collega’s. Wij wensen u veel zonnige uren toe. Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens

Alles wat beloofd werd, is super gerealiseerd.

Van begin tot einde alles waargemaakt wat beloofd werd. Vakkundige en zeer vriendelijke mannen die de panelen op het dak bevestigd hebben. De zonnepanelen liggen zeer strak op het dak. Alles netjes afgewerkt en opgeruimd. Ik had na het advies gesprek al een goed gevoel en heb toen Duurzame-jongens bij enkele vrienden aanbevolen die over enkele weken ook zonnepanelen op hun dak krijgen. Ik ben meer dan tevreden. Laat de zon nu maar schijnen.

Beste Huub, Dank voor uw positieve reactie! Wat fijn om terug te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Wij werken servicegericht en met passie voor onze klanten. Geniet van de vele zonnige uren! Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens

Bewust voor De Duurzame Jongens gekozen onder andere naar aanleiding van de vele positieve beoordelingen. Vanaf het eerste telefonische contact tot en met het installeren heb ik het gevoel gehad dat niets teveel was, en werd er snel gereageerd. Speciale dank aan Youssri, Pablo, Romy en het team van Daley. Professionele, vriendelijke en (des)kundige vakmensen. Kortom: tevreden van begin tot eind. Ik kan De Duurzame Jongens van harte aanbevelen.

Beste Jeanette, Hartelijk dank voor uw positieve reactie en fijn om terug te lezen dat u zo enthousiast bent over onze collega's. Wij willen graag dat de eerste stap tot het eindresultaat onze samenwerking goed verloopt! Heel veel plezier met uw zonnepanelen installatie. Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens

Goede communicatie, snelle en goede montage, vriendelijke medewerkers

Ik kan nog geen eindoordeel geven, want de panelen zijn pas vandaag gemonteerd. Service punten waarop je je echt kan onderscheiden zijn immers de nazorg en de wijze waarop problemen of klachten opgelost worden. Ik hoop dat ik daar geen gebruik van hoef te maken, maar daar kan ik dus nu nog geen oordeel over geven. Het voortraject was prima. Snel een afspraak gemaakt voor offertegesprek en een helder verkoopgesprek. De sales man kwam wat 'gelikt' over, maar verder erg aardig en kundig. Ik kreeg snel een prijs doorgestuurd en na akkoord meteen datum ingepland voor de 'technische schouw' en de montagedatum. Helaas heb ik wel mijn bitumen dak eerst moeten vernieuwen (bubbels) voordat men kon gaan monteren, dat was een eis van De Duurzame Jongens. Of dat helemaal terecht is, betwijfel ik, maar goed. Het moest toch een keer gebeuren de komende 10 tot 15 jaar. Verder kreeg ik nog meerkosten voor het trekken van kabels, boorwerkzaamheden en gootjes leggen. Ik wist waar ik aan toe was dus, verder geen verrassingen. Het montage team was kundig, snel en vriendelijk. Alle troep netjes opgeruimd, en goede uitleg van de werking van het 'modem' in de meterkast. Beloftes gemaakt dat alles opgelost wordt bij problemen. Dus tevreden over het het tot nu toe is gegaan. Aanbevelen dus 'ja', op basis van de ervaring tot nu toe.

Beste Michel, Bedankt voor uw uitgebreide en positieve review. We hopen dat u nog steeds achter deze review staat en we zijn blij om te horen dat onze services en communicatie goed bevallen zijn. We wensen u nog veel plezier met uw zonnepanelen! Met zonnige groet, Team De Duurzame Jongens

Prima begeleiding en service!

De Duurzame Jongens werken snel, efficiënt en houden zich aan de afspraken die ze maken. Wij zijn blij met onze zonnepanelen en blij dat we voor de Duurzame Jongens hebben gekozen.

Beste Pascal, Hartelijk dank voor uw positieve reactie en aanbeveling! Fijn om terug te lezen dat u zo enthousiast bent. Wij wensen u veel zonnige uren toe! Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens

zeer tevreden

Van advies tot uitvoering volgens afspraken. Backoffice en plaatsen vriendelijk en vakkundig.

Beste familie Elzinga, Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Fijn om terug te lezen dat u tevreden bent over het gehele traject. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen installatie! Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens

De medewerkers hebben meegedacht om 10 panelen op de zon kant te plaatsen i.p.v. 8 panelen. Dat ging heel flexibel en zonder extra kosten. Ik ben tevreden over het resultaat.

Vriendelijk, behulpzaam en goed werk geleverd.

Vriendelijk, behulpzaam en goed werk geleverd.

Beste Math, Hartelijk dank voor uw positieve reactie, fijn om terug te lezen! Wij wensen u dan ook veel zonnige uurtjes toe. Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens

Tot nu toe zijn wij heel tevreden!

Wij krijgen pas over enkele weken de app en kunnen dan pas echt beoordelen of alles goed functioneert. Tot nu heel tevreden, zowel het adviesgesprek, de inspectie en de plaatsing. Vriendelijke jongens, mooi op tijd, tot nu toe heel tevreden.

Prima installatie

Alles goed geregeld. Duidelijk afspraken en heldere offerte. De installateurs zijn ervaren mede daardoor is de installatie vlekkeloos verlopen. Zeker aan te bevelen

Beste Dave, Hartelijk dank voor uw reactie en aanbeveling. Dit wordt erg gewaardeerd! Veel plezier met uw zonnepanelen installatie! Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens

Van harte aanbevolen. Goed advies en nette offerte. Ze bellen liever 'n keer te veel dan te weinig, wat misverstanden voorkomt. Nog drie kleine probleempjes (verkeerde control-unit geleverd, afgesproken korting moet nog berekend en beetje onhandig door de schoorsteen van de open haard geboord), maar ik ga er van uit dat dit allemaal goed komt. Mijn broer noemde ze de 'coolblue' van de zonnepanelen, en als deze puntjes opgelost worden, komt dat aardig in de buurt.

Niet alleen duurzame, maar ook professionele jongens én meisjes! ;)

Vandaag zijn onze zonnepanelen geplaatst! Vanaf het begin hadden wij een goed gevoel bij De Duurzame Jongens en ontvingen wij een interessante offerte, waardoor wij hen de opdracht hebben verleend. Er is wel wat miscommunicatie en/of onduidelijkheid geweest gedurende de afgelopen periode, maar dit werd steeds tijdig opgepakt en netjes opgelost. Van adviseur tot financieel of administratief medewerker en de installateurs zelf: over allen zeer tevreden! Prettig bedrijf, zeker een aanrader. Nu zeer benieuwd naar de komende maanden en onze oplevering!

Beste Jill, Bedankt voor deze mooie woorden. We zijn blij dat uw ervaringen met ons bedrijf zo goed bevallen zijn. Ook is het goed om te vernemen dat ook de miscommunicaties goed zijn opgepakt en dat dat uw recensie voor ons niet heeft beïnvloed. Daar streven wij naar en zijn we trots op. We wensen u nog veel plezier met uw zonnepanelen. Met zonnige groet, Team De Duurzame Jongens

alles conform afspraak

snelle levering duidelijke communicatie

Beste Har, Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Veel plezier met uw zonnepanelen installatie! Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens

Beste Piotr, Hartelijk dank voor uw positieve feedback en aanbeveling! Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen systeem. Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens

Alles top geregeld

Bij ons vandaag 9 zonnepanelen geplaatst en de meterkast vervangen.Team Benjamin zijn goede vaklui ze hebben het perfect gemonteerd en snel .Ook de goede communicatie met bedrijf Zeer tevreden

Beste Leon, Bedankt voor deze positieve review! Wat fijn om te lezen. Dit is de standaard die we graag hooghouden! We wensen u nog veel plezier met uw zonnepanelen. Met zonnige groet, Team De Duurzame Jongens

Keurige nette jongens

Zeer vakkundig en aangename samenwerking. Aan te bevelen bij je beste vrienden.

Goed, komen afspraken na en zijn optijd.

Ik ben zeer tevreden maar de volgende keer goed aangeven wat er nu in de meterkast gaat gebeuren. Nu is er een onderdeel van deze installatie zwevend in de meterkast gemonteerd dit is niet goed. Er had een groepen kast bij moeten komen er is plaats genoeg.

Beste Frans, Bedankt voor uw positieve reactie! Fijn dat u met onze collega Pablo heeft gesproken omtrent uw meterkast. Gelukkig heeft hij u hiermee kunnen helpen. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen! Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens

gewoon top

zie boven

Beste Paul, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Wij wensen u veel zonnige uurtjes toe. Met zonnige groeten, Team De Duurzame Jongens

Industriestraat 10 6135KH Sittard