Gewoon goed en leuke mensen.

Auto nu twee jaar van ze gekocht. Paar keer onderdelen nodig gehad. Even bellen en binnen no time waren de parts in huis. Super vriendelijke mensen en een top service.

Zeer vriendelijk, goede service

Leuk team Veel voorraad Erg behulpzaam

Zeer vriendelijk en net bedrijf, waar je goed geholpen wordt en wacht met een lekker bakkie koffie.

Goede kennis en verstand van de Dodge RAM

Super service

Mijn nieuwe dodge was kapot. Werdt netjes opgehaald en leenwagen gekregen. Alles binnen de garantie. Top !!!

Gewoon een goede service ...top bedrijf verstand van dodge ram

Thanks

Super service

Je wordt netjes te woord gestaan, zaken worden goed uitgelegd. Huurauto voor € 25,-- excl. BTW is een prima prijs.

geweldig

zeer goed als de lampen in orde komen(deze is voor Davy) haha

Luisteren en nemen alles serieus. Onderhoud uitgevoerd en de puntjes die ik had zijn verholpen.

Top bedrijf.

Klantvriendelijk, wordt altijd fijn geholpen , en prijs kwaliteit is goed. Mijn volgende ram word daar weer gekocht.

top service

ervaring is heel positief, werd vriendelijk ontvangen en probleem met de auto deskundig hersteld, alles volgens afspraak.

GRandioos

Super! Bij millbrooks luisteren zo goed naar wat je wil en zoekt en alles wordt echt keurig geleverd. We hadden wat problemen met het gas, alles wordt super opgelost. Echt gRAMMdioos, wij willen niets anders meer.

fijne mensen

mijn dodge bij een andere dealer gekocht waardeloze service bij Millbrooks terecht gekomen voor wat kleine dingetjes top geholpen mijn volgende dodge wordt zeker bij millbrooks gekocht

Service niet alleen een woord maar ook echt aan de orde

Wordt altijd vriendelijk ontvangen met een kopje koffie terwijl aan de wagen het onderhoud wordt uitgevoerd, denken met je mee en staan altijd klaar bij vragen of anders.

Toppie

Zaterdag gebeld voor een storing. Mocht gelijk langs komen. Top

Heb een heel goede ervaring beleefd

Goed bedrijf, verkopen geen gebakken lucht, doen wat ze beloven. Mijn gebruikte ram had wat kleine mankementjes, deze zijn direkt opgelost.

Perfecte dealer met top personeel

Top zaak onze eerste afspraak verliep zeer vriendelijk en professioneel alles wat ik wou weten werd meteen beantwoord Na dat ik mijn keuze had gemaakt werd alle financiële aspecten perfect afgehandeld en werden alle afspraken goed en snel nagekomen Als ik mensen tegen kom die ook een ram zoeken stuur ik ze zeker door naar Milbrooks. Toppers Vriendelijke groet mark

Duidelijk en transparant.

Prettige omgang. Net dat extra stukje service .

goeie service

snel geholpen tegen een betaalbare prijs

Loopt op rolletjes

Uitstekend en eerlijk

Perfect geholpen met een probleem met mijn camera achter,wordt snel gezegd is kapot door anderen maar deze mensen kijken verder en was het simpel en snel opgelost,perfect.

Heel goede klantenservice

Spiegel gekocht en meteen netjes geplaatst

Netjes, klantvriendelijk en uitstekende service

Heel tevreden met de verkoop.en aftersales. Service is erg goed en de mensen zijn ervaren.

Goede service , eerlijk advies , nette prijzen

Een aanrader voor elke Dodge rijder

Top garage..!!!

Reed binnen een paar weken mijn nieuwe droom auto erg snel geregeld en top geholpen…. Een aanrader..!!!!