Vanaf het bezoek op het politie bureau tot aan drie keer vrijspraak perfect

Mr. wachters hebben wij als zeer prettig en kordaat ervaren. Met haar advies en inbreng kwamen in de zitting als een team naar voren en werd het drie maal vrijspraak. Hierna informeerde ze ons over het recht op schade vergoeding .

ZEER TEVREDEN

Alltijd veel steun gehad in onzekere tijden voor mij zeer dankbaar voor alle zorg en hulp

• Geholpen door: Mr. Raymond Frijns

Sinds kort heb ik Raymond als mijn nieuwe advocaat. Hij is erg professioneel en heeft mijn zaak goed voorbereid. Ik heb veel aan hem gehad en door Raymond heb ik een rechtszaak gewonnen. Ik ben hem hiervoor dankbaar en hij zal mocht het nodig zijn voor de toekomst zeker weer mijn advocaat zijn!

Helemaal top

• Geholpen door: Mr. Lidewij Wachters

Een fijne en zeer deskundige en prettige advocaat.

Mijn ervaring met Spark advocaten was perfect. Raymond heeft de zaak goed en zeer doortastend behandeld.

Ik heb goede ervaringen met Spark Advocaten

Ze hebben mij geregeld vertegenwoordigd en de keren dat men mij geholpen heeft ben ik er beter vanaf gekomen dan ik in eerste instantie dacht. Heb ik raad nodig en ik app dan krijg ik ook heel snel respons.

Super advocaat

Top advocaat. Ruim denkent. Betere advocaat is er niet, Hij weet wat die doet.

• Geholpen door: Mr. Raymond Frijns

Deskundig en sociaal betrokken.

Dit was mijn eerste contact met een advocaat. Ik heb het als zeer prettig ervaren. Er werd heel goed uitgelegd hoe alles werkte, waar ik rekening mee moest houden, zowel in juridische als praktische zin. Deskundig en sociaal betrokken, enorme steun bij het juridische traject. Kan niet anders dan 5 sterren geven....

• Geholpen door: Mr. Lidewij Wachters

Zeer bekwaam en betrokken.

Uiterst tevreden over de dienstverlening, deskundig en zeer behulpzaam.

• Geholpen door: Mr. Raymond Frijns

Een legendarische man om rechten te verdedigen en onrecht te beteugelen

Na een lange periode van verdrinking in een zee van onrecht en verdwaald raken tussen de cyclus van de wet en de openbaring van de waarheid, voelt de verlosser ontzag voor het lichaam van vele verdedigers. Hartelijk dank

Zeer prettige samenwerking

prettige samenwerking

Super goeie advocaat

Duidelijk alle onduidelijkheden verduidelijken doet tie goed

Positief

Vriendelijk en doelgericht

• Geholpen door: Mr. Lidewij Wachters

-Deskundigheid -Betrokkenheid -Snelle & proffesionelle afhandeling Ik ben meerdere malen bijgestaan door meester L. Wachters en elke proces (strafrecht) is succesvol afgesloten. Op alle 4 punten een score van 5 sterren.

Zeer betrokken en begripvol

Dit was mijn eerste aanvaring met een rechtzaak en een advocaat. Ik verkeerde in een stressvolle en heftige situatie waarvan ik toen nog niet goed begreep wat er aan de hand was en wat de gevolgen hiervan konden zijn. Lidewij Wachters wist mij gelijk beargumenteerd en onderbouwd vertrouwen te geven dat het goed ging komen. Ze was betrokken en pakte ook het contact met mijn naasten op gezien ik door schaamte daar moeite mee had. Zodoende begeleidde ze ons allemaal door deze moeilijke tijd. Ze is deskundig en ontlaste mij van alle ingewikkeldheden rondom de zaak en maakte het inzichtelijk. Ook na de afronding van de zaak kon en kan ik nog steeds bij haar terecht voor vragen. Ze neemt de tijd en oordeeld niet. Ze geeft ook het vertrouwen dat ik alles kan zeggen en volledig word betrokken bij het plan.

Goede Communicatie en advies

• Geholpen door: Mr. Raymond Frijns

Mijn ervaring is erg positief en betrouwbaar.

Als ik contact had , was het goed en duidelijk contact. Het waren betrouwbare gesprekken waar je echt wat aan hebt. Het is goede professionele hulp! Ik raad hem zeker aan iedereen aan! Als je met bepaalde zaken in de knoop zit kan deze persoon alles voor je uitzoeken en doet dat ook gelijk ! Zeker een aanrader voor een ieder!

• Geholpen door: Mr. Raymond Frijns

Uitstekende service, altijd bereikbaar en aardige mensen

Meerdere malen uitstekend geholpen en goede adviezen gehad, prettig contact en goede samenwerking gehad, echt aan te raden !!

Super te vreden

Met een woord goed bezig ga zo door was super te vreden

• Geholpen door: Mr. Raymond Frijns

Altijd berijkbaar snel ter plekke zeer betrokken bij de zaak top advocaat

Uitstekende ervaring gehad

Zeer ervaren , deskundig , ik ben er zeker blij mee

• Geholpen door: Mr. Lidewij Wachters

Mevrouw wachters, heeft mijn moeder bijgestaan in een strafzaak vanaf begin tot einde. We zijn mevrouw wachters zeer dankbaar voor haar betrokkenheid.

• Geholpen door: Mr. Lidewij Wachters

Kundig, eerlijk en realistisch.

Een kundige advocate die kan redeneren vanuit de cliënt. Daardoor weet de cliënt wat hem te wachten staat. Maar ook de "pitbull" mentaliteit ontbreekt niet. Lidewij zal al het mogelijke doen voor haar cliënten zonder onrealistische verwachtingen te scheppen. Wat mij betreft absoluut een topadvocate.

Over Advocaatscore.nl