Fijne ervaring

k vond de rijlessen bij Amal best fijn. Amal laat je lekker je eigen gang gaan. Misschien soms iets tè :) Amal heeft een rustige en leuke persoonlijkheid die mij elke keer tot rust bracht. Het was soms wel de planning die wat rommeliger was. Het zou ook zou het fijner zijn als we tijdens de lessen inhoudelijk wat meer konden doen, zodat ik het gevoel had alsof ik echt wat aan de les had. Zij heeft mij altijd veel duidelijke tips meegegeven. Voor de rest was het een leuke en fijne ervaring met Amal. Hartstikke bedankt Amal!❤️

Fijne ervaring

Ik vond de rijlessen bij Amal best fijn. Amal laat je lekker je eigen gang gaan. Misschien soms iets tè :) Amal heeft een rustige en leuke persoonlijkheid die mij elke keer tot rust bracht. Het was soms wel de planning die wat rommelig was. Het zou ook fijner zijn als we tijdens de lessen inhoudelijk wat meer konden doen, zodat het gevoel dat je een waardevolle les heb gehad, groter is. Zij heeft mij wel altijd veel duidelijke tips meegegeven, waar ik altijd op kon terugvallen. Voor de rest was het een leuke en fijne ervaring met Amal. Hartstikke bedankt Amal!❤️

Leerzaam en gezellig

Ben super blij dat ik bij rijschool Amal lessen kon nemen. ze heeft altijd super veel geduld met me gehad en is streng op juiste momenten en op een goeie manier. Ik raad iedereen aan om hier zijn of haar lessen te nemen. Altijd gezellig in de auto en geeft een vetrouwd gevoel.

Als er meer sterren waren, had ik je dat ook gegeven. Amal is een hele goeie ervaren rijinstructeur. Tijdens de lessen werd er hard gelest maar ook hard gelachen. Dat vond ik heel fijn. Na de afloop van elke les werd er altijd gereflecteerd. Zo konden we bij de volgende les werken aan de zwakke punten. Dankzij Amal heb ik mijn rijbewijs moeiteloos gehaald.

Autorijschool Amal is een zeer goede rijschool

Mede mogelijk door Amal ben ik geslaagd voor mijn praktijkexamen. Amal is een goede rij-instructrice. Ze heeft heel veel geduld, is direct en legt alles heel duidelijk uit. Als je iets niet begrijpt, legt ze het uit totdat je het wel begrijpt, al moet ze het 10 keer achterelkaar uitleggen. Aan het einde van elke rijles kreeg ik feedback. Door middel van deze feedback, wist ik waar ik op moest letten voor de aankomende rijlessen. Verder was de sfeer tijdens de rijlessen altijd erg goed. Daarnaast kwam ik altijd met een fijne gevoel naar de rijlessen, ik had er altijd zin in.

Super leuke, leerzame en gezellige rijlessen

Een super toffe vrouw die echt om je geeft en jou in 1x willen zien slagen. Instructies zijn heel duidelijk en je hebt altijd zin om met haar te rijden echt en geweldige dame!

Top ervaring!

Echt een top rijschool! De sfeer in de auto was altijd erg prettig. Amal gaf altijd erg goed advies. Ook heeft ze veel geduld en legt ze alles rustig uit, wat het erg prettig maakt. Alles wat ze uitlegt is ook erg duidelijk. Ik ben hierdoor in één keer geslaagd!

Mooie ervaring

Zeer goede rijschool, goed voorbereid op mijn praktijk. Ook de sfeer in de auto is erg goed, Amal gaf goed advies en dacht veel met je mee, het was een zeer veilige en rustige sfeer. Dit maakt het ook nog eens een zeer goede rijschool!

Goed advies en flexibel

Met Amal als rijinstructeur weet je altijd waar je aan toe bent doordat ze eerlijk en direct is. Ze kan goed beoordelen wat je nodig hebt, probeert met je mee te denken en is erg flexibel. Ze luistert naar je en geeft goed advies hierdoor heb ik mijn rijbewijs in 1 keer gehaald :)

Ervaren, eerlijk en een geduldige instructrice

Amal is zeer ervaren en heel geduldig ze legt je alles goed uit en geeft je vee zelfvertrouwen. Ik ben erg blij dat ik hier heb gelest en ik raad het iedereen aan.

Geduldige lieve & rustige rij instructeur

Ik heb veel gelesd bij Amal ze was altijd geduldig als ik wat niet snapte legde ze het uit en deed ik het paar keer achter elkaar tot ik het ook echt onder de knie had. Soms wel streng maar dat is wel nodig ze motiveert ook heel goed en geeft duidelijke uitleg en dernaast kan je altijd gezellig met haar kletsen. Ze is ook heel rustig en lief en daardoor voelde ik me ook op me gemak dus zeker een aanrader om bij haar te lessen! Dankjewel amal voor de lessen!

Dankzij Amal mijn rijbewijs in 1 keer binnen! Ik keek elke keer uit naar mijn rijlessen en voelde mij altijd op mijn gemak. Ze legt altijd duidelijk wat er moet gebeuren en is straight to the point. Dat is heel fijn. Met het engelen geduld en het beste in mensen naar boven halen, maakt Amal echt een superfijn persoon en daarom zou ik haar zeker aanbevelen!

Zeer lieve en geduldige rijinstructrice

Was een zeer fijn om les te krijgen van een geduldige en lieve rijinstructrice. Leuke gesprekken en ze zorgt voor een aangename en rustige rit. Ik heb zeker veel bijgeleerd!

Uitstekende rijschool!

Door Amal heb ik mijn rijbewijs in één keer gehaald. De lessen zijn zeer aangenaam verlopen. Amal legt alles haarfijn uit waardoor je na je rijles met een goed gevoel de auto verlaat. Ze heeft veel geduld en je kan lekker veel met haar babbelen.

UITSTEKENDE RIJSCHOOL

Een top ervaring gehad bij Amal! Amal is iemand met ontzettend veel geduld en geeft je veel motivatie. Je kan altijd lachen met Amal, maar ze kan ook een serieus gesprek met je voeren. Heel erg bedankt voor alles Amal! Mocht je nog een rijschool zoeken, twijfel niet en ga lessen bij Autorijschool Amal!

Beste rijschool!!

Dankzij Amal mijn rijbewijs gedaald!. Ze is een goeie rij instructeur ze leert je rijden op een fijne en gezellige manier daardoor ben je de lessen ook nooit zat. Ze heeft mij goeie tips geleerd om mijn rijbewijs te halen. Wil je nog en rijbewijs halen doe dat dan bij amal beste rij instructeur van Nederland!!! Ik wil je heel erg bedanken en zal je gaan missen

De fijnste en beste rijschool van Almere

Ik ben bij Amal binnen 4 maanden geslaagd en heb in 1 keer mijn rijbewijs gehaald! Zij is rustig, lief en een goede trainster die het beste uit je naar boven probeert te halen. Zij zal jou altijd voorbereid het examen insturen! Amal heeft een gezellig karakter waar je het liefst elke dag naast wilt zitten en zij leert jou alle trucs en tips om je examen in 1 keer te kunnen halen! In het kort is zij de beste instructrice en een persoon met haar hart op de juiste plek! Wil je in 1 keer slagen en lessen naast iemand die je kan vertrouwen en de rust bewaart? Dan ben je bij rijschool Amal aan het goede adres! De beste rijschool van Nederland!

Dankzij een fijne en leerzame manier van lessen mijn examen gehaald in een korte tijd! Met veel aandacht voor mij en elke les goede feedback waardoor je jezelf elke les kan verbeteren. Bedank Amal!

Aangename lessen!

De lessen zijn heel erg prettig en leerzaam. Amal is een rustige en geduldige rij instructrice. Ik raad haar jullie aan! Bedankt voor de lessen Amal!!

Eerlijke en super leerzame rijschool

Ik heb bij rijschool amal erg veel geleerd. Ik ben blij dat ik bij haar ben gaan rijden. Duidelijke en leerzame instructies. Goede manier van les geven en een mooie luxe auto. Als je iemand zoekt met genoeg les ervaring, dan raadt ik rijschool amal aan. Super bedankt voor de leerzame lessen en het behalen van mijn rijbewijs. Xxxx

Mijn rijbewijs gehaald in 4 Maanden

Lieve Amal, Hierbij wil ik je heel erg bedanken voor je steun,zonder je zou ik het niet gehaald hebben. Ik heb veel gehad aan je leerzame lessen en je geduld. Dankzij je heb ik mijn rijbewijs gehaald. Je bent een top instructrice en ik ben blij dat ik bij jou heb kunnen lessen.ik wil je heel erg bedanken en ik ga je missen

DE BESTE

Ik had absoluut geen motivatie om voor mijn rijbewijs te gaan omdat ik toch wel snel opgeef. Door de super leuke lessen met Amal ging ik met plezier lessen en ze bleef me ook constant motiveren. Super bedankt voor je vertrouwen, ik raad zeker iedereen deze rijschool aan !