Vlotte afhandeling

Zijn goed geholpen met goed advies

• Wie was uw Scheidingscoach Martha ten Hoeve

Zeer vriendelijk en duidelijk.

Alles word netjes duidelijk en stap voor stap uitgelegd. We werden super vriendelijk geholpen en ook met de betaling kan alles netjes geregeld worden. Op vragen kregen we snel antwoord wat ook heel fijn is in de vreemde tijden tijdens een scheiding.

erg betrokkenheid

Super vriendelijke en snelle mediator. Veel betrokkenheid en snelle doorlooptijd

Makkelijk en helder

Binnen een zeer korte periode een makkelijke en rustige scheiding doorlopen, duidelijke uitleg en daarbij ook voor- en nadelen besproken. Aandachtspunten voor na de scheiding die je nog moet afhandelen worden ook benoemd en je krijgt achteraf nog een checklist. Ik ben zeer tevreden.

Zeer persoonlijk en goed

Met Betty Oegema contact opgenomen om een gezamenlijke scheiding te regelen, zonder kinderen en in alle vrede. Zij heeft dat goed en snel opgepakt, en snel afwerkt met videocall , toen de stukken naar de advocaat. Zeer proffesioneel verlopen. Maar het mooiste komt nog, de rechtbank heeft het al bekrachtigd , maar wij hebben besloten om toch niet te scheiden, en niet in te laten schrijven, dan verloopt alles naar 9 maand.

• Wie was uw Scheidingscoach Betty Oegema

zeer attent en goed geholpen

Ik kan niet anders zeggen dat de hulp en begeleiding zeer goed is verlopen veel zorgen naar tevredenheid opgelost.

Vlotte afhandeling

Ettina heeft ons erg goed begeleid. Het is snel en spoedig verlopen.

Fijne samenwerking

Ik ben heel blij dat we bij Scheidingsnetwerk zijn uitgekomen. Het heeft ons geholpen met dingen die wij zelf niet hadden kunnen bedenken. Inzicht gegeven in de belangrijke zaken en vooral dingen uitgelegd als ik/we het even niet begrepen. En de nazorg is hopelijk niet nodig, maar fijn om te weten dat we altijd nog wat kunnen vragen als het nodig is.

Prima geregeld

Goede afhandeling van de scheiding. Duidelijke uitleg en veel begrip .ook in deze corona tijd goede gesprekken gehad via skype. Duidelijke afspraken gemaakt en goed alles afgehandeld.

• Wie was uw Scheidingscoach Jan-Paul Duijndam

Betrokken en efficiënt werkend !!

Ondanks nogal wat complicaties heeft Betty alles uitstekend verzorgd, waarvoor dank.

• Wie was uw Scheidingscoach Betty Oegema

ik ben met aandacht geholpen, en geen vraag was teveel.

wat ik al boven heb aangegeven, Ettina vond niets teveel. ook toen het even wat vervelend tussen mij en mijn ex verliep. Zij regelde alles met rust. Bedankt Ettina, ik heb veel steun aan je gehad

• Wie was uw Scheidingscoach Ettina van der Aar

Onze makkelijke scheiding werd alleen maar makkelijker door de hulp van Patries. Nogmaals Dank Patries ;)

• Wie was uw Scheidingscoach Patries Baijer

Ettina, Heeft het geweldig geregeld, snel en en duidelijk. Echt een toppertje.

Super fijne ondersteuning

Ik heb de Mediation als zeer prettig ervaren en zou het iedereen aanraden het op deze manier te doen wanneer de verstandhouding nog goed is. Fijn contact en snelle reacties op vragen/mails. Bedankt voor de ondersteuning!

• Wie was uw Scheidingscoach Betty Oegema

Alles goed, professioneel en snel opgelost.

Goed contact en alles når tevredenheid opgelost.

• Wie was uw Scheidingscoach Dieter Veringmeier

correcte en vlotte bemiddeling; oog voor details

wisten niet wat te verwachten maar ging prima. Vlot, duidelijk en volgens afspraak. Mediator kwam met aantal goede aandachtspunten. Scheelt veel tijd, gezeur en fouten

• Wie was uw Scheidingscoach Martha ten Hoeve

zeer goede professionele hulp en zeker een aanrader

Laagdrempelig en fijn contact

Zelf heb ik het contact als laagdrempelig en fijn ervaren. Belangrijk vind ik dat ik het gevoel krijg dat er naar beide partijen wordt geluisterd en dit had ik zeker. We hebben precies de ondersteuning gehad die we nodig hadden. Heel erg bedankt hiervoor!

• Wie was uw Scheidingscoach Dieter Veringmeier

Erg vriendelijk en duidelijk geholpen.

• Wie was uw Scheidingscoach Betty Oegema

Makkelijk snel en professioneel.

• Wie was uw Scheidingscoach Dieter Veringmeier

Prima geholpen door Jan-Paul.

Snel en professioneel afgehandeld.

Snel geholpen

Bedankt Dieter voor de snelle afhandeling van onze scheiding, nu kunnen wij ook weer verder.

Heel goed geholpen.

Na enige aarzeling of scheidingsnetwerk wel betrouwbaar was en wat onderzoek hebben wij toch de stap genomen om met ze in zee te gaan. Hele vriendelijke mensen die weten waar ze het overhebben en wat ze doen. Snel en kordaat geholpen. Ook de kosten vielen reuze mee, daar kan geen advocaat tegen op. Prima bedrijf wat ik ook zeker bij andere zal aanbevelen. Krijgen van ons een dikke 10.

• Wie was uw Scheidingscoach Jan-Paul Duijndam

Erg plezierige benadering van een toch ingrijpende handeling

Prettig contact met mediator. Alles werd steeds stap voor stap uit gelegd. Daardoor kon het ook echt niet mis gaan. Snelle reactie’s op vragen.

• Wie was uw Scheidingscoach Betty Oegema

Ontzettend fijn en duidelijk!

Een scheiding is nooit leuk maar wij zijn ontzettend goed geholpen door Susan. Alles werd heel duidelijk uitgelegd en Susan werkt ontzettend snel wat natuurlijk heel fijn is want je wilt dit zsm achter de rug hebben! Ontzettend bedankt Susan!

• Wie was uw Scheidingscoach Sussan van Kessel

Over Scheidingsnetwerk-Goedkoopscheiden

Het Scheidingsnetwerk-Goedkoopscheiden is een landelijk werkend samenwerkingsverband van echtscheidingsspecialisten. Het scheidingsnetwerk heeft vestigingen door het hele land zo heeft u altijd een echtscheidingsspecialist bij u in de buurt . Al onze specialisten zijn ingeschreven in het MfN-register een door de Rechtspraak erkend kwaliteitsregister voor echtscheidingsbemiddelaars.