betrouwbaar bedrijf en zeer klantvriendelijk

Onderhoudsbeurt en APK goed uitgevoerd met adviezen voor komend jaar

Snelle service en goede communicatie

Ze zijn erg professioneel, vriendelijk en ze denken met je mee over de beste oplossing. Ook als ze daar zelf niets/minder aan verdienen .

Super service

Er tevreden met de inruil afhandeling maar zeker met de aangekochte auto. Super

Geweldig goed geholpen!

Zeer sociaal en kundig autobedrijf. Ik ben ontzettend goed geholpen door Norbert. Ik ga dit autobedrijf zeker aanbevelen bij vrienden.

Gemoedelijk en mooi familiebedrijf!

Gewoon netjes, eerlijk en kundig! Zowel mijn auto laten keuren, grote beurt gegeven en zelfs een auto gekocht voor mijn partner. Topbedrijf!

Fijne garage, zowel voor (ver)koop als onderhoud

Zeer behulpzaam, meedenkend & kundig!

Goede service, heldere en eerlijke communicatie

APK, een beurt of reparatie, Autokempen is gewoon een prima garage. Ik kom er nu al 3 jaar met onze auto’s tot grote tevredenheid. Gewoon goed en klantvriendelijk. Aanbevolen!

Super service!

Vakkundig, eerlijk en transparant; een vak garage met fijne medewerkers!

goed en gezellig

Ik heb mijn auto apk laten keuren en met een paar kleine reparaties direct goedgekeurd.

Al vele jaren een vertrouwde garage.

Zowel voor onderhoud en reparatie als de aankoop van een auto een zeer goede garage met vriendelijk en vakbekwame medewerkers.

Super goede service thanks

Altijd klantvriendelijk en bereid te helpen met vragen

Zeer goede service

Als er iets stuk is dan reageren ze meteen en helpen je zo snel mogelijk.

Altijd goed, snel en vriendelijk

We komen al jaren bij OK en iedere keer is het weer goed, snel, vriendelijk en keurig geprijsd.

hele goede service

Je wordt snel en vriendelijk te woord gestaan zowel per telefoon als aan de balie. Goede monteurs die weten wat ze doen en geen onnodige reparaties uitvoeren. Snelle reparatietijden. Facturen zijn duidelijk. Bij hoge kosten is vooraf tel. contact, voor overleg. Kortom hele goede service.

Een zeer klantvriendelijke en vakkundige garagebedrijf.

Toen indertijd Garage de Wert geopend werd ben ik direct toegetreden tot het klantenbestand . Ik kende Frits nog uit de tijd dat hij schade expert was bij Garagebedrijf “de Burgh” , DAF- VOLVO garage in de jaren 60/ 70. Frits werd dealer voor DAIHATSU .,en haalde mij over om Daihatsu te gaan rijden ipv Volvo. Daar heb ik nooit spijt van gehad. Nuheb ik nog steeds de Siron 2 van Daihatsu en uiteraard nog steeds in onderhoud bij AutoKempen, tot volle tevredenheid.

Super service

Iedereen die hier werkzaam is, denkt mee in oplossingen. Van de eigenaar tot aan de monteurs. Ze zijn duidelijk wat de auto mankeert en bellen netjes op van te voren wat de kosten zijn! Blijf mijn auto hierheen brengen goede garage!

Top bedrijf

Top bedrijf, vriendelijke en behulpzaam personeel. We komen hier al jaren, altijd goede service!

Zoals altijd snel geholpen

Een probleem met mijn auto werd meteen vakkundig opgelost.

een goede ervaring

vriendelijke mensen, goede service , en dat allemaal voor een redelijke prijs

Uitmuntende service

Kom er al jaren. Hele fijne garage. Ik raad Autokempen zeker aan. Prijzen zijn ook gewoon eerlijk en de monteurs zeer vakkundig en transparant. Met Norbert aan het roer een absolute succesformule!

Zeer goede service

Altijd deskundig en afspraak is afspraak. Kom hier al tig jaar.

Perfecte service

Superfijne en snelle communicatie/service en dat ook nog voor een betaalbare prijs. Zeker een aanrader!

Verschillende antwoorden

Monteur maakt afspraak met ons omdat er een uur werk is de reparatie konden daar op wachten Aan de balie wordt achter gezegd dat dat niet kan Waardoor we een dure leen auto moesten hebben van wegen afspraken ziekenhuis en niet wisten wanneer de auto klaar was Uiteindelijk was die op tijd klaar dus 15 euro verbrast door met de leen auto van de garage naar huis te rijden en terug Kortom beter communiceren

Staan altijd voor je klaar

Heb je een probleem dan word er meegedacht naar een oplossing. En die oplossing is mijn’s inziens dan snel gevonden.