Weer uitstekend geholpen

Zoals altijd ben ik weer go d geholpen deze keer om een andere auto uit te zoeken.

Prima service, duidelijke communicatie over wat ze doen met de auto en hoeveel het gaat kosten

Betrouwbare garage. Er wordt met je meegedacht. Geven duidelijk aan wat er met de auto moet gebeuren en hoeveel het gaat kosten.

Prima service!

Afspraken goed nagekomen en vriendelijk personeel!

Fijne service en top garage.

Top garage, zeer klantvriendelijke medewerkers en eigenaar.

Al vele jaren klant, zowel voor aankoop van een andere auto, als om servicebeurten, keuren of reparaties. Altijd zeer tevreden, voor mij géén andere garage.

Heel deskundig en goede service.

Al jaren ben ik vaste klant en dat is niet voor niks. Ze onderhouden mijn auto goed, communiceren eerlijk en duidelijk en de service is top!

Goede service en nakomen afspraken

X

Prima bedrijf.

Goede service, vriendelijk personeel.

Vakmanschap en klantgericht

Autokempen is onderscheidend in vakmanschap en klantgerichtheid. Het team van monteurs toont niet alleen diepgaande kennis van auto's, maar ook passie voor hun vak. Ze gaan met uiterste zorg te werk, wat resulteert in nauwkeurige reparaties en onderhoud. Klantgerichtheid staat hoog in het vaandel bij Norbert & Esther en zij gaan net dat extra stapje verder om ervoor te zorgen dat je tevreden de deur uit gaat. Ik kan Autokempen van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en professionele autogarage.

Snelle service

Oeps… lampje aan op het dashboard ‘laat motor nakijken’. Binnen een uur kon ik al terecht. Echt heel fijn!

Uitstekende monteurs die weten waar ze mee bezig zijn ,top garage

Zeer klant vriendelijk .

betrouwbaar bedrijf en zeer klantvriendelijk

Onderhoudsbeurt en APK goed uitgevoerd met adviezen voor komend jaar

Snelle service en goede communicatie

Ze zijn erg professioneel, vriendelijk en ze denken met je mee over de beste oplossing. Ook als ze daar zelf niets/minder aan verdienen .

Super service

Er tevreden met de inruil afhandeling maar zeker met de aangekochte auto. Super

Geweldig goed geholpen!

Zeer sociaal en kundig autobedrijf. Ik ben ontzettend goed geholpen door Norbert. Ik ga dit autobedrijf zeker aanbevelen bij vrienden.

Gemoedelijk en mooi familiebedrijf!

Gewoon netjes, eerlijk en kundig! Zowel mijn auto laten keuren, grote beurt gegeven en zelfs een auto gekocht voor mijn partner. Topbedrijf!

Fijne garage, zowel voor (ver)koop als onderhoud

Zeer behulpzaam, meedenkend & kundig!

Goede service, heldere en eerlijke communicatie

APK, een beurt of reparatie, Autokempen is gewoon een prima garage. Ik kom er nu al 3 jaar met onze auto’s tot grote tevredenheid. Gewoon goed en klantvriendelijk. Aanbevolen!

Super service!

Vakkundig, eerlijk en transparant; een vak garage met fijne medewerkers!

goed en gezellig

Ik heb mijn auto apk laten keuren en met een paar kleine reparaties direct goedgekeurd.

Al vele jaren een vertrouwde garage.

Zowel voor onderhoud en reparatie als de aankoop van een auto een zeer goede garage met vriendelijk en vakbekwame medewerkers.

Super goede service thanks

Altijd klantvriendelijk en bereid te helpen met vragen

Zeer goede service

Als er iets stuk is dan reageren ze meteen en helpen je zo snel mogelijk.

Altijd goed, snel en vriendelijk

We komen al jaren bij OK en iedere keer is het weer goed, snel, vriendelijk en keurig geprijsd.

Bedrijfsgegevens

De Run 4301

5503LP Veldhoven

040-2533703

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.