Altijd een goede service! Zeer tevreden.

Buitengewoon goede service

Auto Kempen is een uiterst betrouwbaar autobedrijf met een fantastische, persoonlijke service waar je altijd op kunt rekenen. Onze dochter kocht hier haar eerste auto, een Toyota Aygo uit 2006, en natuurlijk kan er dan iets misgaan. Auto Kempen loste elk probleem keurig op, zelfs zaken die niet onder de garantie vielen. Als kers op de taart stelden ze zelfs kosteloos een huurauto beschikbaar, omdat onze dochter helemaal uit Amsterdam moest komen. Wij schrijven niet snel een recensie, maar voor Auto Kempen maken we graag een uitzondering: een betrouwbaar autobedrijf met een topservice!

Aardig. Behulpzaam, meedenkend. Voor iedereen oog. Ook voor ons hondje. Die vonden ze denk ik het leukst.

gewoon tof

zoals gezegt, gewoon tof

Helder in communicatie, afspraken en prijs

Er wordt echt met je mee gedacht, heel vriendelijk en adequaat!

Goede ervaring

Mooie auto gekocht

Je wordt netjes behandeld.

Ze bellen eest wat er aan de hand is. Voor ze met het maken beginen. Je weet van te voren wat je kwijt ben. Wel zo fijn.

service

Vriendelijk personeel, prettig contact. Uitstekende service!

Wederom goed geholpen

Norbert en zijn team staan altijd klaar voor advies of reparatie. Ook voor een betrouwbare occasion kun je bij AutoKempen terecht.

Doen wat je zegt

Vlot geholpen

Geweldig geholpen door Norbert Ganzeboom bij het vinden van m’n eerste auto.

zeer ervaren monteurs en duidelijke uitleg van de kosten.

Er was geen lange wachttijd voor de autokeuring en de hele keuring duurde nog geen uur.

Weer snel, vriendelijk en goed geholpen!

We zijn het inmiddels gewend, maar ook nu weer snel en goed uit de brand geholpen. Dank, Esther, Norbert en team!

Vakkundig en klantvriendelijk bedrijf

Prettig om daar een auto te kopen

Mega service

Goede en gedegen service. Alle problemen opgelost zoals het hoort. We zijn super blij met de aankoop en de afhandeling van de kleine problemen zijn opgelost. Een woord: TOP BEDRIJF

Heel goed service

Eerste ervaring met het Autobedrijf is zeer positief bevallen. Zeer goede service en heel vriendelijk. Dankjewel.

Perfect!

Weer super goed geholpen. Hartelijk dank ook voor de service toen mijn auto helemaal stil viel!

Top geholpen door de eigenaar van deze zaak!

Deze garage is een aanrader! Top geholpen door de eigenaar van Autokempen

Doen wat ze beloven

In opdracht een auto gezocht voor ons Nú rijden we in een mooie Peugeot 2008 Erg blij mee top bedrijf Johan en Karen

Super service, eerlijkheid, alleen maar TOP!

Al jaren brengen wij onze auto’ voor o.a. onderhoud/ APK naar auto Kempen! Ook als we een andere auto willen kopen, doen wij dit bij Auto Kempen. De service is top, en er wordt altijd eerlijk verteld wat er aan de hand zou kunnen zijn met de auto, of wat er daadwerkelijk nodig is voor apk. Top team, top service!! Wij willen nooit meer ergens anders naar toe!!!

Kundig en vriendelijk

De auto's en de garage zien er goed uit. Er was goede uitleg over de auto die ik kocht. Je kon merken dat de verkoper hart heeft voor de zaak en de relatie met de koper serieus neemt.

Helemaal top

Ik woon voorbij Arnhem en rij voor Norbert en zijn team graag het stuk heen en weer. Altijd betrouwbare service en vriendelijk personeel. Je betaalt ook nooit meer dan noodzakelijk voor reparaties. Ik ben heel blij met Autokempen.

Altijd vriendelijk, altijd kloppend.

Zeer klant vriendelijk

Duidelijke communicatie en uitstekende service

Auto, die 278000 km heeft gelopen, weer helemaal in orde gemaakt: groot onderhoud, kapotte onderdelen vervangen en helemaal schoon van buiten en van binnen.

De Run 4301

5503LP Veldhoven