ik vond het een supee thuis behandeling en mooi resultaat

ik vond de behandeling goed thuis uit te voeren door de handige uitleg die je erbij krijgt je kunt het stap voor stap volgen Fijn in gebruik fijne structuren en me huid zag erna echt super mooi vol en gehydrateerd uit! Een echte boost

Perfecte oppepper voor mijn huid met super mooie glow!

De hometreatment is super fijn. Makkelijk in gebruik door de qr code die erbij zit. Alles is stap voor stap uitgelegd. Me huid voelt na de behandeling heel zacht aan en ziet er heel mooi uit. Minder lijntjes dus ik ben blij .Al bij al een super boost in deze tijd voor mijn huid! Ik heb er weer al 1 besteld om over een week of 3 er weer 1 te doen... Heerlijk !!

Ik ben gewoon verbaasd!

Eigenlijk had ik het al een beetje geaccepteerd, mijn huid is nou eenmaal zo... Niet mooi(i) en op z'n tijd waren ontstekingen. Ondanks de lockdown kreeg ik op afstand voedingsadvies en advies voor mijn huid. Daarbij kreeg ik de verzorging van Asap aangeraden, allemaal aangepast op mijn huid Binnen de kortste keren voelde mijn huid weer lekker aan en ik had niet eens de behoefte om er aan te zitten! Bovenop dat krijg ik van verschillende kanten complimenten over mijn huid. Angelique en haar team zijn top!

Super kwaliteit

Heerlijke treament. Als je de stappen volgt is het makkelijk om te volgen!. Geeft echt een boost voor je huid!

Deze behandeling is voor ervaring vatbaar

Hele fijne behandeling gehad mijn huid straalt en 'n heerlijke massage.

Zo goed als pijnvrij dankzij de Dreamshaper!

Na een ongeval een 3-tal jaar geleden en een operatie aan mijn bovenbeen waarbij een implantaat geplaatst werd, had ik af en toe toch nog last van pijn aan mijn been. Ook merkte ik dat de spieropbouw van dat been moeizaam verliep. Dankzij de Dreamshaper merk ik dat mijn spierkracht in dat been sterk toegenomen is en dat de pijn amper nog voorkomt!

Ongeëvenaard

Angelique en haar team werken op heel hoog niveau. De aanpak is super professioneel en kent zijn gelijke niet Ik sukkelde al een hele tijd met zware gezondheidsproblemen waardoor ik er precies 10 jaar ouder uit zag. Dankzij het behandeltraject bij Mooii waarbij zowel de binnenkant als mijn huid werden aangepakt voel ik me beter in mijn vel dan ooit. Ik had altijd last van precies een norse blik en dat is hélemaal weg. Ik ben echt suuuper dankbaar en het is de investering meer dan waard

Vriendelijk, professioneel en zeer kundig.

Een mooie salon waar ze veel kennis in huis hebben. De tijd voor je nemen voor een goed, persoonlijk advies en werken met fijne producten.

Above and beyond

Angelique was op de hoogte van mijn aanhoudende klachten nadat ik het covid virus had gehad en ze heeft mij erg geholpen door verder uit te zoeken welke extra vitamines /supplementen kunnen helpen bij het weer gezond maken van de longen. Ik ben een week geleden begonnen en merk al een verbetering. Het is de extra persoonlijke aandacht van haar en haar volledige team waardoor ik niets anders dan een 10 kan geven.

Zo blij mee!

Al jaren ben ik heel blij dat ik gekozen heb om mijn gezichts en lichaamdsbehandelingen bij Mooii By Angelique te laten doen. Ook de produkten ben ik gaan gebruiken waar ik heel tevreden over ben. Mijn huid is zó verbeterd! Ik krijg goed en professioneel advies. Ook de vriendelijkheid en gastvrijheid staan hoog in het vaandel. Helemaal Top!

Zelf heb ik veel huidproblemen denk aan rosacea, eczeem en een droge huid. Het team van Mooii by Angelique staat altijd super goed voor mij klaar, met de juiste producten, adviezen en behandelingen Ontzettend tevreden zeker een aanrader

Top behandeling en heel vriendelijk

Hee vee kennis van zaken en zeer vriendelijk! Fijne producten en opmerkelijke huidsverbetering

Prachtige salon, lieve kundige dames!

Heerlijke gezichtsbehandelingen gehad door Angela. Angela is heel kundige en lieve spontane meid. Na de behandeling is mijn huid mooi Verzorgd en ben ik weer helemaal zen!

Topzaak waar met veel passie wordt gewerkt

Mooi, professioneel team met veel liefde en kennis voor het vak. Ik voel me welkom en ben heel tevreden over de behandelingen maar ook zeker over de informatie qua voeding en lifestyle!

Super team❤

Altijd een heel warm welkom,je voelt je meteen thuis. Ze zijn ook altijd bereid je te helpen met wat voor vragen ook heel professioneel. Staan altijd open voor nieuwe ideeën en ontwikkelingen.Kortom toppertjes❤❤❤

Fantastische service

Ik voelde mij voor het eerst écht begrepen toen ik in gesprek ging met Angelique. Mijn huid voelde altijd droog en trekkerig, mede veroorzaakt door mijn Slerodermie. Mijn huid is zoveel verbetert, het straalt weer en leeft! Ik kan het iedereen aanraden. Van binnen, naar buiten werken; dat is hoe het voor mij moet zijn!

Super je komt hier in n warm nest terecht

Het team van Angelique geeft goed en eerlijk advies niets is deze dames te veel. De behandelingen worden op maat en in goed overleg met de klant gedaan er wordt je qua producten en behandeling niets opgedrongen. Het is altijd genieten en gezellig. Je gaat er zeker met n tevreden gevoel naar buiten het is voor mij altijd n feestje. Ik kijk altijd weet uit naar de volgende behandeling.

Pracht zaak met veel kennis in huis

Bij mooii bij Angelique voel je je altijd welkom. Ze nemen alle tijd voor je en geven veel uitleg. Het maakt niet uit waarvoor je komt, of het nu alleen producten zijn of een behandeling. Je krijgt altijd eerlijk advies.

She is the best!!!

Angelique en haar team zijn echt ongelooflijk goed op het gebied van huid verbetering. Ik ben al een paar jaar een trouwe klant en mijn huid is nog nooit zo goed geweest. She is the best!!!

Totale overgave

Het is heerlijk om een behandeling te ondergaan waarbij ik mezelf totaal kan overgeven wetende dat het altijd het perfecte resultaat zal geven die mijn huid op dat moment nodig heeft en verdient ! Absolute toppers zijn ze ...

Als je buiten kom voel je je idd mooi van binnen en van buiten!

Het is iedere keer een uitje voor mij, heerlijk ontspannend...super producten waarmee gewerkt wordt en op alle gebied veel kennis! Het is top!

Lieve mensen, deskundige hulp en mooie resultaten

Hier werken alleen maar lieve, deskundige en geïnteresseerde dames! Ben erg tevreden met de resultaten en supertrots op wat ik tot nu toe bereikt heb! Liefs, Renata

Heerlijk, altijd gezellig, knap er zo van op, ook mentaal, rust en relaxed ❤

Zeer deskundig en prettige omgang met de klant

Ben vriendelijk en deskundig te woord gestaan met een goede uitleg/advies over mijn vragen en behandeling.

Geweldig...

Iedere keer wordt mijn huid professioneel verzorgd en ze weten precies hoe ze je kunnen laten stralen. Het is een heerlijk verwen moment!

Vliegende Vaart 5 4537DH Terneuzen

0115 615066 / 06 4847 3043