Dikke 10

Ik heb een mooie rode Toyota Aygo voor mijn dochter gekocht, dit wilde ik als verrassing voor haar houden. Bij aflevering werd er heel leuk mee gespeeld om mijn plannetje waar te maken. Na aankoop was de auto binnen 5 dagen klaar om opgehaald te worden. Mijn dochter wist niet wat haar overkwam dit zag ze helemaal niet aankomen want wij gingen voor auto's “kijken”. De hele gang van zaken bij Garage van Gulik verdienen een dikke pluim. Zeker een ritje naar Vaassen waard. Garage van Gulik beschrijf ik als een autobedrijf met een hart, fijne mensen, sociaal gedreven en eerlijk “zaken” doen. De auto rijdt top bedankt voor alles!!

Betrouwbare garage

Heel blij met mijn nieuwe Volkswagen Polo! Dank jullie wel Garage Van Gulik. Vanaf het moment van binnenkomst tot aan de aflevering van de auto hebben jullie me prima geholpen. Alleen maar lof. Tot over een aantal jaar, als ik weer aan een nieuwe auto toe ben, want ik kom zeker terug en ik kan jullie aan iedereen die een andere auto zoekt aanbevelen! Hier is de klant echt nog koning.

Vakkundig en vriendelijk.

Vakkundig en vriendelijk geadviseerd wat betreft de aankoop, brede uitleg en opties mbt garantie en apk keuring. Bedankt voor de service, inmiddels 4 maanden veel plezier onderweg met mijn auto. Terug komen en aanraden zal ik zeker doen. (Koffie smaakt ook goed! :D)

een keer maar nooit meer.

Bij dit bedrijf een Toyota Aygo aan geschaft zonder inruil of garantie. na aanschaf was de airco defect, werkte het rechter portierruit niet en zat er niet eens een APK keuring op. Verder een Aygo met veel gebruikssporen die niet vermeld waren. Al met al een slechte ervaring.

Geachte heer, Naar aanleiding van uw review op klantevertellen.nl berichten wij u als volgt.   Conform uw verzoek hebben wij de nodige vragen van u telefonisch beantwoord voor aankoop en ons inziens ook op de manier zoals u (u bent immers ook auto dealer) de communicatie tussen twee bedrijven mag en kunt verwachten. U vroeg ons of de auto een nette is, ons inziens verkeert de auto in een goede en nette staat. Vaak hebben wij dit soort auto’s op voorraad en gezien de leeftijd van de auto (10 jaar oud) kan er niet verwacht worden dat er een auto wordt aangetroffen die altijd in de garage heeft gestaan en uitermate goed is onderhouden. Deze stadsauto’s zijn eigenlijk niet te vinden in complete nieuwstaat. Het kan gebeuren dat er een ruitschakelaar of een airconditioning niet volledig en optimaal functioneert.   Het bevreemdt ons daarnaast ten zeerste dat u aangeeft de auto zonder APK te hebben gekocht en dat dat u verbaast terwijl wij dit voor de koop met elkaar hebben besproken. Wij zijn van mening dat als twee autobedrijven onderling tot een verkoop komen het kopende autobedrijf niet de service mag en hoeft te verwachten die wij voor een particulier hanteren. Wij hebben hiervoor immers een handelsprijs afgesproken, op basis van zo mee.   U stelt daarnaast dat u de auto niet zou hebben gekocht indien u deze zelf had bekeken. Dit raakt voor ons dan ook kant noch wal aangezien u de auto zelf bij ons heeft opgehaald. (weliswaar twee werknemers, maar wij gaan er vanuit dat als zij werkzaam zijn bij een autobedrijf ook de kunde hebben om de auto te dubbelchecken voordat deze daadwerkelijk mee wordt genomen). Hieraan is geenszins voldaan en ons treft dan ook geen enkele blaam.  Wel zijn wij een autobedrijf dat zich erg focust op het afleveren van een goede auto. U had mij, voordat u deze review schreef, ook even kunnen bellen over dit misverstand. Dat hadden we dit op een normale en respectvolle manier met elkaar kunnen uitspreken. Indien u ons de kans niet gunt om dit als volwassen personen op te lossen dan zegt dat meer over u dan over ons. Als u mij op vrijdag direct had teruggebeld dan had u wat ons betreft de auto direct terug kunnen brengen en had u uw geld terug gekregen. Met vriendelijke groet, Garage van Gulik Team.

Topservice!!

Ik heb een prachtige Scoda Yeti gekocht, ook een trekhaak laten plaatsen. Nadat ik met de paardentrailer onderweg was bleek dat de turbo niet goed werkte. Dit werd keurig verholpen ondanks dat ik de auto zonder garantie had gekocht. Dus heel blij met deze topservice!

Ik raad jullie zeker aan bij anderen!

Vorige week een Renault Clio Estate gekocht bij Garage van Gulik. Ik ben super goed geholpen en ik ben super blij met mijn nieuwe auto! Garage van Gulik handelt alles netjes af. Ik raad jullie zeker aan bij anderen!

Vlot en betrouwbasr

Zeer welwillend en klantvriendelijk. Vlotte afhandeling en beslist niet duur. Denken mee met de (potentiële) klant. Komen deskundig over. En belangrijk: geen poeha.

Bedankt heren!

Fiat 500X Bedankt Garage van Gulik voor de goede hulp en het advies. Ik ben super blij met de aankoop van mijn nieuwe autootje. Nogmaals bedankt!

Snelle en goede service

Woensdag mijn auto opgehaald en zaterdag middag kreeg ik de auto niet aan. Na een telefoontje (auto aangekregen via de kabels) kon ik meteen bij ze terecht en werd er meteen een nieuwe accu ingezet. Super snelle en goede service.

Alles was goed en snel geregeld

Ik heb een Renault Megane Station gekocht bij Garage van Gulik in Vaassen. De medewerkers zijn zeer meedenkend en hebben mij goed geholpen. De inruil was snel besproken en alles wat goed en snel geregeld. Bedankt heren voor de goede hulp en de mooie auto. Ik raad garage van gulik zeker aan!

Nog net voldoende

Mijn nieuwe Seat Ibiza bevalt erg goed. De eerste contacten waren prettig. In de communicatie en in de aflevering waren punten die tegen vielen. Ze maakten reclame met bouwjaar 1/2014 en ergens helemaal onderaan stond bouwjaar 2013 model 2014. Ze maakten onterecht reclame met Bluetooth, USB en midden armsteun achter. Dit zit niet op de auto. De aflevering was misschien wat gehaast maar de afwerking had beter gekund Niet op het laatste moment op mijn aangeven nog een deur moeten poetsen en een plekje moeten bijwerken... Ik had een betere afleveringscontrole verwacht en gewenst. Dus als geheel nog net voldoende.

Beste Henk-Jan, Goed om te horen dat u tevreden bent met de aangekochte auto. Het betreft natuurlijk ook een hele mooie gebruikte Seat Ibiza met leuke opties. Wat betreft de opties en bouwjaar hebben wij dat na ons inzien al besproken voor verkoop, u heeft de auto uitgebreid kunnen bekijken en proefrijden. Zo zijn wij samen overeengekomen om de koopovereenkomst op te stellen en te tekenen. Wat betreft de aflevering klopt inderdaad, wij moesten op het laatste moment nog een deurtje poetsen dit niet omdat wij het niet gedaan hadden maar omdat het krasje er gewoon echt niet uit ging, wij hebben dit dus nogmaals geprobeerd te doen waar u bij was. Dit was voor ons natuurlijk ook zo omdat wij eigenlijk samen de aflevering zaterdag in gepland hadden maar dit voor u op het laatste moment niet uit kwam en we het snel vrijdag eind van de dag hebben gedaan. Uit eindelijk is het voor ons het belangrijkste dat de auto u goed bevalt. En wensen u natuurlijk veilige kilometers! Graag tot ziens. Mvg, Garage van Gulik Team.

Een echte aanrader!

Eind december bij dit bedrijf over gegaan tot online aankoop van mijn nieuwe Suzuki. Vanwege de huidige Corona maatregelen was het niet mogelijk om de showroom te bezoeken. Ik heb mail contact gehad en daarna hebben we via WhatsApp contact gehad met meerdere foto’s en filmpjes van de auto. Ook mijn inruil auto heb ik foto’s van gestuurd en zo hebben we de prijs besproken vervolgens is de auto bij mij thuis afgeleverd met een vrachtwagen en de inruil auto is mee terug gegaan. Hele eerlijke en goede gang van zaken, aanrader!

Vertrouwde garage om zaken mee te doen

Garage van Gulik is een garage waarmee je met een gerust hart zaken kunt doen. Goede communicatie en prima overleg. De afhandeling van zaken gebeurt op een zorgvuldige wijze. Dat geeft je vertrouwen. Met name in deze corona tijd. Bij de volgende aanschaf van een auto gaan we weer terug naar van garage van Gulik. Je wordt zeker niet in de steek gelaten. Een vertrouwd adres.

Een echte aanrader: Garage van Gulik

Een echte aanrader dit bedrijf. Garage van Gulik heeft een mooi aanbod aan auto's staan. Daarnaast zijn zij erg klantvriendelijk en denken ze goed met je mee. Ik heb daar een Dacia Sandero gekocht en ben hier super blij mee. Een echte aanrader dus!

Super goed en snel afgehandeld

Hier een Suzuki SX4 aangeschaft. De afhandeling en alles werd super goed en snel geregeld. Bedankt heren! Wat een top bedrijf.

Een fijne zaak waar ik een mooie Toyota Aygo heb aangeschaft

Super fijne zaak. Van de week heb ik hier een Toyota Aygo gekocht uit 2010. Deze auto rijdt op benzine, is 5 deurs en heeft een airco Mannen, bedankt voor de goede hulp en jullie goede advies! Ik raad het zeker aan hier je auto aan te schaffen!

Kundig!

Recent een Fiat Punto Evo aangeschaft bij Garage van Gulik. Netjes voorzien van onderhoudsboekje en de auto stond er mooi bij. Na wat te hebben onderhandeld over mijn oude auto uiteindelijk een proefrit gemaakt en besloten de auto te nemen incl een leuk garantiepakket. Na 2 weken hoorde ik een raar geluidje bij voornamelijk het passeren van kleine heuvels. Gebeld, viel niet onder de garantie maar ondanks dat toch de stabilisatorstang kosteloos vervangen. Heel fijn geholpen! Zijn nu al 8 maanden verder enop een verlichtingslampje na geen enkele problemen. Een aanrader!

Inmiddels 10 maanden geleden een Volkswagen fox gekocht bij dit bedrijf. Wegens gezinsuitbreiding terug gegaan voor een grotere auto, inmiddels hebben we de fox ingeruild op een Seat Ibiza Station bij Michel van Gulik. Zeer tevreden over de houding en inzet van de garage en medewerkers. Ga zo door! De volgende zal zeker weer bij jullie zijn. Gr. Fam. Wouters uit Apeldoorn.

Zeer tevreden over Garage van Gulik

Zeer klantvriendelijke mensen bij dit bedrijf! Ze hebben mij goed geadviseerd en geholpen met het kopen van mijn eerste auto! Ik raad het iedereen zeker aan om hier je auto te kopen.