Met faalangst in 1 keer geslaagd!

Rob heeft mij erg goed geholpen met vertrouwen krijgen in mijzelf achter het stuur. Ik begon met rij- en faalangst , maar Rob heeft mij geleerd rustig te blijven. Nu ben ik dankzij de fijne lessen in 1 keer geslaagd! Rob bedankt, het was gezellig! Groetjes Wytske

Super leuke en voooral hele goede lessen!

Enorm goede begeleiding en goed voorbereid het examen in gegaan!

Goede flexibele lessen!

Super fijne rijlessen en ook nog gezellig!

Rob van Rijcoach heeft mij in korte tijd geleerd om een zelfverzekerde chauffeur te worden! Altijd optimistisch, zelfs als ik het niet was. In 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs, dankzij Rob!

100% aanrader voor goede en gezellige rijlessen

Ik heb een super gezellige tijd gehad met Rob en heb elke les wel weer iets nieuws geleerd. Achteraf erg blij geweest met mijn keuze!

een hele goede rijschool

een erg fijne rijschool. Rob blijft altijd rustig en heeft veel geduld. hij bouwt ook veel zelfvertrouwen bij je op. hij leert je veel in een korte tijd een erg goede rijschool

Super goed!

Ik heb een super goede ervaring gehad bij Rijcoach. Ik kon elke week lessen en dat ging prima doordat Rob duidelijk les geeft. Hierdoor ben ik in 1x geslaagd voor mijn rijbewijs!

Drive anywhere!

Rob is very clear with explaining rules. And he was teaching me to be able to drive anywhere, not only to pass the test! This is very important since in practice that’s what you want to do, drive anywhere! Very recommended!

Super begeleiding! Kan iedereen Rijcoach aanraden

Met Rob raak je snel vertrouwd in de auto. Veel leerzame en gezellige kilometers samen gereden.

Super!!

Rob blijft altijd rustig, in wat voor een situatie dan ook! Heel fijn om mee te rijden! Goede communicatie via WhatsApp, e-mail en via zijn app! Fantastisch!

Met vertrouwen, lol en veilig mijn rijbewijs gehaald!

Via mijn zusje haar beste vriendin kwam ik bij Rob uit. Mij kennende ben ik een behoorlijke paniek zaaier en raak ik snel gestrest. Rob is hier onwijs goed op ingespeeld en wist me altijd op de juiste momenten goed te pushen om iets te doen, juist precies het laatste zetje wat ik nodig had zonder dat de paniek bij mij overnam. Tijdens de ritten voelde ik mij op mijn gemak. Er werden leuke gesprekken gevoerd, veel gelachen, duidelijke en goede instructies gegeven en er werd veel vertrouwen bij mij ingepraat. En zo af en toe een stop bij de Mac voor een ijsje maakte de ritjes geweldig! Nadat ik helaas mijn examen niet haalde ivm faalangst raadde Rob mij een faalangst examen aan. Nadat ik dit had gedaan, heb ik alle examens met flag en wimpel behaald! Ik zou Rob aan iedereen aanbevelen voor een fijne tijd om te leren rijden! Thanks Rob voor alle vertrouwen! Nu al bijna 6 jaartjes op de weg in een auto, nog steeds denkend aan de tips en trics die je mij leerde. Daniella

Fijne en duidelijke begeleiding

Het is heel fijn om bij Rob rijles te krijgen. Hij is een fijne instructeur en neemt echt de tijd voor je.

Altijd een fijne en goede sfeer in de auto waarin je goed kan leren

Fijne en gezellige lessen!

Rob is een hele gezellige en goede rijinstructeur. Ik vond het best spannend om in Amsterdam te gaan lessen, maar Rob heeft er voor gezorgd dat ik het met vlag en wimpel heb gehaald! Zou het iedereen aanraden!

Leert snel krijgt veel vertrouwen

Goeie les krijgt veel vertrouwen weet precies hoe die je iets moet uitleggen Top gewoon

Rob: geduldig, aardig & erg fijn!

Rob is een erg fijne rij instructeur. Hij heeft erg veel geduld, dus als je rijden spannend vindt, dan kan hij jou op een goede manier begeleiden. Ook is hij erg aardig en is het leuk om praatjes met hem te maken tussen het rijden door. Hij laat je op je gemak voelen, wat erg belangrijk is als je aan het auto rijden bent. Ik zou Rob zeker aanraden als rij instructeur!

Niks op aan te merken

Rob is een uitstekende rijcoach! Met zijn persoonlijke aanpak helpt hij je snel naar je rijbewijs toe. Tijdens de lessen was het gezellig, waardoor ik hier altijd naar uitkeek. Hartstikke bedankt!

Super fijne en leuke rijlessen!

Ik heb een hele goede ervaring met Rijcoach gehad. De rijlessen waren altijd relaxed, duidelijk en er hing altijd een fijne sfeer. Rob is heel begripvol en behulpzaam waardoor je je nooit opgejaagd voelt. Dit is volgens mij de beste aanpak om iemand iets nieuws te leren en om zo snel mogelijk je rijbewijs te behalen. Ook kon er altijd om mijn lastige rooster heen gepland worden. De rijlessen voelde voor mij als een gezellig uurtje waarin ik óók nog veel leerde, in plaats van een ‘verplichte les’.

Kwaliteit

Heel veel geleerd over auto rijden en in een keer kunnen slagen!

gezellige en goede lessen

tijdens mijn rijlessen was het altijd gezellig, en Rob kan heel goed rust overbrengen dat je niet snel zenuwachtig werd.

Heel fijn en vertrouwd

Toen ik begon met minn rijlessen had ik eerst een andere instructeur. Bij hem voelde ik me totaal niet op mijn gemak en ben ik uiteindelijk overgestapt naar een andere instructeur en kwam ik bij Rob uit. Hij heeft mij al mijn zelfvertrouwen weer teruggeven en stoomde mij perfect klaar voor mijn examens. Al met al was ik heel blij met rob en heb ik nu al bijna 2 jaar mijn rijbewijs en ben ik er nog elke dag blij.

Goede rijschool met veel geduld en ervaring

Rob heeft geduld, heeel veel geduld. Dat is erg fijn bij snelle- en minder snelle leerlingen. Zijn begeleiding is rustig en duidelijk en hij kijkt goed naar wat zijn leerling nodig heeft. De sfeer was altijd goed en Rob is altijd in voor een gebbetje. Hoewel hij je soms ook wel flink op je kop kan geven, maar dat zorgt ervoor dat je het geen tweede keer doet :). Hij is erg flexibel wat betreft ophalen en afzetten, wat mij een hoop reistijd heeft gescheeld. Ik zou deze rijschool zeker weten aanraden!

Veel genoten en vooral veel geleerd! :)

Ik ben gewisseld van rij instructeur halverwege mijn lessen naar Rob. Sinds Rob ben ik veel sneller gaan leren en beleefde ik veel meer plezier in mn lessen. Hij zorgt voor gezelligheid tijdens de les maar pakt ook goed aan als er iets geleerd moet worden. Het is de goede balans.

Enorme goede rijschool!

Enorm goede rijschool! Leert je goed rijden!

Over Rijcoach.com

RIJLES GEBIED Wij geven rijles in de regio Zuid Kennemerland en Amsterdam. ONZE AANPAK Tijdens je rijopleiding bouwen we meerdere toetsmomenten in. Zo krijg je te maken met verschillende instructeurs naast je. Voordeel is dat je je meer op je gemak voelt met die onbekende examinator naast je op je examen. SPECIALISATIE Onze rijschool is ook een erkende rijschool met oog voor autisme en AD(H)D, faalangst en rijangst. In het kort; iedereen kan bij ons zijn autorijbewijs halen al duurt het soms wat langer. VOEL JE THUIS BIJ DE RIJCOACH Hierbij nodigen wij jou uit om de meest recente recensies te lezen op RIJSCHOOLSCORE, op Google en op onze homepage “WAT OUD-LEERLINGEN ZEGGEN”. Zeker weten dat ook jij je thuis voelt bij ons.