Geslaagd!!

Ik heb super fijne lessen gehad, en ben nu lekker geslaagd

Erg fijne instructeurs

Sezer en Rob hebben erg veel energie en tijd in mijn rijlessen gestoken met het resultaat dat ik mijn rijbewijs gehaald heb, dit ging op een erg fijne manier met veel geduld! Ik zou rijcoach zeker aanraden!

Hele fijne lessen

Ik heb heel veel geleerd en ik werd op een goede manier begeleid naar het examen.

Veel aandacht en meedenkend

Absolute aanrader

Super fijne lessen gehad bij Rob en Sezer. Goede begeleiding, flexibel met plannen en altijd relaxed als er wat mis gaat. Absolute aanrader!

Beste hulp geboden en met succes!

Super lessen aangeboden, en lekker snel geslaagd. Top ervaring gehad!

Deze week geslaagd voor mijn rijbewijs! Ik heb een hele fijne tijd gehad met de rijlessen. Rob legt alles rustig uit en geeft goede tips. Bedankt Rob!!

Beste keuze.

Ik zat eerst bij een andere rijschool (Rijles.nl) Ik werd hier meer behandeld als een nummer dan een daadwerkelijke klant. Ik leerde amper wat en er was amper tot vrijwel geen interesse van de rij instructeur om mij ook maar iets bij te brengen als het aankwam op veilig en zelfstandig rijden. Ik heb toen de keuze gemaakt om te veranderen van rijschool en dat was de beste die ik kon maken. Ik heb een top rij instructeur gehad en ben in een keer geslaagd. Dit was mij absoluut niet gelukt bij mijn oude rijschool en ben daarom ook erg dankbaar voor alle moeite en medewerking van rijcoach. Ik zou ze aan iedereen kunnen aanraden.

Top Rijschool

Hele fijne tijd gehad, zowel met Rob als met Sezer. Veel geleerd en super leuke gesprekken gehad achter het stuur. Sezer wil ik ook erg bedanken voor de laatste maanden! Ontzettend fijne ritten gereden en gelukkig mijn praktijk in een keer kunnen halen. Dankjewel heren !

Rob is een rustige en geduldige rijinstructeur, dat vond ik erg prettig.

De rijlessen werden aangepast op mijn tempo en Rob bleef altijd rustig en had geduld. Ook waren zijn aanwijzingen duidelijk en door de vele herhalingen kon ik het goed onthouden. Ik zou deze rijschool zeker aanraden!

Super begeleiding

Afgelopen jaar ben ik begonnen bij Rob en vervolgens doorgegaan bij Sezer. Beide zijn echt mannen met ervaring die mij alles duidelijk hebben geleerd! Ik zou dit iedereen dan ook aanraden die nog geen rijbewijs heeft.

Super !!!!

Super leuk en leerzaam! Super bedankt Rob!

Supper goedd!

Enorm leuk en super leerzamer, leggen alles duidelijk uit en je leert snel zelfstandig auto rijden!

Heeel erg leuk!

Leuker en leerzamer dan dit kan niet, heel erg bedankt Rob!

Beste rijschool van Nederland!!!

Altijd zin in de volgende les. Alles snel gehaald.

Veel gedult en je leert snel.

Dit is zeker één van de betere rijscholen in de omgeving. Ga niet rotzooien met ANWB of ergens anders. Dat is het geld niet waard. Bij RIJCOACH word je persoonlijk geholpen en leer je snel zelfstandig autorijden tegen een lage prijs.

Perfect leren rijden door een geweldige instructeur.

Bij RijCoach heb ik onlangs mijn rijbewijs gehaald onder begeleiding van instructeur Rob Nijdam. Ik kan niks anders zeggen dan dat ik fantastisch begeleid ben door hem en het bovendien een super aardige en gezellige man is. Ik zou RijCoach aan iedereen aanraden, echt 10/10!

Super goede rijlessen, waarvan je snel en duidelijk leert.

Goede rijlessen die duidelijk zijn en waarvan je snel leert.

Heel erg tevreden over de lessen

Ik heb enorm veel geleerd van de lessen van Rob. Het autorijden leek mij altijd doodeng, maar door te blijven oefenen en de goede tips van Rob heb ik mijn rijbewijs met zelfvertrouwen gehaald. Ik raad iedereen deze lessen van Rijcoach aan!

Begeleiding op maat

In 24 rijlessen geslaagd. Goede begeleiding, communicatief goed en prettig. In één keer geslaagd ondanks faalangst. Heb gebruik gemaakt van de tussentijdse toets die vrijstelling voor bijzondere verrichtingen heeft opgeleverd. Ook handige app waar ik alle theorie in heb geleerd. Instructeurs Rob en Sezer, waar ik het meeste les van heb gehad waren geduldig en hielden me goed scherp. Erg fijne instructeurs om les van te krijgen.

Op mijn gemak, met duidelijke instructies

Ik heb mij zeer comfortabel gevoeld niet opgejaagd of onzeker zodra ik een fout maak.

Super rijschool, flexibel en uitdagend!

De eerste helft van mijn rijopleiding heb ik bij Rob gereden. Hij blijft altijd rustig, is vriendelijk en altijd in voor een gezellig praatje. Hij bouwt de vaardigheden op een aan jou aangepast tempo op. Toen de basis er eenmaal was ben ik gaan toe werken naar mijn examen met Sezer. Een leuke en grappige man die veel feedback geeft. Veel positief maar ook ‘negatief’ waar verbetering kan. Ik heb mijn rijbewijs in 1 keer gehaald met ca. 38 uur aan lessen. Ik heb het als top ervaren!

Veel geleerd en zelfvertrouwen gekregen door de lessen bij rijcoach!

Ik heb de lessen bij Rob als heel fijn en goed ervaren. Op moeilijke momenten blijft hij rustig en helpt hij waar nodig. Ook heb ik door Rob meer zelfvertrouwen gekregen op de weg, waar ik eerst best moeite mee had. Kortom een echte aanrader wat mij betreft!

Geweldige rijlessen van een geweldige instructeur

Altijd een hele fijne sfeer in de auto, Rob is duidelijk en zorgt er voor dat je goed je examen in gaat. Ik kan niks negatiefs opschrijven, en ik raad deze rijschool aan iedereen aan!

Hele goeie Rijcoach

Rob is een hele fijne Rijcoach. Hij heeft al het geduld van de hele wereld. Veel plezier gehad met zijn rijlessen.

Over Rijcoach.com

RIJLES GEBIED Wij geven rijles in de regio Zuid Kennemerland en Amsterdam. ONZE AANPAK Tijdens je rijopleiding bouwen we meerdere toetsmomenten in. Zo krijg je te maken met verschillende instructeurs naast je. Voordeel is dat je je meer op je gemak voelt met die onbekende examinator naast je op je examen. SPECIALISATIE Onze rijschool is ook een erkende rijschool met oog voor autisme en AD(H)D, faalangst en rijangst. In het kort; iedereen kan bij ons zijn autorijbewijs halen al duurt het soms wat langer. VOEL JE THUIS BIJ DE RIJCOACH Hierbij nodigen wij jou uit om de meest recente recensies te lezen op RIJSCHOOLSCORE, op Google en op onze homepage “WAT OUD-LEERLINGEN ZEGGEN”. Zeker weten dat ook jij je thuis voelt bij ons.