Super !!!!

Super leuk en leerzaam! Super bedankt Rob!

Supper goedd!

Enorm leuk en super leerzamer, leggen alles duidelijk uit en je leert snel zelfstandig auto rijden!

Heeel erg leuk!

Leuker en leerzamer dan dit kan niet, heel erg bedankt Rob!

Beste rijschool van Nederland!!!

Altijd zin in de volgende les. Alles snel gehaald.

Veel gedult en je leert snel.

Dit is zeker één van de betere rijscholen in de omgeving. Ga niet rotzooien met ANWB of ergens anders. Dat is het geld niet waard. Bij RIJCOACH word je persoonlijk geholpen en leer je snel zelfstandig autorijden tegen een lage prijs.

Perfect leren rijden door een geweldige instructeur.

Bij RijCoach heb ik onlangs mijn rijbewijs gehaald onder begeleiding van instructeur Rob Nijdam. Ik kan niks anders zeggen dan dat ik fantastisch begeleid ben door hem en het bovendien een super aardige en gezellige man is. Ik zou RijCoach aan iedereen aanraden, echt 10/10!

Super goede rijlessen, waarvan je snel en duidelijk leert.

Goede rijlessen die duidelijk zijn en waarvan je snel leert.

Heel erg tevreden over de lessen

Ik heb enorm veel geleerd van de lessen van Rob. Het autorijden leek mij altijd doodeng, maar door te blijven oefenen en de goede tips van Rob heb ik mijn rijbewijs met zelfvertrouwen gehaald. Ik raad iedereen deze lessen van Rijcoach aan!

Begeleiding op maat

In 24 rijlessen geslaagd. Goede begeleiding, communicatief goed en prettig. In één keer geslaagd ondanks faalangst. Heb gebruik gemaakt van de tussentijdse toets die vrijstelling voor bijzondere verrichtingen heeft opgeleverd. Ook handige app waar ik alle theorie in heb geleerd. Instructeurs Rob en Sezer, waar ik het meeste les van heb gehad waren geduldig en hielden me goed scherp. Erg fijne instructeurs om les van te krijgen.

Op mijn gemak, met duidelijke instructies

Ik heb mij zeer comfortabel gevoeld niet opgejaagd of onzeker zodra ik een fout maak.

Super rijschool, flexibel en uitdagend!

De eerste helft van mijn rijopleiding heb ik bij Rob gereden. Hij blijft altijd rustig, is vriendelijk en altijd in voor een gezellig praatje. Hij bouwt de vaardigheden op een aan jou aangepast tempo op. Toen de basis er eenmaal was ben ik gaan toe werken naar mijn examen met Sezer. Een leuke en grappige man die veel feedback geeft. Veel positief maar ook ‘negatief’ waar verbetering kan. Ik heb mijn rijbewijs in 1 keer gehaald met ca. 38 uur aan lessen. Ik heb het als top ervaren!

Veel geleerd en zelfvertrouwen gekregen door de lessen bij rijcoach!

Ik heb de lessen bij Rob als heel fijn en goed ervaren. Op moeilijke momenten blijft hij rustig en helpt hij waar nodig. Ook heb ik door Rob meer zelfvertrouwen gekregen op de weg, waar ik eerst best moeite mee had. Kortom een echte aanrader wat mij betreft!

Geweldige rijlessen van een geweldige instructeur

Altijd een hele fijne sfeer in de auto, Rob is duidelijk en zorgt er voor dat je goed je examen in gaat. Ik kan niks negatiefs opschrijven, en ik raad deze rijschool aan iedereen aan!

Hele goeie Rijcoach

Rob is een hele fijne Rijcoach. Hij heeft al het geduld van de hele wereld. Veel plezier gehad met zijn rijlessen.

Met faalangst in 1 keer geslaagd!

Rob heeft mij erg goed geholpen met vertrouwen krijgen in mijzelf achter het stuur. Ik begon met rij- en faalangst , maar Rob heeft mij geleerd rustig te blijven. Nu ben ik dankzij de fijne lessen in 1 keer geslaagd! Rob bedankt, het was gezellig! Groetjes Wytske

Super!

Super leuke en voooral hele goede lessen!

Enorm goede begeleiding en goed voorbereid het examen in gegaan!

Goede flexibele lessen!

Super fijne rijlessen en ook nog gezellig!

Rob van Rijcoach heeft mij in korte tijd geleerd om een zelfverzekerde chauffeur te worden! Altijd optimistisch, zelfs als ik het niet was. In 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs, dankzij Rob!

100% aanrader voor goede en gezellige rijlessen

Ik heb een super gezellige tijd gehad met Rob en heb elke les wel weer iets nieuws geleerd. Achteraf erg blij geweest met mijn keuze!

een hele goede rijschool

een erg fijne rijschool. Rob blijft altijd rustig en heeft veel geduld. hij bouwt ook veel zelfvertrouwen bij je op. hij leert je veel in een korte tijd een erg goede rijschool

Super goed!

Ik heb een super goede ervaring gehad bij Rijcoach. Ik kon elke week lessen en dat ging prima doordat Rob duidelijk les geeft. Hierdoor ben ik in 1x geslaagd voor mijn rijbewijs!

Drive anywhere!

Rob is very clear with explaining rules. And he was teaching me to be able to drive anywhere, not only to pass the test! This is very important since in practice that’s what you want to do, drive anywhere! Very recommended!

Super begeleiding! Kan iedereen Rijcoach aanraden

Met Rob raak je snel vertrouwd in de auto. Veel leerzame en gezellige kilometers samen gereden.

Super!!

Rob blijft altijd rustig, in wat voor een situatie dan ook! Heel fijn om mee te rijden! Goede communicatie via WhatsApp, e-mail en via zijn app! Fantastisch!

Met vertrouwen, lol en veilig mijn rijbewijs gehaald!

Via mijn zusje haar beste vriendin kwam ik bij Rob uit. Mij kennende ben ik een behoorlijke paniek zaaier en raak ik snel gestrest. Rob is hier onwijs goed op ingespeeld en wist me altijd op de juiste momenten goed te pushen om iets te doen, juist precies het laatste zetje wat ik nodig had zonder dat de paniek bij mij overnam. Tijdens de ritten voelde ik mij op mijn gemak. Er werden leuke gesprekken gevoerd, veel gelachen, duidelijke en goede instructies gegeven en er werd veel vertrouwen bij mij ingepraat. En zo af en toe een stop bij de Mac voor een ijsje maakte de ritjes geweldig! Nadat ik helaas mijn examen niet haalde ivm faalangst raadde Rob mij een faalangst examen aan. Nadat ik dit had gedaan, heb ik alle examens met flag en wimpel behaald! Ik zou Rob aan iedereen aanbevelen voor een fijne tijd om te leren rijden! Thanks Rob voor alle vertrouwen! Nu al bijna 6 jaartjes op de weg in een auto, nog steeds denkend aan de tips en trics die je mij leerde. Daniella

Over Rijcoach.com

RIJLES GEBIED Wij geven rijles in de regio Zuid Kennemerland en Amsterdam. ONZE AANPAK Tijdens je rijopleiding bouwen we meerdere toetsmomenten in. Zo krijg je te maken met verschillende instructeurs naast je. Voordeel is dat je je meer op je gemak voelt met die onbekende examinator naast je op je examen. SPECIALISATIE Onze rijschool is ook een erkende rijschool met oog voor autisme en AD(H)D, faalangst en rijangst. In het kort; iedereen kan bij ons zijn autorijbewijs halen al duurt het soms wat langer. VOEL JE THUIS BIJ DE RIJCOACH Hierbij nodigen wij jou uit om de meest recente recensies te lezen op RIJSCHOOLSCORE, op Google en op onze homepage “WAT OUD-LEERLINGEN ZEGGEN”. Zeker weten dat ook jij je thuis voelt bij ons.