Goede rijschool, heel goed plansysteem

Goede rijschool, ze hebben een handige app waarin je lessen kan plannen, scheelt een hoop gedoe.

Het was gewoon goed

Ze deden wat moest fijne sfeer bij Rob in de auto en goed voorbereid voor het examen.

Leerzame en gezellige rijlessen.

Door de rijcoach heb ik echt goed leren rijden en al met al was het een zeer leuke ervaring.

Uitstekende rijschool

Erg goede, vriendelijke en eerlijke instructeur die de tijd voor je neemt en echt met je gaat stampen op punten die nog tegenvallen totdat je ze automatisch uitvoert, hierdoor ging het examen vloeiend :)

Snelle progressie en goede instructeurs

Ik wist al snel wat er van mij werd verwacht en waar ik aan moest werken. Hierdoor gingen de lessen erg vlot en was elke les ook weer leerzaam

Vertrouwd

Van huilend een proefles ingaan, naar lachend mijn rijbewijs halen! Door angsten durfde ik niet te rijden. Elke rijinstructeur van rijcoach, weet jou een veilig gevoel te geven. Fouten maken mag en is niet erg. Het is zeker een aanrader om hier te gaan lessen. (Ook met angsten) Niet twijfelen maar doen!

Duidelijk, rustig, ervaren en gezellig.

Rob bied een fijne leeromgeving aan waarbij hij je op een rustige en duidelijke manier leert autorijden.

Goeie lessen. Veel vrijheid met het inplannen er van. Duidelijke en vooral ervaren instructeur die alles haarfijn uitlegt. Al met al een hele goeie ervaring, zeker een aanrader dus!

Gezellig mijn rijexamen gehaald

Ik heb samen met Rob een gezellige tijd gehad in de auto. Hij bleef rustig wanneer er iets fout ging of minder goed ging en heeft me veel geleerd!

Top rijschool!

Ik ben begonnen met lessen bij Rob en daarna bij Desevio. Beide super professioneel en vriendelijk. Desevio is super aardig en helpt je met zelfvertrouwen. Kan me geen betere rijschool indenken.

Met vertrouwen goed en veilig leren rijden!

Rob leert je met rust en vertrouwen te rijden, elke les leer je snel steeds meer en bouw je zelfvertrouwen op om zelfstandig te kunnen rijden. Okal maak jezelf als leerling fouten hij corigeerd met kalmte en laat zien wat er eventueel beter kon op een fijne manier. Je krijgt geen gevoel van falen en juist gefocust op goede/eerlijke feedback. Wat mij betreft een hele fijne rijschool.

Heel fijn en vlot

Hele fijne lessen en leuke instructeurs. Geduldig tijdens het rijden en telkens goede feedback. Ik ben heel tevreden met hoe alle rijlessen verliepen.

Hele fijne rijlessen gehad bij Rob!

Ik voelde me erg veilig in de auto naast de instructeur. Je leert heel snel en veilig auto rijden. Zeker een aanrader dus!

Super goede rijschool, in weinig lessen mijn rijbewijs gehaald.

Fijne rijschool met met erg gast vrij personeel. Ze plannen je examen in zodra je er klaar voor bent. En laten je niet meer lessen kopen dan nodig is.

Top!!

Top!!

Goed opgeleid naar het examen!

Rijcoach geeft goede feedback tijdens het rijden, zodat er altijd verbeterpunten zijn. Ervaren instructeurs en helpen waar nodig!

Toppp!

Vanaf het begin een goed gevoel over de instructeurs. Ze doen echt het gene wat het beste past bij jouw en passen de lessen hier op aan. Goede tips altijd na de lessen waar je verder aan werkt elke les waardoor je echt voelt dat je groeit in je rijopleiding. Kortom de perfecte rijschool.

Heel erg fijn en een zeer goede rijopleiding

Heel erg fijne instructeurs, denken altijd met je mee en doen echt het gene wat het beste past bij jouw. Kortom hele goede ervaring en geeft een top resultaat

Veel en snel geleerd

Veel geleerd en Rob geeft goeie vertrouwen!

leerzaam en leuk

leuke rijschool met aardige instructeurs, in 1x geslaagd met de hulp van rob en desevio. zeker een aanrader :)

Heel goede en fijne rij ervaringen

Ik heb altijd hele goede lessen gehad van sezer. Maar wat houd goed nou in? Een goede les houd voor mij in: Zeer informatief, opbouwende coaching, geduldigheid en natuurlijk ook een gezellig gesprek! Ik zou deze rijschool zeker aanraden vanwege deze redenen en mijn ervaringen. Heel erg bedankt rijcoach!

Ik heb de rijlessen als prettig en erg leerzaam ervaren

Mijn ervaring was heel erg goed. Ik heb erg veel geleerd van Rob. Rob heeft mij geleerd met rust en zelfvertrouwen te gaan rijden. Alle lessen vond ik erg prettig en fijn. Ik heb geen slecht woord te zeggen over de rijlessen. Super ervaring!

Geslaagd!

Hele fijne lessen gehad met Rob en Sezer. Goede en duidelijke begeleiding en veel mogen leren. Aanrader!!

Super leuke en fijne rijinstructeur! Hij heeft me ontzettend veel geholpen en zou rijcoach zeker aanraden!

Over Rijcoach.com

RIJLES GEBIED Wij geven rijles in de regio Zuid Kennemerland en Amsterdam. ONZE AANPAK Tijdens je rijopleiding bouwen we meerdere toetsmomenten in. Zo krijg je te maken met verschillende instructeurs naast je. Voordeel is dat je je meer op je gemak voelt met die onbekende examinator naast je op je examen. SPECIALISATIE Onze rijschool is ook een erkende rijschool met oog voor autisme en AD(H)D, faalangst en rijangst. In het kort; iedereen kan bij ons zijn autorijbewijs halen al duurt het soms wat langer. VOEL JE THUIS BIJ DE RIJCOACH Hierbij nodigen wij jou uit om de meest recente recensies te lezen op RIJSCHOOLSCORE, op Google en op onze homepage “WAT OUD-LEERLINGEN ZEGGEN”. Zeker weten dat ook jij je thuis voelt bij ons.