Rustig en gedegen geholpen

Erg goed geholpen en duidelijk in de communicatie. Heel fijn!

• Geholpen door: Mr. Drs. J.H. (Jacolien) Hofman – de Jong

Goed geholpen door Jacolien Hofman - De Jong Zij is zeker een aanrader Goed advies deskundigheid en zeer betrokken bij de zaak Ik ben zeer tevreden M.vg G Brakels

Deskundig, laagdrempelig en scherp

Dianne heeft mij/ons deskundig bijgestaan in een geschil rondom een erfdienstbaarheid (recht van overpad). Zowel in de eerste aanleg (Rechtbank) als in het hoger beroep (Gerechtshof). Beide zaken hebben we gewonnen! Haar professionele houding en persoonlijke aanpak geeft een laagdrempelig en betrokken gevoel. Dat is erg fijn wanneer je niet elke dag te maken hebt met bewandelen van juridische wegen. Dianne bedankt! Ik raad het kantoor Atrium zeer zeker aan!

Vriendelijk,vakbekwaam,laagdrempelig.

Bijzonder hartelijke samenwerking. Zeer aan te bevelen.Mochten we in de toekomst weer een advocaat nodig hebben, weer terug naar Atrium advacaten !

Top Advocaat

Weet waar ze aan begint en is open eerlijk, geeft goed advies en weet duidelijk waar ze over praat, ja ik ben heel blij met mijn advocaat en ik kan een ieder haar aanraden.

geweldige advocaten kantoor

ik heb mij enorm gesteunt en gehoort gevoeld bij Atrium advocaten. mevr kruidhof is een zeer vriendelijk en begripvolle en zeer goede advocaat. heb er nog geen dag spijt van gehad dat ik deze advocaten kantoor gevraagd heb, om mij te steunen. zowel persoonlijk als telefonisch en mail contact is geweldig. ik ben zowel, mevr kruidhof, als het hele kantoor Atrium enorm dankbaar voor hun steun en heb veel respect en bewonderingen voor hun. het is zeer zeker een aanrader. ben hun echt ontzettend dankbaar.

• Geholpen door: Mr. E.D. (Dianne) Kruidhof – Dijk

Professioneel, gedegen en betrouwbaar advocatenkantoor.

De betrokkenheid en benaderbaarheid heb ik als zeer prettig ervaren. Daadkrachtig, scherp inzicht en een goed gevoel voor de finesses van wat er allemaal speelt. Het geeft je steun, vertrouwen en inzicht. Ik heb Jacolien Hofman ervaren als een deskundige, empathische, doortastende, effectieve en efficiënte advocate waarmee ik prettig heb samengewerkt.

• Geholpen door: Mr. Drs. J.H. (Jacolien) Hofman – de Jong

Ik heb mijn advocaat ervaren als een vrouw met enorm veel kennis en daadkracht. Ze bleef ook mijn standpunt volgen maar gaf ook aan waarin ik kon verbeteren. Ik ben daarom ook zeer tevreden over haar voorbereiding van de zaak. Ze was over vanalles op de hoogte en maakte zich hard voor haar cliënt. Dit uitte zich in een positieve uitspraak van de rechter.

Uitstekende en verbonden advocatenkantoor

Voor iedereen aan te raden Zijn erg medelevend en doen er alles aan om je te helpen en de zaak tot een goed einde te brengen

• Geholpen door: Mr. E.D. (Dianne) Kruidhof – Dijk

Snelle reactie, accuraat, professionals, duidelijke adviezen

Zaak werd snel opgepakt, praktische aanpak met goede, duidelijke en eerlijke adviezen. Goede kennis van zaken. Betrokken en denken echt mee.

Positief en erg dankbaar

Ik ben erg goed geholpen. Dianne komt haar afspraken na en heeft veel verstand van zaken. Bij afwezigheid van Dianne pakken haar collega’s de zaken net zo gemakkelijk op. Ze geeft je ook echt het gevoel dat je niet alleen staat, in alle narigheid. Ik beveel Dianne zeker aan!

• Geholpen door: Mr. E.D. (Dianne) Kruidhof – Dijk

Super geholpen en zéér meedenkend

Zéér prettig ontvangst,super meedenkend en zeer vriendelijk gewoon top.en zou het zéér aanbevelen.

• Geholpen door: Mr. E.D. (Dianne) Kruidhof – Dijk

Goed overleg en goeie communicatie. Heb een prettige en goeie samenwerking gehad.

Zeer kundig en vertrouwd

Vond het erg fijn samenwerken en voelde me snel op mijn gemak met de advocaat ondanks de rottige situatie.

Uitstekende dienstverlening.

Prettige manier van communiceren, komen afspraken na. Vriendelijk. Kortom een 10!!

Goede hulp gehad.

Hele goede hulp en betrokkenheid gevoeld.

• Geholpen door: Mr. Drs. J.H. (Jacolien) Hofman – de Jong

Mijn ervaring met Atrium heb ik als zeer positief ervaren. Een luisterend oor, goed inlezen in de zaak en de goede voorbereiding voor de zaak zijn als zeer goed te melden. Ik ben zeer tevreden met de hulp en kundigheid van Jacolien Hofman.

Over Advocaatscore.nl