Goed ervaren.

Voor mij was het een goede ervaring. Er is uiteindelijk goed gehandeld! Het was eerst een strijd, maar uiteindelijk is de strijd gewonnen!

• Geholpen door: Mr. Drs. J.H. (Jacolien) Hofman – de Jong

Prettige ervaring, goede en duidelijke communicatie.

• Geholpen door: Mr. Drs. J.H. (Jacolien) Hofman – de Jong

Ondanks dat het een lang proces was ben ik goed geholpen door Jacolien. En met veel succes.

Uitstekende advocaat

Hele fijne en goede advocaat,heeft mij geweldig geholpen met mijn problemen die nu opgelost zijn. Duidelijk en transparant. Marco

Uitstekende begeleiding en professioneel

In de loop der jaren contact gehad met advocaat Jacolien Hofman omtrent familiezaken. Altijd goede ondersteuning gehad en Jacolien Hofman denkt goed met je mee. Prettig en professioneel contact. Atrium advocaten raad ik zeker aan.

Deskundig en betrokken

Atrium Advocaten heeft ons In een ruim anderhalf jaar durend conflict bijgestaan. Advocaat Dianne heeft ons rustig en vriendelijk begeleid in een voor ons zeer moeilijke tijd. Dit heeft bij ons veel onrust en spanning weggenomen. Haar deskundigheid, betrokkenheid, redelijkheid en inlevingsvermogen hebben op ons een diepe indruk gemaakt. Op vragen is altijd door haar en het gehele team adequaat gereageerd. Uiteindelijk zijn de 2 gevoerde rechtszaken voor ons positief uitgevallen. Wij zijn Dianne uiterst dankbaar voor haar inzet, wij kunnen Atrium Advocaten van harte aanbevelen.

Vakkundig en betrokken

Ik wou graag de erkenning vernietigd hebben en toen dit voor het gerecht kwam werd dit afgewezen. Natuurlijk was ik erg teleurgesteld maar Dianne Kruidhof zag dit en nam mij nog even apart. Ze was erg begripvol en vriendelijk en adviseerde me met een plan b. Inmiddels is de erkenning al vernietigd en dit allemaal in korte tijd. Mijn ervaring was dus een top ervaring. Het contact verliep snel en correct en daarnaast vriendelijk en betrokken. Bedankt Atrium advocaten en met name dus Dianne Kruidhof!

Heel erg prettig.

Mevrouw Kruithof dacht met mij mee en ondersteunde mij goed. Prettig in omgang en legt alles netjes uit. Erg fijne ervaring.

Duidelijk, behulpzaam.

Duidelijk wat ze zegt, maakt de klant rustig, ondanks dat het lang duurde, niet van mijn kant maar van de tegenpartij. Ze had altijd tijd voor mij. Echt geweldige advocaat.

Fijn geregeld

Prettige en vriendelijke mensen die je meteen de indruk geven dat ze je gaan helpen. En dat vervolgens ook doen.

• Geholpen door: Mr. Drs. J.H. (Jacolien) Hofman – de Jong

Blij met Jacolien van Atrium advocaten.

Ik ben hier niet goed in maar ik ben blij dat mevrouw Hofman ons heeft bijgestaan. Wij hadden een conflict met de buurvrouw over onze heg. Mevrouw Hofman heeft ons terzijde gestaan en verteld wat we konden verwachten. Wij waren (en zijn) blij met haar :)

Hele goede ervaring

Mijn ervaring is zeer goed, Ben goed geholpen en alles werd duidelijk aan gegeven via de mail. Ook de telefonische contacten waren fijn en werd gerust gesteld op moeilijke momenten. Ik zou mevrouw kruidhof zeker aanraden als advocate.

• Geholpen door: Mr. E.D. (Dianne) Kruidhof – Dijk

Klantvriendelijk en met kennisvan zaken

Er wordt ruimschoots de tijd genomen bij de intake en er is een goede voorbereiding vooraf. De mogelijkheden en valkuilen worden op basis van jnformatie in het dossier uitvoerig besproken.

• Geholpen door: Mr. E.D. (Dianne) Kruidhof – Dijk

Zeer prettig en persoonlijk.

Wij zijn erg goed geholpen met prettige en duidelijke adviezen. Wat voor ons als fijn wordt ervaren dat we begripvol over de situatie konden praten en dat we voldoende aandacht hiervoor kregen. Als het nodig mocht zijn gaan wij ons zeker weer tot jullie wenden.

• Geholpen door: Mr. Drs. J.H. (Jacolien) Hofman – de Jong

Transparant, eerlijk en rechtdoorzee. Goed geholpen!

Mijn broer is goed geholpen en is dankbaar voor de manier waarop alles is opgepakt!

Vriendelijke advocaat en medewerkers

Je kan met vragen altijd terecht. De advocaat en medewerkers zijn erg vriendelijk en stellen je erg op je gemak.

Professionele betrouwbare hulp

Mijn verhaal werd aangehoord en kreeg op basis daarvan adviezen. De vervolg stappen werden duidelijk uitgelegd en ook wat ik kon verwachten. Daarnaast word er voornamelijk gekeken naar de behoeftes van de kinderen die betrokken zijn. Dit heb ik als erg prettig ervaren. Ik kreeg duidelijk het gevoel dat de kinderen op nummer 1 stonden, niet mijn ex partner of ik. Het uit eindelijk doel is behaald.

Advocaat nodig? Kies Atrium advocaten

Juridische strijd kost enorm veel energie, maar dankzij Atrium advocaten werd dit een stuk minder. Altijd bijgestaan op een hele fijne manier. Zeer betrokken advocaten waardoor je er niet alleen voor staat. Kortom ik raad Atrium advocaten zeker aan, en ben Jacolien dankbaar voor haar inzet.

• Geholpen door: Mr. Drs. J.H. (Jacolien) Hofman – de Jong

Uitstekende persoonlijke juridische ondersteuning.

Fijne samenwerking, advies op maat en prettig persoonlijk contact.

wederom prima bijgestaan

Inmiddels heeft Atrium Advocaten een aantal van mijn cliënten juridisch bijgestaan. Altijd naar volle tevredenheid.

• Geholpen door: Mr. Drs. J.H. (Jacolien) Hofman – de Jong

Gehoord, gezien en gesteund.

Ik heb me (in een moeilijke periode van mijn leven) zeer gehoord, gezien en gesteund gevoeld. Heel betrokken, maar ook daadkrachtige inzet met zeer goed resultaat. Tevens blijft de betrokkenheid, ook op een later moment, zodat je altijd nog terug kunt vallen op professioneel advies. Heel prettig. Ontzettend bedankt!

Super advocaat

Omdat ik twee zaken heb gehad en twee gewonnen ! Doet goed haar best om alles in goede handen op te lossen!

Uitstekend geholpen

Zeer betrokken op een professionele wijze. Kennis van zaken en zeer empatisch.

Zeer tevreden.

Mijn ervaring met dit advocatenkantoor is heel positief. Dianne heeft mij geholpen met het afhandelen van onze echtscheiding. Daarbij was ze eerlijk, duidelijk, begripvol, meelevend en vakbekwaam. Ze gaf mij vertrouwen, ik voelde mij gesteund door haar. Het is een laagdrempelig advocatenkantoor. Niet zo stijf, maar vriendelijk en behulpzaam. Ik heb geen seconde spijt gehad van mijn keuze om Dianne om hulp te vragen. Echt een aanrader!!

Over Advocaatscore.nl