Super begeleiding

Ik waardeer de fijne sfeer, positieve mindset en de goede opbouwende kritiek van de coaches. Ik boek vooruitgang en ga altijd met een goed gevoel naar huis.

• Geholpen door: Martijn Ploeger

Je bent geen nummer een gym waar je jezelf ziet groeien en nieuwe mensen ontmoet.

Ik had nog niet eerder van Functioneel Fitness gehoord, totdat ik bij Team Victrix kwam. Het is een gym waar je nieuwe mensen ontmoet, er een goede persoonlijke begeleiding is in zowel beweging als in voeding!

• Geholpen door: Raymon Dumont

Beste gym in Alkmaar

Gym die zich doorontwikkeld in de nieuwste training methodes, en de klant staat centraal. AANRADER!!!!

• Geholpen door: Linda Leegwater

Hele fijne gym, professionele coaches en zeer laagdrempelig

Ik kwam bij Team Victrix met 0 ervaring in CrossFit en zeer weinig ervaring in sporten. Ik was een beetje bang dat het ongemakkelijk zou zijn maar ik voelde me meteen thuis! Er was veel individuele aandacht tijdens de lessen, alle oefeningen werden duidelijk uitgelegd en iedereen was super aardig! Hele fijne gym met hele fijne mensen en zeer vaardige coaches die elke keer weer met verrassende trainingen komen. Inmiddels voelt het echt wel een beetje als tweede thuis. Ik ben een stuk sterker geworden en het is fantastisch om dingen te leren en te kunnen die je eerst niet kon!

• Geholpen door: Martijn Ploeger

Helderseweg 31 B

1817BA Alkmaar

06 - 38 63 33 84

Over Team Victrix

Samen met team victrix een duurzaam fit en gezond leven Bij Team Victrix vind je alles onder 1 dak waaronder Functioneel Fitness, lifestyle coaching, Personal training, voedingsbegeleiding, fitness, groepslessen, Sportmassage en revalidatie en dit voor alle niveaus en alle leeftijden.

Over Sportreviews