Ik ga er NOOIT met tegen zin naartoe

Hele fijne box waar ik lekker kan sporten. Leuke trainingen en hele fijne coaches. Leuk voor ieder niveau

• Geholpen door: Martijn Ploeger

Een sportieve community vol fanatisme, samenhorigheid en gezelligheid

Ontzettend leuke en doelgerichte lessen met genoeg ruimte voor uitleg van nieuwe movements. De saamhorigheid is groot. Andere leden zullen je altijd supporten en motiveren.

Prima verzorgde lessen.

Deskundige begeleiding.

Hele professionele Crossfit box

heel compleet, veel aandacht, leuke sfeer.

• Geholpen door: Martijn Ploeger

super mooie en goede gym

Aanrader, zeer mooie gym en goede coaches. geven echt goede begeleiding, en mooie resulaten en vooruitgang in kracht en conditie!

• Geholpen door: Martijn Ploeger

onder professionele en enthousiaste begeleiding met sport en voeding bezig om weer fit te worden

geen opmerkingen

• Geholpen door: Doortje de vries

Top sportschool!

Altijd erg naar mijn zin bij team victrix, de coaches zijn erg gedreven en professioneel! Fijn om les van te krijgen.

• Geholpen door: N.v.t.

Omgeving waar je enthousiast van wordt met professionele begeleiding!

:-)

• Geholpen door: Martijn Ploeger

Bij Victrix hangt een goede sfeer. Iedereen is welkom en iedereen is gelijk.

Bij Victrix hangt een goede sfeer. Iedereen is welkom en iedereen is gelijk. Ik wordt voldoende uitgedaagd en stap regelmatig buiten mijn comfort zone. Ik voel mij zelf fitter, sterker en heb een betere conditie gekregen. Mijn lichaamshouding is verbeterd en ik heb minder vaak pijntjes en blessures. Ik doe 1 x per week mee aan een groepsles met collega's van het werk en probeer 1 x per week een Personal Training te volgen. Dat is een hele puzzel met een drukke agenda en een flinke reisafstand maar het is ook een mooie stok achter de deur om te blijven trainen.

• Geholpen door: Martijn Ploeger

Fantastisch, als je gemotiveerd en goed beleid wil worden is dit de plek.

Mijn ervaring hier is erg goed. Je word door iedereen hier gemotiveerd om harder te werken. Ook begeleiden ze fantastisch. Als je hulp met voeding nodig heb bieden ze dag ook. Echt geweldig

• Geholpen door: Raymon Dumont

Fijne sportschool met top begeleiding!

Nu een jaar lid bij Victrix en het sporten bevalt super. Goede begeleiding maakt dat je op de juiste manier progressie maakt. Ook bij blessures wordt er op maat gekeken hoe je toch kunt blijven bewegen.

• Geholpen door: N.v.t.

Very good box, with good trainers

Nice atmosphere, good trainers.

Eye opening

Raymond weet de grens van vriend en trainer feilloos aan te voelen , hij weet je te pushen op momenten dat je zelf denkt niet meer verder te kunnen en een vriend te wezen op de momenten dat je mentaal een mindere dag hebt , ik zit hier perfect op mijn plek

Fijne sportschool

Sporten voor elke leeftijdscategorie, goede begeleiding.

• Geholpen door: Martijn Ploeger

met veel plezier bezig , wordt steeds sterker

samen sterk, en elkaar respecteren wat we kunnen

• Geholpen door: N.v.t.

Heerlijk onconventioneel trainen met oog voor de persoon.

Onconventionele sportschool waar je al spiergroepen traint onder inspirerende leiding van de trainer.

• Geholpen door: Martijn Ploeger

Fijne sportschool met enthousiaste coaches, lessen en open gym!

Veelzijdige lessen, veel aandacht voor de juiste techniek, maar ook een gezonde dosis uitdaging vanuit de coaches om het maximale uit jezelf te halen.

Hele fijne plek

Ik voelde mij direct welkom door alle Victrix members en gemotiveerd om aan de slag te gaan!

• Geholpen door: Martijn Ploeger

Uitstekende begeleiding en motivatie bij pt

Bij intake prettig ontvangen en oa naar mijn doelstellingen gevraagd. Plan gemaakt en aan het werk. Bij aanvang had ik slechte nachtrust conditie was slecht en weinig kracht door omstandigheden. Ben nu twee maanden bezig en vind het helemaal top. Mijn slaap wordt ook veel beter en kracht en conditie nemen toe. Ben ook al flink afgevallen. Ongeveer 7kg. Ga de derde mnd in. Wordt vervolgd

Een top 'gezondheidscentrum'

Ik schrijf vrijwel nooit recensies, maar Team Victrix heeft dit wel verdiend! Je wordt hier onwijs warm ontvangen, de trainingen zijn op ieders niveau te doen en ik voel me al veel fitter dan voorheen. Ook krijgt iedereen hulp geboden met de voeding en de leefstijl, en als je deze 2 nóg meer wil verbeteren zijn er veel mogelijkheden zoals een voedingstraject bij Doortje, de diëtist. Ik raad Victrix zeker aan.

Top begeleiding, fijne work-outs, gezellige sfeer

Als niet sporter wordt ik top begeleid. Je kan starten in een beginners groep en leert in een ongedwongen setting alles op het gebied van Crossfit. Je hoeft dus geen atleet te zijn om hier te kunnen sporten.

Top begeleiding, fijne work-outs, gezellige sfeer

• Geholpen door: Martijn Ploeger

Eerder een community dan sportschool

Een fijne plek om te sporten met altijd vriendelijke begeleiding vanuit de trainers. Je wordt gestimuleerd alles uit jezelf te halen op je eigen niveau. Ik heb altijd het gevoel goed gesport te hebben wanneer ik naar huis ga.

• Geholpen door: Martijn Ploeger

Hele fijne plek om te sporten.

Victrix is een hele fijne plek om te sporten. Je krijgt goede begeleiding, en wordt geholpen waar nodig. Van beginnen tot gevorderde, voor ieder niveau kan je terecht bij Victrix.

• Geholpen door: N.v.t.

Op een leuke uitdagende manier fitter en sterker worden

De combinatie tussen groepslessen en solo training is voor mij ideaal. De sfeer die er hangt tijdens de groepslessen is fijn en wanneer je je energie kwijt wilt na een werkdag kan je dit in alle rust ook zelf doen.

Helderseweg 31 1817BA Alkmaar

06 - 38 63 33 84

Over Team Victrix

Samen met team victrix een duurzaam fit en gezond leven Bij Team Victrix vind je alles onder 1 dak waaronder Functioneel Fitness, lifestyle coaching, Personal training, voedingsbegeleiding, fitness, groepslessen, Sportmassage en revalidatie en dit voor alle niveaus en alle leeftijden.

Over Sportreviews