Hele fijne sportschool met veel persoonlijke aandacht en vrijheid voor je eigen niveau.

• Geholpen door: N.v.t.

Enthousiast werken aan mijn gezondheid

Team Victrix heeft mij weten te motiveren om lekker bezig te zijn en te blijven met mijn gezondheid. Als team werk je zowel samen als individueel om je doelen te bereiken. Ondertussen voel ik me fitter en slanker. Team Victrix, ik hoop nog lang bij en met jullie te mogen sporten.

• Geholpen door: Martijn Ploeger

Lekker sporten onder prima begeleiding in een prettige sfeer!

Mijn leven lang gesport. Kracht training had ik alleen nog nooit gedaan . Met het ouder worden leek het me zinvol daar aandacht aan te besteden . Geen spijt van ! Voel me fitter en sterker ! En dat alles in een prettige omgeving met fijne trainers

Goede, professionele begeleiding

De coaches van Victrix helpen je net een stap verder, houden in de gaten of je niet té ver gaat, houden rekening met blessures en geven gewoon goed les. De lessen zijn goed opgebouwd en uitdagend, maar ook goed aan te passen aan je eigen niveau. Bij een les CrossFit haal je meer uit jezelf dan in de reguliere sportschool.

Top sportschool

Door een uitstekende begeleiding en motivatie heb ik mijn doelen ruimschoots berijkt. Dit alles qua voeding en training op een zeer gevarieerde manier. Het hele team van Victrix erg bedankt. We zijn er nog niet lekker doorgaan. Ik heb er zin in. Sportgroet jaap

• Geholpen door: Joélla Struijk

Goede sfeer, prima begeleiding en prettige sportzaal, lekker anders.

Volgens mij zegt de bovenstaande zin alles al. Als je binnenkomt in de zaal zegt iedereen die je tegenkomt hoi en dat is top. Er wordt door de trainers erg op techniek gehamerd en ze houden het ook in de gaten tijdens de training, top vind ik dat. De zaal vind ik te gek, zo heerlijk anders dan alle andere sportscholen. Ook het materiaal waar mee gewerkt wordt vind ik helemaal goed. De ondersteuning en opzet van het leefstijl project is ook top. Het enige waar ik wat meer moeite mee heb is de manier van betalen, ik zou graag kunnen willen pinnen in plaats van automatische afschrijvingen. mail mag ook minder, maar dat is van deze tijd. Maar het gaat om het sporten en het begeleiden daarvan en dat is prima.

• Geholpen door: N.v.t.

Super goede afwisselende kracht- en conditietraining in de groep met persoonlijke aandacht

Gevarieerd aanbod groepslessen met kracht, conditie, uithouding en lenigheid waarbij iedereen op eigen niveau kan deelnemen onder leiding van opgeleide en gemotiveerde trainers. De trainingen zijn goed opgebouwd. Om verschillende redenen zijn deelnemers gaan sporten. De trainers weten dit ongemerkt om te buigen naar dat dit sporten super leuk is om met elkaar te doen.

• Geholpen door: N.v.t.

Mijn zoontje sport er met veel plezier. Goede begeleiding en veel mogelijkheden. Het is het geld dubbel en dwars waard.

• Geholpen door: N.v.t.

Hoera: op m'n 56e eindelijk 'leren' sporten bij Team Victrix!

Na een leven van totaal niet sporten, kan ik na een jaar functioneel fitnessen enorm genieten van de lol in het sporten, maar zeker ook van de progressie in kracht en uithoudingsvermogen. De combinatie van anders leren eten en sporten leverden me een gewichtsverlies op van 22 kg. Grote dank aan de stuk voor stuk enthousiaste, deskundige, aardige en motiverende trainers die er elke groepsles weer vol voor gaan en een gevarieerd programma bieden. Echt, wat een toffe sportomgeving!

Overwegend positief.

Voor mij is de begeleiding tijdens het sporten van belang. Dat er continu iemand let op hoe je oefening uitvoert en op je houding. Ook het groepsgevoel dat leeft tijdens de WOD is mooi. Heel tof. Ik zou graag de WOD op een vroeger tijdstip willen. Om 20.30 sporten vind ik wat laat.

• Geholpen door: N.v.t.

Goede trainers en een gezellige club

Ik ga elke keer met plezier ernaar toe en ben blij met mijn persoonlijke vooruitgang.

• Geholpen door: Doortje de vries

Het voelt veilig, de app is overzichtelijk, de begeleiding is goed, het voelt aan als een community

Sport specifieke training

Door mijn personal training bij Max ben ik veel sterker geworden. Ook minder blessures wat heel belangrijk is. En ik sta zelfverzekerder op het veld. De trainingen zijn uitdagend en leuk. Zeker een aanrader als je op hoog niveau sport.

Fijne lessen en trainers

Het inschrijven voor lessen is makkelijk via de app en de trainers kennen je naam. Ik volg bij verschillende trainers lessen en ze zijn allemaal kundig en denken mee, bijv. als iemand een blessure heeft een aanpassing van de training. De sfeer is goed. Er zijn vaak extra activiteiten waar je voor kunt inschrijven, heel leuk dat dat allemaal georganiseerd wordt. Sinds kort kan ik de inhoud van de trainingen niet meer zien in de app, vandaar geen 10 maar een 9.

• Geholpen door: Raymon Dumont

Er is altijd beweging bij Victrix

Toppers! Ik sport inmiddels al zes jaar bij jullie met veel plezier. Het mooie is dat er iedere les weer wat te leren valt. Daarom blijft er uitdaging en de intrinsieke motivatie om te blijven sporten.

• Geholpen door: Max Ursem

Je bent hier echt aan het goeden adres als je weet wat je van je lichaam wilt maken. En hier word je dan ook in alle mogelijke manieren geholpen om daar werkelijkheid van te maken. Dit zolang je zelf ook alles geeft natuurlijk

• Geholpen door: N.v.t.

Een fijne omgeving die inspireerd en motiveerd!

Nu al enkele jaren lid en word altyd vriendelijk benaderd , met goede coaches die les kunnen geven op ieders niveau! Voel mijzelf sterker en zekerder in mn bewegingen. Er is een breed scala van aanbod in lessen, voedingsleer, life style en nog veel meer, en voor elke leeftyd; kort om een top sportschool!

Great place to be!

Verslavend is het trainen bij Victrix Alkmaar! Totaal onwetend gestart, maar inmiddels weet ik niet beter....iedere les is een feestje en afwisselend. Dankzij mijn buddy en de professionals heb ik mijn lijf en conditie naar een hoger niveau getild! Heel dankbaar en heel blij mee!

Enthousiast team

Motiverend team....met elkaar ben je sterk..teambuilding...steeds vernieuwend...je word gehoord en gezien

• Geholpen door: N.v.t.

Goede sfeer en kundig team

Ik maak naar alle tevredenheid gebruik van de faciliteiten van Team Victrix. Alles op orde, goede begeleiding en kleine groepsgroottes. De club blijft bij en loopt voor op de trends op het gebied van leefstijl en functionele fitness. Groot pluspunt er is een douche!

• Geholpen door: Martijn Ploeger

Hele fijne crossfit box voor elk niveau! Worden veel extra’s georganiseerd en je wordt heel welkom ontvangen. Aanrader!

• Geholpen door: Raymon Dumont

Goede begeleiding, goede programmering.

Fijne box; medewerkers en leden.

• Geholpen door: Max Ursem

altijd een fijne training gehad en lekker getraind

goede begeleiding , lekker oefeningen om te doen en altijd een voldaan gevoel daarna en merk vooruitgang qua kracht en soepelheid

Een heel goede ervaring.

De coaches zijn behulpzaam, aardig en sporen goed aan om te groeien in de sport. Ook houden ze goed rekening met blessures en passen trainingen aan waar dat nodig is.

• Geholpen door: N.v.t.

Goede begeleiding, top trainers & gezellige sfeer!

Ik train nu 2 maanden bij Victrix. Vanaf dag 1 voelde ik mij al meer dan welkom! Er zijn dagelijks veel lessen beschikbaar dus je kunt goed kiezen welk moment je schikt. De trainers geven goede feedback en bieden goede begeleiding. En, het kopje koffie na afloop is ook altijd gezellig! Als je op zoek bent naar een fijne box om te trainen, zou ik je zeker aanraden om een keer bij Victrix te gaan kijken.

Over Team Victrix

Samen met team victrix een duurzaam fit en gezond leven Bij Team Victrix vind je alles onder 1 dak waaronder Functioneel Fitness, lifestyle coaching, Personal training, voedingsbegeleiding, fitness, groepslessen, Sportmassage en revalidatie en dit voor alle niveaus en alle leeftijden.

Over Sportreviews