Fantastisch en erg leerzaam!

Jeanette neemt echt alle tijd voor je, legt alles goed uit en doet dingen voor. Mijn dochter heeft privé les gevolgd bij Jeanette. Voelt je direct op je gemak in haar salon. Erg kundig en mijn dochter heeft heel veel geleerd. Op naar de volgende cursus welke mijn dochter wederom bij Jeanette gaat volgen.

• Kwaliteit

Geweldig! Super leuke leerzame lessen!

Na jaren zelf aan het nagelen te zijn geweest de stap voor eigen salon gemaakt. Wilde dan wel officieel de cursussen gevolgd hebben voor ik de salon ging openen. Je word met open armen ontvangen leert tips en tricks en verschillende manieren leren om tot het zelfde resultaat te komen. Jeanette is een toppertje! Ze leert je alles wat je wil en zelfs nog extra. De volgende cursussen staan alweer gepland!

• Kwaliteit

Heel veel tips gekregen van deze topper

Vandaag was eindelijk de perfectie cursus. Ook al ben ik een hobbyist een autist en perfectionist Eerste plaats wat een leuk wijf Tweede plaats, wat een prachtige zaak Derde plaats erg leerzaam Maar de laatste maar zeker niet de minste... de gastvrijheid met heerlijke koffie, eigengemaakte verse munt/sinasappel water enz enz enz. En nu mag ik eindelijk ook Magnetic producten gebruiken en kopen ( vanmiddag dus ook meteen gedaan) Lieve Jeanette je bent een topper en nogmaals super bedankt voor vandaag. En je gaat me zeker terug zien voor nog meer trainingen.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Service N.v.t.

Leerzame cursus 1 op 1 perfect

Vanmiddag een 1 op 1 cursus gehad van de rubber base en gelpolish. Er werd rustig uitgelegd en voor gedaan wat de bedoeling is, en waarom zo en niet zo etc. Mijn eigen spullen werden bekeken en kreeg er advies over. Jeannette is een proffessionele nagelstyliste en weet hoe het moet en dat zag je ook aan haar kunnen. Zeker een aanrader!!!

Fantastisch grote salon, winkel met breed assortiment

Jeannette is leuke spontane vrouw, die haar grote passie graag deelt met anderen. Super goede uitleg, gewoon weg een top vrouw aantal sterren meer dan 10+

Fantastisch grote salon, winkel met breed assortiment

Voor herhaling vatbaar!

Ik heb een 1 op 1 perfectie training gevolgd. Het wat super leerzaam en zeker niet onbelangrijk; onwijs gezellig! Jeanette kijkt kritisch mee en licht alles toe wat ze ziet en doet, ik heb er heel veel van geleerd en super fijn; ook na de training kan je haar voor alles appen of bellen. Mijn volgende training is zeker weer bij haar! Voor mij een stukje rijden maar dat is het meer dan waard! Bedankt lieve Jeanette!

• Kwaliteit

Nails n stuff is gewoon top

Als je bestelling plaats is gewoon. Top en snel binnen

In een woord top!!!

Goede service voor vragen altijd bereikbaar krijgt een goede uitleg

• Kwaliteit N.v.t.
  • Service N.v.t.

Prachtig!

Prachtige salon, prachtige producten en super mooie nagels als je weer thuis bent. Ik beveel het zeker aan.

• Kwaliteit

Voor het eerst een nagel cursus, de theorie was zeer goede en werd duidelijk uitgelegd. Bij het onderdeel Praktijk werden we goed ondersteund en geholpen. Ik heb niet alleen geleerd maar ook genoten.

Vakvrouw

De beste styliste, Goed gesprek. Heerlijke cappuccino en supermooie nagels!

Super service!!

Top service !

Word altijd vriendelijk ontvangen en geholpen .

• Kwaliteit

Altijd vriendelijk, snel en goede service

• Kwaliteit

Geweldig en super leerzaam!

Ik heb 2 prive lessen gehad en ik heb in die 2 dagen zo veel geleerd! Tips en tricks die je moet weten. Jeanette nam ook echt de tijd om nieuwe dingen te laten zien. Je zag dat ze heel veel passie had en ze heel enthousiast was om haar passie door te geven. Het was een hele leuke en leerzame ervaring en ik ga zeker meer cursussen bij der doen!

Deskundig en hulpvaardig

Ik ben geholpen met de versteviging van mijn vingernagels, en verkleurde nagels weer hun natuurlijke kleur te laten krijgen. Dat is een aantal sessies perfect gelukt, dank zij de expertise van Nails 'n Stuff en het volhouden van de behandeling. Niet minder belangrijk vond ik de aangename omgang met de klant en de plezierige atmosfeer in de zaak.

In één woord geweldig!

Als nagel klant, vanaf het eerste moment zeer vriendelijke behandeld. Er wordt altijd meegedacht als ik mijn afspraak wil verplaatsen. Al vele jaren klant en nog steeds zeer tevreden.