Voor herhaling vatbaar!

Ik heb een 1 op 1 perfectie training gevolgd. Het wat super leerzaam en zeker niet onbelangrijk; onwijs gezellig! Jeanette kijkt kritisch mee en licht alles toe wat ze ziet en doet, ik heb er heel veel van geleerd en super fijn; ook na de training kan je haar voor alles appen of bellen. Mijn volgende training is zeker weer bij haar! Voor mij een stukje rijden maar dat is het meer dan waard! Bedankt lieve Jeanette!

• Kwaliteit

Nails n stuff is gewoon top

Als je bestelling plaats is gewoon. Top en snel binnen

In een woord top!!!

Goede service voor vragen altijd bereikbaar krijgt een goede uitleg

• Kwaliteit N.v.t.
  • Service N.v.t.

Prachtig!

Prachtige salon, prachtige producten en super mooie nagels als je weer thuis bent. Ik beveel het zeker aan.

• Kwaliteit

Voor het eerst een nagel cursus, de theorie was zeer goede en werd duidelijk uitgelegd. Bij het onderdeel Praktijk werden we goed ondersteund en geholpen. Ik heb niet alleen geleerd maar ook genoten.

Vakvrouw

De beste styliste, Goed gesprek. Heerlijke cappuccino en supermooie nagels!

Super service!!

Top service !

Word altijd vriendelijk ontvangen en geholpen .

• Kwaliteit

Altijd vriendelijk, snel en goede service

• Kwaliteit

Geweldig en super leerzaam!

Ik heb 2 prive lessen gehad en ik heb in die 2 dagen zo veel geleerd! Tips en tricks die je moet weten. Jeanette nam ook echt de tijd om nieuwe dingen te laten zien. Je zag dat ze heel veel passie had en ze heel enthousiast was om haar passie door te geven. Het was een hele leuke en leerzame ervaring en ik ga zeker meer cursussen bij der doen!

Deskundig en hulpvaardig

Ik ben geholpen met de versteviging van mijn vingernagels, en verkleurde nagels weer hun natuurlijke kleur te laten krijgen. Dat is een aantal sessies perfect gelukt, dank zij de expertise van Nails 'n Stuff en het volhouden van de behandeling. Niet minder belangrijk vond ik de aangename omgang met de klant en de plezierige atmosfeer in de zaak.

In één woord geweldig!

Als nagel klant, vanaf het eerste moment zeer vriendelijke behandeld. Er wordt altijd meegedacht als ik mijn afspraak wil verplaatsen. Al vele jaren klant en nog steeds zeer tevreden.