Snelle service, goed voorlichting en nette afwerking.

Voor onze verbouwing stond de planning onder druk. ISOEnergy was vlot aanwezig voor een bezoek en een offerte en de daadwerkelijke klus kon vlot ingepland worden. Prettige mensen om mee samen te werken en hebben net werk afgeleverd binnen de afgesproken termijn.

Zeer kundig, snel en prettig

Ze konden snel komen om onze spouwmuur te isoleren. Het werd op voorhand duidelijk gemaakt wat ze zouden doen. De isolatie is tevens snel aangebracht.

Snel en schoon

Goed meegedacht met ons probleem

Prima verlopen, geen verbeter punten.

Vriendelijk personeel, goede communicatie.

Vakkundige uitleg

Zoals bij de meeste offertes verschillende aanvragen gedaan, fijne terug koppeling gehad en duidelijk uitleg. Fijne, goede en vakkundige uitleg. Telefonisch, maar ook bij ons thuis deskundig geholpen. Zeker een aanrader

Zorgvuldig en goed werk geleverd

Het werk ging vlot ondanks dat het een lastige klus was.

Super gedaan.

Keurig gewerkt, alles netjes opgeruimd mijn complimenten.

Goede afspraken en uitvoering zeer correct.

Deskundig voorafgaandelijk advies en een snelle en professionele plaatsing.

Slechte service

Ze kwamen hier voor dakisolatie incl afwerking. Afwerking is ronduit belabberd, lelijk en scheef. Alle muren zaten onder de vieze zwarte handen, moesten alle muren opnieuw verven ipv alleen het plafond. Plinten scheef, op een stuk van 3 meter waren 5 stukjes plint gebruikt en ook nog eens van ander materiaal. Gespleten plinten, 20 spijkertjes per kop, kieren van bijna 0,5cm tussen verstek. Drama. De gipsplaten liggen niet eens waterpas, maar dat lag niet aan hun maar aan de scheve muren... Gipsplaten te dicht op naden geschroefd waardoor veel stukjes uit gipsplaat die afbrokkelen. Verkeerde schroefgaten, niet 1 maar soms een hele rij per plaat. Dan komen ze met veel pijn en moeite iets herstellen, maar dan niet alles en klein deel dus zeer teleurstellend. Want tja ik moest maar beetje kitten en gaatjes vullen. Na de isolatie kregen we vervolgens last van vocht (koude brug). Terwijl je er vanuit gaat dat je goed bent geïnformeerd/voorgelicht dat zij weten of daar kans op is. Je laat het niet voor niks door een bedrijf uitvoeren die is gespecialiseerd in (na)isolatie. Heeeel veel strijd moeten leveren om überhaupt iets opgelost te krijgen. Wij moesten aantonen dat zij fout waren geweest... Zelfs hun eigen mannen die later kwamen kijken waren verbaasd over de aanpak van hun leidinggevende. Uiteindelijk zijn ze het dak opgeweest en lijkt het opgelost, maar niks van vergoeding gehad voor de schade. Nee dit nooit meer, zoveel stress en ellende.

Kundig klantvriendelijk bedrijf

Kundig klantvriendelijk bedrijf

goede kwaliteit isolatie die snel en vakkundig is aangebracht.

goede kwaliteit isolatie die snel en vakkundig is aangebracht.

Zeer goede vaklui

Goede communicatie van aanvraag tot uitvoering. De medewerkers werkten zeer zorgvuldig en netjes. Tevens hebben zij hard doorgewerkt om het klaar te krijgen, ondanks de hoeveelheid water onder het huis.

Goed werk geleverd

De 2 mannen hebben bij ons prima werk geleverd. Echte professionals. Gaten geboord, isolatiemateriaal ingespoten, en gaten met dezelfde kleur cement weer gedicht als de orginele voegen.

vloerisolatie - prima werk geleverd!

Effect moeten we nog gaan merken. Isolatie zit er 2 dagen onder. Qua uitvoering heel netjes gewerkt (Nico en collega's bedankt!). Er moest door vele regen grondwater gepompt worden, maar we hadden geen viezigheid in huis. Alles netjes afgedekt en schoongemaakt. Ook in offertetraject goede afspraken en heldere communicatie. Fijn dat het vlak voor de winter geregeld is.

Netjes en vakkundig gewerkt!

Mooi op tijd aanwezig. Boorpatroon was duidelijk en een goede uitleg van wat er gedaan ging worden. Mooi op tijd klaar. Opruimen zou op sommige plaatsen iets beter kunnen , en 1 gat niet opgevuld met cement. Verder p4ima!

Prima verlopen.

Prima verlopen, op tijd begonnen en netjes gewerkt. 1 kant kon niet gevoegd worden omdat het natgeregend was. Binnen 2 weken terugkomen om dat op te lossen.

Komt afspraken na.

We waren kritisch omdat we bij het isoleren bij verschillende buren zagen dat daarvan na enkele jaren nog altijd lekkende parels door de straat waaiden en in de tuinen tussen de planten te vinden waren. Maar de afspraken werden netjes afgehandeld. Omdat we samen met nog andere buren in de straat deden kregen we korting. Ook werden ventilatieroosters geplaatst voor de kruipruimte. Gaatjes voorgevel netjes op een later moment dichtgemaakt door vele regen.

Proces is goed verlopen.

Tip voor adviseur: neem bij gesprek voorbeeld mee van de vloerisolatie en laat de pixels zien.

Top. Alles volgens afspraak verlopen.

Ik heb een aanbouw welke matig geisoleerd was laten bijvullen. Vlot en netjes gwewerkt.

Zeer positieve ervaring

Ik wilde mijn houten vloer laten isoleren. Ben bij ISOenergy op een info-avond geweest, waar alles perfect werd uitgelegd. Direct een afspraak kunnen maken voor een offerte opmaak. Dit was binnen een week geregeld! Prijs viel me reuze mee, en 10 jaar garantie. De uitvoering van de isolatie was na 2 weken een feit. Aardige medewerkers die alles vlot installeerden. Alles netjes achtergelaten! Ik werd gewezen op de mogelijkheid subsidie aan te vragen. Ook prima geregeld. Telefonisch en mail contact verliep prettig. Kortom: een aanrader als er iets in of aan uw woning geïsoleerd moet worden.

Snel en volgens afspraak

Aan te bevelen

Na mijn telefoontje werd er vrij snel daarna een afspraak gemaakt. Daarna ook alles vrij snel in werking gezet. Het isoleren van de spouwmuren is zeer vakkundig gedaan. Netjes gewerkt en alles netjes opgeruimd na afloop. Wij zijn zeer tevreden over ISOenergy.

Uitstekend!

Goed geïnformeerd. Uitstekend geholpen. Uitvoering professioneel.

Zowel mijn vloer als mijn spouwmuur laten isoleren door ISOenergy. Erg tevreden over het eerlijke advies, de duidelijke comminicatie, de vakmannen in de uitvoering en het snelle schakelen. Absoluut een aanrader!

Ambachtsweg 5

4458 DA

Over ISOenergy

ISOenergy BV is een bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in het na-isoleren van bestaande spouwmuren, vloeren, kruipruimten en daken.