Week werd netjes volgend afspraak uitgevoerd.

Op alle vragen vooraf werd keurig snel gereageerd. Werk werd netjes conform de afspraak uitgevoerd en wat nodig in het werk aangepast zonder extra kosten

De mannen waren op tijd . Ze hebben heel snel en professioneel gewerkt . Wij zijn heel tevreden.

Snelle afspraken en korte lijnen, prima uitgevoerde werkzaamheden.

Correcte begeleiding en snel reactie op vragen. Kleine punten van feedback: - spouwmuur vleermuisvrij maken kwam als aparte factuur, dit gaf verwarring, bij uitleg was deze verwarring weggenomen. Nu moest ik zelf berekenen wat restbedrag nog was. - aangegeven is dat aantal gaten in de muur worden gemaakt, maak dit concreter, ik had geen idee dat het er zoveel zouden zijn.

Goed en betrouwbaar bedrijf

Vakkundige vriendelijke vakmensen uit de regio. Komen op tijd en werken netjes. Afspraken worden nagekomen.

Snel en vakkundig.

Na offerteaanvraag is er snel een afsprak gemaakt, waarna een kundig advies is gegeven. Uitvoering ook snel in kunnen plannen, al met al dik tevreden.

Fijn contact, snelle planning, goede service

Alleen maar sympathieke mensen ontmoet en gesproken. We hoefden niet lang te wachten en zijn zeer tevreden

Prima en snel geregeld

Aardige mensen die de situatie goed hebben ingeschat. Goed werk hebben geleverd tegen een redelijke prijs.

wij zijn zeer tevreden

goed voorgelicht door Arne en de monteurs hebben netjes gewerkt en alles netjes opgeruimd...

Top ervaring

Het volledige traject van afspraak maken, de bezichtiging, offerte stadium en de uitvoering van het karwei was perfect voor elkaar. Nette mensen, goed advies en aan het eind alles schoon en netjes achter gelaten. TOP!

Snel geholpen

Na aanvraag is er snel contact opgenomen. Afspraken werden keurig nagekomen. Dag van installatie waren goed op tijd, fijne monteur. Alles netjes achtergelaten.

Wat een top bedrijf

Goed helder en duidelijk advies. Goed geleverd. Het werkt.

Nette en vlotte service

Doen wat ze beloven. Komen afspraken netjes na. Laten na het werk ook alles weer betjes achter.

prima geregeld

Kundige en aardige adviseur. Het isoleren van de vloer was in 1 dag geklaard. Ziet er prima uit.

Slechte begeleiding van uitvoerend personeel

Uitvoering van de isolatiewerkzaamheden hebben een moeizaam en lang traject doorlopen. Zonder een juiste na-inspectie hebben de uitvoerders een slechte job gedaan. Na twee volgende bezoeken is het werk afgerond. Weinig inleving van de leiding t.a.v. klanttevredenheid.

Prima bedrijf, goed geholpen.

Wij hebben ons huis en dat van 2 buren laten isoleren door ISOenergy. Goed merkbaar in huis dat het gedaan is. Zeer nette mannen voor de uitvoering van de klus. Offertetraject liep prima, enige verbeterpuntje is dat er wat discussie ontstond over de korting voor het aanbrengen van 2 buren. Netjes opgelost achteraf. Wij zijn heel tevreden.

Prima hoor

Wel wat onduidelijkheid over planning door vorst. Lukte eerst niet.

snelle service en goeie dienstverlening

snelle service en goeie dienstverlening

Alles vlot en netjes verlopen.

Isolatie kruipruimte jaren 30 woning. Vanaf het begin vriendelijk en duidelijk contact. Vlotte afhandeling in plannen en afspraken maken. Er werd netjes en vlot gewerkt door drie aardige heren. Isolatie kruip ruimte houten vloer bevalt prima. Lagere luchtvochtigheid, huis warmt sneller op en blijft warmte blijft langer hangen en ruikt frisser in huis. En geen verdwaalde slakken meer .

Goede service en verstand van zaken

Goede ervaringen met alle medewerkers. En alles goed geregeld

uitstekend

Goede en snelle communicatie. Flexibel.

Fijn bedrijf

Alles is snel en goed geregeld. Gezellige werknemers die goed weten wat ze aan het doen zijn. Alles schoon achterlaten. De atmosfeer in mijn huis is aanmerkelijk veranderd het voelt binnen warmer aan. Het koelt ook minder af in de nacht als de thermostaat naar beneden gezet is. Al bij al een goed besluit geweest om te laten Isoleren door ISOenergy

Netjes en snel

Vlot een scherpe offerte gekregen en ongeveer twee weken later is het werk uitgevoerd. Bij ons nam het een dag in beslag en alles is correct en schoon opgeleverd. De medewerker was vakkundig en aardig.

Prima werk uitvoering volgens planning en offerte.

nvt

Werken netjes , en komen hun afspraken na . Prima ervaring .

Over ISOenergy

ISOenergy BV is een bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in het na-isoleren van bestaande spouwmuren, vloeren, kruipruimten en daken.